Bölüm 46 - Senin Yanında

54 4 0
                                    


*Severus*

Harry ve Hermione, Albus gittikten kısa bir süre sonra Hastane Kanadı'ndaki özel odalara transfer edildiler ve eşyalarını kale içindeki özel odalara taşıma talimatı ev cinlerine bırakıldı. Severus etkilenmişti. Okul Müdürü sonunda hepsinin ne kadar tehlikeli bir durumda olduğunu anlamış görünüyordu. Yaşayan Çocuk için gereken tek şey, onların gözetimi altında bir ay içinde iki kez neredeyse ölmek üzere olmasıydı. Bu tam bir felaketti, özellikle de suikastçının kim olduğu konusunda hâlâ hiçbir fikrinin olmaması.

Şu an için ellerindeki tek şüpheli Draco'ydu ve Severus, Lucius'un şımarık veledinin iki kez cinayete teşebbüs edecek cesarete sahip olduğundan hala şüphe etse de çocuğu iyice araştırmaya karar verdi. Ama ancak Hermione iyileştikten sonra, çünkü hâlâ iyileşmekte olduğu sürece onun yanında kalacaktı, böylece büyüsü onun iyileşmesine yardımcı olacaktı.

Şans eseri Albus, Hermione onun kalmasına izin verdiği sürece gece gündüz kızın hastane odasına girmesine izin vererek onu bu çabasında tamamen destekliyordu.

Bu sefer Albus hiçbir şeyi şekerle kaplamamıştı ve Severus'a Büyük Salon'da Harry'nin kazasının aslında bir kaza olmadığını ve Potter'ın ve Hermione'nin artık Gryffindor kulesinde yaşamayacağını açıklayan bir duyuru yapılacağını söyledi. Aslına bakılırsa Hermione'yi transfer etmek gerekli olmazdı. Ancak bunu yapmak, günlük ziyaretlerini çok daha kolaylaştıracak ve tespit edilme riskini şimdilik en aza indirecekti.

Ve böylece Severus öğleden sonra erken saatlerde kendini Hermione'yle hasta odasında yalnız buldu; kız nötr renklere sahip büyük, sayvanlı yatağın üzerine özenle yerleşmişti, o da yanındaki sandalyede oturuyordu ve onun elini tutuyordu. Hermione artık uyanık değildi. Sonunda yalnız kaldıktan sadece birkaç dakika sonra, her türlü tehlikeden ya da meraklı gözlerden uzakta uykuya dalmıştı. Nihayet! Vücudunun, o korkunç yaraları yenilemek için kullandığı büyülü enerjiyi geri kazanabilmesi için dinlenmeye ihtiyacı vardı. Evet, sonunda iyileşecekti ama iyileşme süreci şüphesiz onu yoracaktı. Ama ona yardım etmek ve yol boyunca her adımda onu desteklemek için orada olacaktı.

*Crookshanks*

Crookshanks sahibinin yeni, doğaçlama odasına girdiğinde odanın tuhaf kokusu karşısında yalnızca burnunu kırıştırabildi. Hava, burnunu rahatsız eden ve neredeyse gözlerini sulandıran tuhaf dumanlarla doluydu ama sahibinin ve yatağının yanında oturan kuzgun adamın ona ihtiyacı vardı. Bugün ciddi bir ifade takınmıştı, kızın hareketsiz bedenine endişeli gözlerle bakıyordu. Ve Crookshanks bunun nedenini kolaylıkla anlayabiliyordu.

Sahibinin vücudu bir nedenden dolayı o kokulu beyaz şeylere sarılıydı. Bu insanlar bazen çok tuhaf şeyler yapıyorlardı. Ancak kuzgun adam endişeli görünüyordu ve Crookshanks bundan hiç hoşlanmamıştı.

Yavaş adımlarla yaklaştı, bir süre sahibinin yatağına baktı, sonra o beyaz, kokulu şeylere çok fazla yaklaşmak istemediğine karar verdi. Kokunun kürkünden çıkması neredeyse imkansız olurdu. Hayır, kuzgun adamın kucağı şu anda onun için çok daha iyi bir yer gibi görünüyordu. Sahibi uyurken o çok daha umut verici bir seçenekti, yalnızca çok daha güzel koktuğu için değil.

 Ama biraz şansla Crookshanks'in kürkünü okşamaya da ikna edilebilirdi. Çoğu insan, onun mırıltılarının tadını çıkardıktan birkaç dakika sonra bunu yapmaktan hoşlanmaya başlardı. Bugün aşırı hevesli görünmesi en iyisiydi. O zaman kuzgun adamın Crookshanks'in bundan en çok ne kadar hoşlandığını anlayacak kadar uzun süre onu okşayacağını umarız. Her ne kadar adamın ellerinden biri şu anda sahibinin parmaklarını okşamakla meşgul görünse de, bu uzun parmaklar bir açıdan çok umut verici görünüyordu. Ama sorun değildi. Crookshanks kuzgun adamı onunla paylaşabilirdi. Sonuçta çok cömert bir kediydi!

BÜYÜLÜ BAĞ | SnamioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin