*Hermione*
Yaz tatilinin son günleri acı verici bir yavaşlıkla devam etti. Hermione zamanının çoğunu İhtiyaç Odası'nda geçirirken kendini personelle birlikte Büyük Salon'da yemek yemeye zorluyordu. Kendini tecrit etmenin hoş olmayan yan etkilerini, bu rüyalardan çok uzakta tutmak yeterliydi. Geceleri ona geri geldiler ve onu daha fazla şey için terli ve ağrılı bir şekilde uyandırdılar. Ama rüyasında ondan hoşlanmayan bir adam gördükten sonra kendine dokunmayı reddetti. Teslim olup asla sahip olamayacağı bir şeyin hayalini kurarak ona karşı bu duyguları körükleyemezdi. Profesör Snape'in yaptığı ve pişman bile görünmediği şeylerden sonra, bunu yapmak istemiyordu.
Yine de aklının bir köşesinde bir şey onu rahatsız etmeye devam ediyordu ve benzer şekilde heyecan verici bir rüyadan daha uyandıktan sonra aniden bunun ne olduğunu anladı. Profesör Snape'in özel odasına ilk girdiğinde bunu hemen fark etmemişti ama şimdi onun kanepesini daha önce o rüyalardan birinde gördüğünü hatırladı . Aniden tamamen uyandı, kalbi göğsünde panikle çarpıyordu. Bu hayalleri aralarındaki bağ sayesinde paylaşmış olabilirler mi? O da bu hayallere sahip miydi? Merlin'in bunu yapmamasını umuyordu çünkü bu mevcut çılgınlığa yepyeni, utanç verici bir bakış açısı kazandıracaktı. Ama Hermione bunu öğrenmenin tek bir yolu olduğunu tahmin etti ve aceleyle geceliğini giydi. İhtiyaç Odası'na geri dönecek ve biraz araştırma yapacaktı çünkü bu keşiften hemen sonra uyku ona gelmeyecekti.
Bir saat ve bir kitap sonra Hermione emindi. İhtiyaç Odası yine ihtiyacı olan kitabı ona sağlamıştı ve aradığı cevapları bulması çok uzun sürmemişti. Ama bunlar kendisini hiç de iyi hissettirmedi çünkü artık her ikisini de içeren rüyaların genellikle bağın her iki tarafı tarafından da paylaşıldığını ve görüldüğünü biliyordu. Bu onların daha gerçekçi olduğu anlamına gelmiyordu çünkü kişi rüyanın yalnızca küçük kısımlarını etkileyebilirdi. Ancak bu onu daha iyi hissettirmedi. Profesör Snape bu rüyaları onunla birlikte yaşıyordu. Onu öpmeyi, ona dokunmayı ve onu arzulamayı hayal ediyordu. Tatlı Merlin! Sadece onun bu gerçeğin farkında olmaması için dua edebilirdi. Ona bakmak ve derslerine hazırlanmak zaten yeterince zor olurdu.
*Severus*
Severus, öğretmenler masasından öğrencilerin Büyük Salon'u doldurmasını izledi; her biri Karşılama Ziyafetinin başlaması için sabırsızlanıyordu. Weasley'yi, ona gereğinden fazla uzun süre sarıldıktan sonra Gryffindor masasında Bayan Granger'a katılırken yüzünde geniş bir sırıtışla görebiliyordu. Ancak kız, neredeyse aynı coşkuyla kollarını ona dolarken, dudaklarında memnun bir gülümseme belirirken bunu umursamıyor gibi görünüyordu. Geçen sene bu ikisi bu kadar yakın mıydı?
Birçok kez, burnu onun buklelerine gömülüyken, onu öylece tutmanın, kollarıyla onu sarmanın nasıl olacağını düşünürken bulmuştu kendini. Son zamanlarda gördüğü rüyaların canını acıttığı şey buydu; bu ve onun affedilmesi, geceleri ancak sabah uyandıktan sonra elinden alınabilen bir şeydi. Rüyalarında onu affetmek her zaman o kadar kolaydı ki, genellikle onu, ağzına doğru inleyene kadar, onu affedene kadar öpere, duygularının doğruluğuna ikna etmeye devam ediyordu. Ama hayallere gelince, gerçeklik onun böyle bir şey yapmasına izin vermiyordu, özellikle de Bayan Granger'ın onun bu ilerlemesini memnuniyetle karşılayıp karşılamayacağından bile emin değildi. Minerva kısa bir süre sonra onunla konuşacaktı ve Albus'un hiçbir uzlaşması onun taşaklarını tekmelemesinden alıkoyamayacaktı. Siktir!
Onu önemsediğine ve yaptıklarından gerçekten pişman olduğuna onu ikna etmenin başka bir yolunu bulması gerekiyordu. Ancak bunu öğretmen ve öğrenci arasındaki görünmez çizgiyi aşmadan nasıl yapabileceği onu aşıyordu. Günlerce üzerinde düşündüğü ama bir çözüm bulamadığı şey buydu. Ve artık yaz tatilinin son değerli günleri, daha ona tek kelime etmeden geçmişti. Morgana'nın göğüsleri! Artık kaleye akın eden bu kadar salak varken onunla rahatsız edilmeden konuşma şansı bulmak bile yeterince zor olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ BAĞ | Snamione
FanficHermione Esrar Dairesi'nde yaralanınca Severus aniden yaralı cadıya karşı tuhaf bir çekim hissetmeye başlar. Hiçbir zaman kimseyi umursamamıştı, peki neden birdenbire onu önemsemeye başlamıştı?