*Severus*
Paylaşılan rüyalar, diye düşündü Severus, kitabın sayfasına giderek artan bir dehşetle bakarken. Bayan Granger'ın ona o bilinmeyen kitapları gösterirken bu kadar utanmış görünmesinin nedeni buydu. O bu bilgiyi keşfederken onun yanında beklemek ve oturmak istememesine şaşmamak gerek . Merlin'in kıllı taşakları! Sanki işler yeterince zor değilmiş gibi. Hermione'nin değil, Bayan Granger'ın bu rüyaların her birini paylaştığı, paylaştıkları ama aynı zamanda paylaşmadıkları her öpücüğü ve her kucaklaşmayı hissettiği tek düşünce...
Uyandıktan sonra tiksinmiş miydi? Korkmuş muydu? Uyarılmış mıydı? Daha sonra kendine bile dokunmuş muydu? Morgana'nın göğüsleri, bu düşünce dizisini derhal durdurması ve düşüncelerini pislikten çıkarması gerekiyordu. Bundan iyi bir şey çıkamazdı. O onun kahrolası Profesörüydü ve daha az garip ve gergin bir ilişkiye yeni geçmişlerdi. Bunu bir kez daha berbat etme riskini göze alamazdı. Ama şimdi onunla nasıl konuşacaktı, ona bir şeyler öğretebilecekti? Bildiğini bilmek mi ? Bu imkansızdı ve yine de bunu yapmak zorundaydı; sadece bu onun kahrolası işi olduğu için değil, aynı zamanda aralarındaki durumu yeniden tuhaf hale getirmek istemediği için. Ve ona bu kadar güven gösterdikten sonra şimdi ondan kaçınmak ona tamamen yanlış bir sinyal gönderecekti.
Severus inleyerek kitabı kapattı ve yüzünü ellerinin arasına gömdü. Bir şekilde bunu yapması gerekiyordu, Bayan Granger'la yüzleşmesi, onu ve kahrolası Gelincik'in el ele tutuşmasını izlemesi gerekiyordu, hayalini kurduğu kişinin o kızıl saçlı salak değil kendisi olduğunu biliyordu. Başka birine aşık olacağına dair rüyalar artık yavaş yavaş duracak mıydı? Belki. Peki ya yapmazlarsa? Bu onun da gizlice onu düşündüğünün bir işareti olabilir mi? Yoksa aralarında daha fazlasının olmasını dilediği için bu onun hatası mıydı ? Bunun onun hatası olduğunu düşünebilir miydi ? Tanrım, öyle olmamasını umuyordu çünkü zaten yeterince kötü hissediyordu, üstelik Hermione de onu suçlamıyordu.
*Hermione*
Hermione, haftanın geri kalanının tuhaf geçtiğini söylemek yılın eksik beyanı olurdu, diye düşündü.
Her şey Profesörüne İhtiyaç Odası'nı gösterdiği gece başka bir rüyayla başladı. Ve tuhaf bir şekilde bu olay, şimdiye kadar sadece kitap okumak için kullandığı koltuklardan birinin bulunduğu odada oynandı. Ama bu sefer hiç okumuyordu, Severus'un kucağına tırmanıyor, kalçalarının üzerine biniyor, parmaklarını onun yumuşak tenine gömerken onu anlamsızca öpüyordu. Büyüyen ereksiyonunun çekirdeğini eziyor, mümkün olduğunu düşündüğünden daha fazlasını istemesine neden oluyordu. Şans eseri, işler daha da kızışmadan rüya sona erdi ve kadın nefes nefese ve yanlış yerleri ağrıyarak uyandı. Bir kez daha onun ellerini hâlâ üzerinde hissedebiliyormuş, onu ince bedenine yasladığını, kendisini çok iyi, çok istendiğini ve daha fazlası için can attığını hissettirdiğini hissedebiliyordu. Ama hayır, kendine dokunmayacaktı, uzun zamandır bunu yapmamıştı, özellikle de onların bu rüyaları paylaştıklarını keşfettikten sonra. Ama onun da muhtemelen uyanık olduğunu bilmek, muhtemelen kendisi gibi aynı ağrıyı ve özlemi hissetmek, onun aynı anda tuhaf bir şekilde heyecanlanmasına ve utanmasına neden oluyordu. Kendini rahatlatır mıydı? Ve eğer öyleyse, yeterince dikkatli dinlerse bu bağı hissedebilecek miydi? Hayır, şimdi bunu düşünmemeli. Profesör Snape'in yatağında ya da duşta ne yapıp ne yapmadığı onu ilgilendirmiyordu ya da... hayır! Bu düşünce zincirini derhal durdurması gerekiyordu.
Merlin, neden ona bu rüyalardan bahsetti? Bilgisini yeniden gösterme ihtiyacı mıydı? Dün akşam öyle düşünmese de bu mümkündü. Ama şimdi bunun bir önemi var mıydı? Profesör Snape biliyordu ve sabah KSKS dersi için onunla yüzleşmek zorunda kalacaktı. Sadece onun bir daha kendisinden düello yapmasını istemeyeceğini umabilirdi çünkü bu muhtemelen şu anda kaldırabileceğinden daha fazlaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ BAĞ | Snamione
FanfictionHermione Esrar Dairesi'nde yaralanınca Severus aniden yaralı cadıya karşı tuhaf bir çekim hissetmeye başlar. Hiçbir zaman kimseyi umursamamıştı, peki neden birdenbire onu önemsemeye başlamıştı?