Bölüm 42 - Rüya ve Gerçek

54 5 0
                                    


*Hermione*

"Sen de davet aldın mı?" Harry ertesi sabah kahvaltıda ona sordu. Sadece bir saat önce bir ev cini ona, içinde yılın ilk Slug Kulübü toplantısı davetiyesinin bulunduğu bembeyaz bir zarf teslim etmişti. Birkaç dakika kaşlarını çatarak ona bakmıştı ama diğer kızların bakışlarını fark ettiğinde onu aceleyle okul çantasına atmış ve kahvaltıya gitmişti.

"Profesör Slughorn'dan mı bahsediyorsun?" Hermione tostuna yağ sürerken sordu. "Aldım. Her ne kadar bu Slug Kulübü'nün ne olduğu hakkında hiçbir fikrim olmasa da gitmeyi reddetmek kabalık olur sanırım."

Harry, yumurta yığınını karıştırırken, "Profesör Slughorn yetenekli veya gelecek vaat eden öğrencileri bu toplantılara davet ediyor gibi görünüyor" diye açıkladı. "Profesör Dumbledore, kendisi ve ben tatil sırasında Slughorn'u ziyaret ettikten sonra bana bundan bahsetti. Annem bir zamanlar o kulübe üyeydi, biliyor muydun?"

"Hayır. Ama sen kesinlikle oraya gitmeye değermiş gibi konuşuyorsun..." dedi Hermione, Lavender'ın ona attığı bakışı tamamen görmezden gelerek. Artık kıza aldırış etmemeye karar vermişti çünkü Lavender'ın her ne sebeple olursa olsun ondan hiç hoşlanmadığı açıktı. "O zaman birlikte gidelim mi?" diye sordu, Ron'un sağında iki yerde yemek yemeyi bıraktığını fark ederek. Salak! Hermione ve Harry'nin arkadaştan daha fazlası olduğunu nasıl varsayabilirdi? Tek başına düşüncesi bile saçmaydı. Ama bazen Ron'un kıskançlığı ona tüm mantığı unutturuyordu. Yine de yanlış bir şey yapmamıştı, hatta hiçbir şey yapmamıştı ve bu nedenle kendini suçlu hissetmesi için hiçbir neden yoktu.

Harry mutlu bir şekilde başını salladı, etraflarında olup bitenlerden tamamen habersizdi. "Evet. İyi bir plana benziyor. Korkunçsa da en azından hâlâ birbirimize sahibiz," diye mırıldandı ve Hermione bu ifadenin biraz talihsiz olduğunu düşünse de başını salladı.

"Belki güzel bile olur," dedi hafifçe gülümseyerek. "Profesör Slughorn sonuçta çok hoş ve yetkin bir Profesör."

Harry buna hiçbir şey söylemedi ama bir an için onun sözlerine gözlerini devirdiğini sandı. Her neyse. Artık Severus'a sahip olduğundan Hermione, Harry'nin onun öğrenme aşkını onaylamasını pek umursamıyordu. Herkesten farklı olmak sorun değildi çünkü her zaman onu anlayan birinin olduğunu biliyordu.

*Severus*

"İlk Slug Kulübü toplantınız nasıl geçti?" Severus, Hermione'nin yastığının üzerinde kuzgun formunda otururken, meraklı, siyah gözlerle ona bakarken sordu. Bütün gün boyunca birbirlerini doğru dürüst görmemişlerdi ve bu bir süre önce sorun olmazdı. Ama bir şekilde günü onsuz atlatamamıştı, kalbi ondan çok uzun süre ayrı kaldığı için ağrıyordu.

" Pekala ," diye mırıldandı Hermione, dudaklarında tuhaf bir gülümseme belirirken. "Dürüst olmak gerekirse mikroskop altındaymış gibi hissettim. Bu akşam yemeği, çoğunlukla mirasıma odaklanan, hiç bitmeyen bir sorgulama gibiydi. Profesör Slughorn elbette bu konuda çok kibardı, ama... "

Severus onun yerine, " Sen hâlâ tuhaf hissediyorsun ," diye tamamladı. " Bunu söylemene gerek yok Hermione. Henüz öğrenciyken ben de onun küçük kulübünün bir üyesiydim. Bu akşam yemeği partilerinden en az yirmisine katlandım ve her şeyin tüm tuhaf, sert görkemiyle sona erdiğini gördüm. Horace Slughorn, Muggle'lara karşı çok hoşgörülü olduğunu ilan ediyor ama yine de bağnaz olmaktan kendini alamıyor."

Hermione şaşkın bir ifadeyle ona baktı. Muhtemelen onun bir meslektaşını bu kadar açıkça onaylamamasını beklemiyordu. Ama hiçbir zaman olayları şekerle kaplamaktan yana olmamıştı. "En azından bu konuda nazik olmaya çalışıyor. Draco Malfoy gibi değil. Ne zaman konuşsam burnunda berbat bir koku varmış gibi görünüyordu," diye mırıldandı arkadaşı karamsar bir tavırla yatağın tavanına bakarken. Saat geç olduğu için pijamalarını giymişti. Ama şans eseri diğer kızlar çoktan yatmaya gitmişlerdi, böylece onu yatakhaneye sorunsuz bir şekilde alabilecekti. Yarın cumartesi olduğu için sabah kalkmaları da gerekmiyordu. Bu nedenle biraz daha kalabilirdi.

BÜYÜLÜ BAĞ | SnamioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin