Bölüm 48 - Sandığınızdan Çok Daha Güçlü

38 3 0
                                    


*Severus*

Severus, arkadaşını kanepede otururken tuttu; minyon vücudu korkunç hıçkırıklarla sarsılmıştı. Artık ona güven vermek için yapabileceği fazla bir şey yoktu; onu kucaklamak ve teselli edici sözler mırıldanmaktan başka bir şey değildi çünkü şu anda nasıl ilerleyeceğine dair hiçbir fikri yoktu. Albus'un odasındaki muhafazaları kontrol ederek bulgularını beklemesi gerekecekti ve o zaman bile Hermione'yi yakın zamanda tek başına bırakmak istiyormuş gibi hissetmiyordu. Ona yakın olduğu zaman en güvendeydi çünkü haklıydı: Odalarının kalenin en güvenli odaları arasında olması onların güvende olduğu anlamına gelmiyordu. Ve bu gerçekten endişe verici bir farkındalıktı.

Hermione'nin nihayet sakinleşmesi biraz zaman aldı, ama bunu yaptığında yavaşça doğruldu ve kıvırcık başını onun göğsüne yasladı, kocaman, karamel kahverengi gözleriyle ona baktı. Sanki bunların içinde milyonlarca soru saklıydı ve eğer durumları farklı olsaydı muhtemelen sonsuza kadar bunların içinde kaybolabilirdi. Ancak mevcut durumları göz önüne alındığında, yapabileceği ya da söyleyebileceği, ona yardımcı olabilecek ya da tamamen uygunsuz olmayacak hiçbir şey yoktu. Neler olup bittiğine dair hiçbir fikri olmadığı halde ona her şeyin yoluna gireceğine dair söz veremezdi; ona gerçekte nasıl hissettiğini bile söyleyemedi. Ve kesinlikle onu öpemezdi.


Bu yüzden hiçbir şey yapmadı, sadece sessizce ona bakarken onu tuttu ve bir süre sadece geriye baktı, gözleri onun kavrayamadığı bir şeyi arıyordu. Ama sonunda iç geçirerek arkasını döndü ve şöyle dedi:
"Bir süre daha böyle kalabilir miyiz? Muhtemelen yapacak bir sürü işin olduğunu biliyorum ama biraz sohbet edebilir miyiz? Sadece aklımı... bazı şeylerden uzaklaştırmak için."

Anlayışlı bir şekilde başını salladı. "Elbette. Bana sadece bir konu söyle - belki moda değil - ben de seni eğlendirmek için elimden geleni yapacağım."

Hermione başını salladı. "Bir süredir merak ediyorum; neden Animagus olmaya karar verdin?"

Hafif bir gülümsemeyle ona baktı. "Bunun en azından iki nedeni var. İlki, James Potter ve onun küçük zorba çetesinin bunu başarmasıydı ve bunu öğrenir öğrenmez, sanırım benim de bunu yapabileceğimi kendime kanıtlamak istedim. Şimdi böyle söylediğimde kulağa önemsiz geldiğini biliyorum, ama o zamanlar... işler... zordu."

"Anlıyorum," diye fısıldadı kollarındaki kadın, başı göğsüne yaslanırken gözleri melankoli doluydu. "Ben de okulda zorbalığa uğradım ama senin için durum çok daha kötüydü. Yedi yıl boyunca bu durumu yaşayabilir miydim bilmiyorum. Muhtemelen bir noktada vazgeçerdim."

"Yapmazdın," dedi, kollarını onun gövdesine doladı ve onu daha da yakınına çekerek. "Düşündüğünden daha güçlüsün, çok daha güçlüsün. O aptallara cehennemi yaşatacaktın, bundan eminim."

Hermione hemen cevap vermedi ama bir süre sonra dudaklarında küçük bir gülümseme oluştu. "Malfoy sana hiç üçüncü sınıftayken yüzüne yumruk attığımı ve burnunu kırdığımı söyledi mi?"

Severus sevgiyle gülümseyerek "Söylemedi" diye yanıtladı. "Ama eminim ki o bunu hak etmiştir." Başını salladı ve bir süre sessiz kaldı. Ancak Severus'un işi bitmedi. "Bunu daha sık yapmalısın; karşılık ver, demek istiyorum. Başkalarından, Weasley'den, o aptaldan çok fazla bok aldığını hissediyorum. Söylesene, gelip senden özür dilese, yarım özür bile olsa onu affeder miydin? Onu arkadaşın olarak geri alıp hiçbir şey olmamış gibi mi davranacaksın?"

Hermione omuz silkti. "Belki. Çünkü yaptığım şey bu. Başkalarını affediyorum. İyi ve yardımsever olmaya çalışıyorum çünkü arkadaşlık önemli, değil mi? Hele ki insanın bu kadar çok arkadaşı yoksa..."

BÜYÜLÜ BAĞ | SnamioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin