*Draco*
Bu sabah Draco, hayatının bundan daha boktan olamayacağını düşünmüştü. Bu, annesi ve teyzesi Bella'nın vaftiz babasının evine yaptıkları küçük geziden dönmelerinden önceydi; bu gezi muhtemelen hepsine pahalıya mal olacaktı. Annesi ona kısık sesle olanları anlatırken, kız kardeşi de bir zamanlar balo salonu olan yere koşarak efendilerine başarısızlıklarını ve daha da önemlisi Severus Snape'in ihanetini bildirmişti. Draco, efendisinin soğuk, solgun sesi malikanede çınlayarak kollarındaki tüylerin alarmla diken diken olmasına neden olurken, haberin alındığı anı tam olarak belirleyebiliyordu. Bir dakika sonra Karanlık İşaretinin keskin bir şekilde yanması onun çağrıldığının ve muhtemelen oradaki tüm Ölüm Yiyenlerin yanında olduğunun sinyalini verdi. Sürpriz olmamalıydı. Severus Snape, Karanlık Lord'un en güvendiği Ölüm Yiyenlerden biriydi ve sadakati neredeyse kesin olan bir adamdı. Onu kaybetmek ya da daha doğrusu tüm bunların bir oyun olduğunun farkına varmak, Karanlık Lord'un tartışmak isteyeceği bir şeydi ve Draco bu konuşmanın iyi olmayacağını biliyordu.
Taht Odası'na doğru yürürken bacakları ağırlaştı, yetersiz seçenekleri giderek daha net bir şekilde önünde belirdi. Albus kahrolası Dumbledore'u yakalama görevi daha da imkansız hale gelmişti. Ama şimdi annesi konuşmaması gereken şeyler hakkında gevezelik etmeye başlamıştı. Draco'nun önünde başka bir engel vardı. Severus Snape, Müdür'ü öldürme görevinin farkındaydı ve şimdiye kadar muhtemelen bilgisini bizzat adamla paylaşmıştı. Eğer öyle olsaydı, Draco'nun kendisine verilen görevi yerine getirmesi imkansız olurdu çünkü Albus Dumbledore'un, kendisi ona suikast girişiminde bulunurken öylece durup onu izlemesinin imkânı yoktu. Draco'nun herhangi birini öldürme konusunda herhangi bir tecrübesi yoktu. Okul Müdürü'nü öldürmek istemiyordu ama Draco'nun, Ölüm Yiyenlere sırtını dönmesi veya girişimlerinde başarısız olması ihtimaline karşı ailesi için korkmak için Karanlık Lord'un solgun yüzünü görmeye ihtiyacı yoktu. Annesini ve babasını işkenceden ve ölümden kurtaramayacaktı ve bunun kaçınılmaz sonucu Malfoy isminin çöküşü olacaktı. Ama Draco'nun kendi hayatından daha çok değer verdiği bir şey varsa o da ailesiydi. Ne pahasına olursa olsun ailesini kurtarmak zorundaydı. Ama nasıl?
Bu sorunun anahtarı, hain ama aynı zamanda vaftiz babası Severus Snape'ti. İhaneti onun için hem şans hem de şanssızlıktı. Eğer Draco, Dumbledore'u öldürmeye kalkarsa, adam onun en büyük kabusu olacaktı ve başarılı olmasının hiçbir yolu yoktu. Bu ona iki seçenek bıraktı: A seçeneği, adamın kendisine ve ailesine olan sadakatini değerlendirmekti. Eğer ona güvenebilme şansı olsaydı, her zaman adamın yardımını arayabilirdi. Çünkü vaftiz babasının ihaneti bir şeyi gösterdi: Karanlık Lord'a ihanet etmek mümkündü. Severus Amca bunu yıllardır yapıyordu sonuçta. Eğer onun durumunu anlayan ve bu karmaşadan çıkmasına yardım edebilecek biri varsa o da Severus Snape'ti. Draco kendisine güvenilemeyeceğini anlarsa her zaman B seçeneği vardı. Snape'in gözü onda olduğu sürece Dumbledore'u öldürmek onun için mümkün olmayacaktı. Ama belki de kendisini ve ailesini Karanlık Lord'un gazabından kurtarmak için buna gerek yoktu. Çünkü Lord Voldemort'un artık umutsuzca ölü görmek istediği başka bir adam daha vardı: Severus Snape. Doğru, onu öldürme şansı Dumbledore'u öldürme şansından çok daha yüksek değildi ama adam onun vaftiz babasıydı ve belki de ona hâlâ bir dereceye kadar güveniyordu. Ve bu öyle ya da böyle kullanabileceği bir avantajdı.
Draco nihayet Taht Odası'na girdiğinde diğer Ölüm Yiyenlerin çoğu zaten toplanmıştı. Teyzesi Bella, Karanlık Lord'un ayaklarının dibinde yatıyor, korku ya da zevk olabilecek bir şeyle titriyordu, onun için bunu söylemek her zaman zordu. Odanın arka tarafında, eski halinin gölgesinden başka bir şey olmayan babasının hemen yanındaki yerini aldı. Lucius Malfoy bir zamanlar gururlu, güçlü bir adamdı ama Esrar Dairesi'ndeki ustasını hayal kırıklığına uğrattıktan sonra gururunun yerini korku ve teslimiyet almıştı. Her ne kadar Draco babasının ani zayıflığından tiksinmiş olsa da, cezalarının çoğunda orada olduğu için bunu anlayabiliyordu. Draco geceleri gözlerini kapattığında bu görüntüleri görmeye devam ediyordu, oda sessizleştiğinde onun çığlıklarını ve yakarışlarını duyuyordu. Lord Voldemort babasını parçalara ayırmıştı ve daha sonra ne kadar iyice bir araya getirilirse getirilsin, yeterince yakından izleyen herkes için kesikler ve kırılmalar her zaman görünür kalacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ BAĞ | Snamione
FanficHermione Esrar Dairesi'nde yaralanınca Severus aniden yaralı cadıya karşı tuhaf bir çekim hissetmeye başlar. Hiçbir zaman kimseyi umursamamıştı, peki neden birdenbire onu önemsemeye başlamıştı?