*Severus*
Severus aç gözlerle kızın odadan çıkışını izledi. Yardımcı olabilme umuduyla aceleyle uzaklaşırken, vahşi bukleleri arkasında zıplayarak onun küçük mutfağına doğru acele etti. Sevgili Merlin, ona ne yaptığına dair hiçbir fikri yoktu. Birkaç metre uzakta olmasına rağmen bir şekilde kokusu burun deliklerindeydi. Vahşi bukleleri parmaklarını onlara gömmek istemesine neden oldu, dudakları onun pembe dudaklarını öpene kadar onları karıştırırken onun altında inlemesini istedi. Bu gerçekten de dikkatini acıdan ya da kendisi olmayan herhangi bir şeyden uzaklaştırmaya yardımcı olurdu ama elbette bu, ona hizmet etmeyi teklif ederken kastettiği türden bir yardım değildi. O kadar masum bir genç kızdı ki muhtemelen onun bu kadar günahkar düşüncelere sahip olduğunu düşünmemişti bile.
Ama kendisinin haberi olmadan hâlâ yardım ediyordu. Odasına girdiğinden beri acı biraz azalmıştı ve artık ateş viskisinde boğulma ihtiyacını hissetmediği donuk bir zonklamaya dönüşmüştü. Bunu yapmış olabileceğinden değil, çünkü kendini sarhoş etmek daha sonra kullanışlı bir kol dışında her şeye sahip olmasına neden olabilirdi.
Kızın burada onunla birlikte olması başlı başına küçük bir mucizeydi. Özel odası inanılmaz derecede iyi muhafaza edilmişti ve hiçbir öğrencinin bulması mümkün değildi. Genellikle onları göz açıp kapayıncaya kadar erişebileceği ofisine yönlendirirdi ve oradaki koğuşlar ona ihtiyaç duyulduğunda onu alarma geçirirdi. Yine de Bayan Granger onu bulmuş ve kapıyı çalmıştı, kapının onun için orada olmaması bile gerekiyordu. Bunun nedeni yalnızca aralarındaki bağ ve onun yanında olmasını umutsuzca arzulamış olması olabilirdi. Severus, tıpkı Sihir Bakanlığı'nda yaralandıktan sonra büyüsünün onu çağırdığı gibi, acı başladıktan sonra büyünün onu çağırdığını ancak hayal edebiliyordu. Açıkçası, büyüsü, kendisini zar zor kontrol altına alırken masum bir kızı kendi odasına çektiğinde, mülkü umursamıyordu.
"İşte çayınız Profesör." Bayan Granger'ın sesi onu düşüncelerinden kurtardı. Oradaydı, elinde bir çaydanlık ve iki büyük kupayla dolu bir tepsiyle ona doğru yürüyordu, dudaklarında dostça bir gülümseme vardı. Son haftalarda onunla neredeyse hiç konuşmadığı göz önüne alındığında, onun karşısında birdenbire ne kadar farklı ve açık davranmıştı. Her ne kadar mantıksal tarafı kızı içeri aldığı için onu azarlamaya başlamış olsa da şikayet etmeyecekti. Ama şu anda mantıksal tarafı umurunda değildi, hele onun burada olması kendisini bu kadar iyi hissettirirken asla değildi.
"Bunu görebiliyorum" dedi, kızın kendisine bir fincan demli siyah çay koyup limon, süt ve şeker ikram etmesini izledi. Daha sonra kendi çayına iki kaşık şeker ekleyerek yeniden onun koltuğuna yerleşti. Annesi ve babası dişçi falan değil miydi? Bir cadı ya da büyücü için kırık dişlerin önemi yoktu çünkü bu, büyünün kolayca düzeltebileceği bir şeydi.
"Başka ihtiyacınız olan bir şey var mı Profesör?" diye sordu kız, sesindeki tereddütün yerini heves almıştı. "Yoksa burada oturup dırdır etmeyi bırakmalı mıyım?"
Homurdandı. Sonra sözlerini düşündü. Kalmasını istediğine şüphe yoktu. Geçen haftalarda yapmayı planladığı gibi, onunla dostane bir ilişki kurmak için birlikte geçirdikleri zamanı pekâlâ kullanabilirdi. "Bana bu mikroskoplardan bahsederek dikkatimi dağıtmaya ne dersiniz Bayan Granger? Artık sizinkini farklı iksir malzemeleriyle deneyemediğim için, bir tanesini sihirli araçlarla değiştirmenin, büyülü dünyada işe yaramasını sağlamanın mümkün olup olmayacağını kendime sormaya başladım. Ne düşünüyorsunuz?"
Bayan Granger çatık kaşlarıyla ona baktı. "İşe yarayabilir efendim. Tek sorun elektriğin olmaması. Ama sanırım sadece ışık kaynağı için gerekli olduğundan, sihirli bir ışıkla değiştirilebilir. Yeterince yatırım yapılırsa ve yaratıcı olunursa, cihazın geliştirilebileceği birkaç yol bile olabilir. Ancak bu daha sonra, mikroskobun düzgün çalışmasını sağladıktan sonra yapılabilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ BAĞ | Snamione
FanficHermione Esrar Dairesi'nde yaralanınca Severus aniden yaralı cadıya karşı tuhaf bir çekim hissetmeye başlar. Hiçbir zaman kimseyi umursamamıştı, peki neden birdenbire onu önemsemeye başlamıştı?