*Hermione*
Hermione, Profesör Snape'i kayadaki dar aralıktan takip ederken belirsizlik ve merak arasında kalmıştı. Arkasında, muhtemelen Profesör'ün aradığı ışık kristallerinden gelen garip, mavimsi bir ışıkla aydınlatılan bir tünel vardı, ancak hiçbirini görememişti.
Profesör Snape hiç tereddüt etmeden onun önünde yüzüyordu; siyah saçları mavimsi ışığı yansıtıyor ve bir perde gibi arkasında sürükleniyordu. Onu Hogwarts sınıfından olabildiğince uzak bir ortamda böyle görmek tuhaftı. Ve tuhaf bir şekilde, önündeki solgun adam neredeyse halinden memnun görünüyordu; yüzündeki imalı kaş çatmanın yerini onu çok daha genç gösteren tuhaf bir gülümseme almıştı.
" Daha uzakta olamaz ," diye fısıldadığını duydu, ses tonu ona garip bir şekilde güven veriyordu. Ve gerçekten de haklıydı. Tünel sadece birkaç metre sonra genişleyerek büyük bir mağaraya dönüştü; Bazıları duvarlardan gelen, bazıları etraflarında toz gibi havada uçuşan yüzlerce mavi ışıkla aydınlatılan bir mağara. Hermione şaşkınlık ve hayranlıkla nefesini tuttu. Burayı anne ve babasına göstermeyi, onlarla bu anı paylaşmayı diliyordu ama daha sonra onlara her şeyi anlatmanın yeterli olacağını düşünüyordu.
" Burası gerçekten büyülü " diye düşündü, kısa bir süre sonra bu sözleri onunla paylaştığını fark etti. Göz ucuyla onun gülümsediğini gördü.
" Öyle " diye cevapladı, başını her yöne çevirerek.
Konuşmadılar ve Hermione bu zamanı her şeyi anlamak için kullandı. Mağaraya benzeyen, çoğu suyla dolu bir odadaydılar. Sadece en arkasında, su altında olmayan küçük bir alan varmış gibi görünüyordu ve Profesör'ün yavaş yüzme hareketleriyle oraya doğru nişan aldığını görebiliyordu. Bir süre onu izledi, sonra muhtemelen ona yardım edebilmek için onu da yanında götürdüğünü hatırladı. Ona doğru yüzmeye başladığında, onun sudan çıktığını, gözlerinin hesapçı bir ifadeyle önündeki duvarın üzerinde gezindiğini görebiliyordu. Hermione buradaki kristallerin çoğunun yukarıda olduğunu fark etti, bu da muhtemelen tırmanmaları veya bazılarını toplamak için oraya çıkmanın başka bir yolunu bulmaları gerektiği anlamına geliyordu.
Profesör, "Önce şu farklı kristallere bir bakacağım," dedi ve bir an sonra Hermione onun Kabarcık Kafa büyülerini iptal ettiğini fark etti ve gerçekten yüksek sesle konuştu. "Sudan çıkıp biraz dinlenin. Birazdan yanınızda olacağım."
Bir an onun duvara tırmanmayı planladığını sandı ama sonra onun formunun bulanıklaştığını ve küçüldüğünü, birkaç hafta önce onu evinde ziyaret eden kuzguna dönüştüğünü gördü. Günlüğünden onun bir animagus olduğunu biliyordu ve elbette kuzgun formunu görmüştü, ama onu okuduğundan beri öğrendiği diğer şeyler yüzünden dikkati dağılmıştı ve bu küçük ayrıntıyı tamamen unutmuştu. Artık Hermione ona bakmaktan kendini alamadı; Animagus kuzgun çığlığıyla yerden havalanmadan önce meraklı gözlerle onun parlak siyah tüylerini inceledi. Odanın etrafında birkaç kez tur attı, duvara indiğini görmeden önce kanat çırpma sesi mağaramsı odada yüksek sesle yankılanıyordu; gagası kristallerden birinin etrafındaki taşı test ederken kanatları onu dengede tutuyordu.
"Bu kristallerden birini çıkarmak için yardımınıza ihtiyacım olacak," dedi onun önüne düştükten sonra, sanki önemli hiçbir şey olmamış gibi tekrar insan formuna dönüştü. Ama vardı. Hermione, hiçbir Hogwarts öğrencisinin Profesör Snape'in bir Animagus olduğunun farkında olmadığından oldukça emindi ve onun ne kadar özel bir kişi olduğu göz önüne alındığında, onun önünde dönüşmesinin öneminin farkındaydı. Günlüğünü okuduğunu kabul eden kişinin bu olup olmadığından emin değildi ama öyle olduğundan kesinlikle şüpheleniyordu. Ama bu aynı zamanda bu şeyler hakkında konuşmaya bir davet anlamına mı geliyordu? Çünkü bu incitici sözlerin doğrudan onun tarafından tekrarlanmasını duymaya hazır olup olmadığından bile emin değildi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ BAĞ | Snamione
FanfictionHermione Esrar Dairesi'nde yaralanınca Severus aniden yaralı cadıya karşı tuhaf bir çekim hissetmeye başlar. Hiçbir zaman kimseyi umursamamıştı, peki neden birdenbire onu önemsemeye başlamıştı?