*Severus*
Müdür ona hafif bir hayal kırıklığıyla bakarak, "Seni asla bir korkak olarak görmedim Severus," dedi. "Umarım artık Bayan Granger'dan sır saklamamaya karar vermişsindir, zira sır saklamanın ne kadar zarar verebileceğini az önce gördük. Ama hayır. Görüyorum ki kartlarını göğsüne yakın tutmaktan kendini alıkoyamıyorsun."
Severus kaşlarını çatarak adama baktı. "Ne yapmamı bekliyorsun Albus? Kıza onun benim kaderimdeki ruh eşim olduğunu mu söyleyeceksin? Sürekli varlığımı aramamaya karar verirse kendini kötü hissetmeye mi başlayacak? Bunun onun için ne kadar iyi olacağını düşünüyorsun? Peki ya ailesi? Ben ondan neredeyse yirmi yaş büyüğüm ve o reşit değil. Pedofili Albus!" diye homurdandı, adamın minderli sandalyesinden atlayıp masasının önünde volta atmaya başladı. "Bağlantıyı olduğu gibi geri almak istiyor zaten. Yapabileceğinden değil, kusura bakma."
Albus başını sallayarak ona baktı. "Bunun nedeni onun tüm gerçeklere sahip olmaması olabilir. Paylaştığın tek şeyin acı olduğunu düşünüyor. Elbette bunu istemezdi. İşte bu yüzden sonunda onunla konuşman gerekiyor, oğlum. Ve eğer öyleyse, duygularınız konusunda dürüst olmaya çalışın." Reşit olmaması sorununu tamamen görmezden gelerek makul bir şekilde söyledi.
Bu sözler onun boğulmasına yetmişti. "Hislerim? Hislerim ? En azından Bayan Granger'a karşı hiçbir şey hissetmiyorum. Merlin! Albus, sonunda aklını mı kaybettin? Kız benim öğrencim. Ona karşı hiçbir duygum yok, hiçbir şekilde." İşe burnunu sokan adama meydan okurcasına baktı. Ama Dumbledore ondan pek etkilenmiş gibi görünmüyordu.
"Gerçekten mi Severus? Yoksa bu sadece kendine söylediğin yalan mı? Çünkü kesinlikle öyle olduğunu düşünüyorum," dedi ve yarım ay şeklindeki gözlüğünün üzerinden ona baktı. "Sanırım hissetmemeye karar verdin, çünkü yıllardır hayatında sadece acı ve sefalet vardı. Bunun farkında olmadığımı sanma oğlum." Müdürün bakışları değişmedi ama Severus biraz yumuşadığına yemin edebilirdi. "Ama şimdi birdenbire başka bir şey ortaya çıktı ve zihnin bunu inkar etmeye devam etse de, kalbin biliyor. Severus, hissediyorsun ve bunda yanlış bir şey yok. Bayan Granger yakında yetişkin olacak ama o zaman bile rahatsız oluyorsan kimse senden onunla yatmanı istemez. Ancak kızla bir çeşit arkadaşlık kurmayı deneyebilirsin. Onun yetenekli bir akıl hocasını, hatta güvenilir, olgun bir arkadaşı takdir ettiğini görebiliyorum." Yaşlı adam ona göz kırpacak kadar cüretkardı. Ona saldırmamak Severus'un tüm iradesini kullanmasını gerektirdi. O adamın cesareti onu delirtiyordu!
"Bir akıl hocası, Albus. Bunun Slytherin'ler açısından ne kadar başarılı olacağını düşünüyorsun?" diye sordu, ama birdenbire çoğunun muhtemelen onun Karanlık Lord'dan kaçtığını duymuş olduğunu hatırladı. Gelecek yıl bir kabus olacaktı!
Albus, sanki düşüncelerini okumuş gibi, "Artık Slytherin Hanesi'nin Başkanı olmayacaksın," dedi. Ancak Severus, son kararlarının kendisini ve Müdürü oldukça zor bir duruma soktuğu için buna ihtiyacı olmadığını tahmin etti. Yine de Albus onu bir kez olsun azarlamamıştı. Neden?
"Bildiğin gibi Horace'ı bize geri dönmesi için ikna etmeye çalışacağım." Dumbledore devam etti. "O sadece İksir Profesörü pozisyonunu doldurmakla kalmayacak, aynı zamanda Slytherin Hanesi'nin yönetimini de senden devralabilir. Karanlık Sanatlara Karşı Savunma Profesörü pozisyonunu devralacaksın ve seninle konuşmak istediğim başka bir yan proje daha var, aslında iki tane."
Bunun üzerine Albus'un yüz hatlarının bir gülümsemeye dönüştüğünü gördü, bu da onu aniden gergin hissettirdi. Casusluk görevinden vazgeçerek onu hayal kırıklığına uğratan adam şimdi ondan ne bekliyor olabilirdi ki? "Yan projeler mi? Ne tür yan projeler?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ BAĞ | Snamione
Fiksi PenggemarHermione Esrar Dairesi'nde yaralanınca Severus aniden yaralı cadıya karşı tuhaf bir çekim hissetmeye başlar. Hiçbir zaman kimseyi umursamamıştı, peki neden birdenbire onu önemsemeye başlamıştı?