Bölüm 21 - Yan Proje

55 3 0
                                    


*Albus Dumbledore*

"Londra geziniz başarılı geçti sanırım?" Albus inatçı Profesörünün ifadesini incelerken sordu. Adam ve Bayan Granger dün yaptıkları yolculuktan oldukça geç dönmüşlerdi ama kızın akşam yemeğinde neşeli bir ruh hali içinde olduğunu göz önünde bulundurarak Severus'un uslu davrandığını ve onu yine uzaklaştırmadığını tahmin etti. Merlin! Severus Snape'in mantığı görmesini ve duygularını kabul etmesini sağlamak, bir Macar Boynuzkuyruk'u evcilleştirmekten veya Gri Leydi'yi neşelendirmekten daha zordu. Ancak inatçı arkadaşının kıza olan hislerini itiraf etmesi aylar sürse bile Albus pes etmeyecekti. Çünkü Albus onların içinde kaynadığını, adamın çelik gibi iradesi ve aslında onun ruh eşi olan kıza karşı hiçbir şey hissetmeme kararlılığı tarafından kazındığını hissedebiliyordu.

Zaman döndürücüyü yoğun bir şekilde kullanması sayesinde kız biyolojik olarak zaten reşit olduğu için bu elbette gülünçtü. Ama belki de sadece kızın yaşı değil aynı zamanda Severus'un çocukluk arkadaşı Lily Evans'a olan bağlılığı da onu yeniden hissetme konusunda isteksiz kılıyordu ve Albus bunu anlayabiliyordu. O da bir zamanlar sevmişti ve kırık kalbinin acısı, bir daha asla sevemeyecek kadar unutulmazdı. Ancak eğer kendisine Severus gibi benzer bir ruh sunulsaydı bunu yapardı çünkü kişinin ruh eşine ve onunla birlikte gelen güçlere duyduğu koşulsuz sevgiden daha tatmin edici ve iyileştirici bir şey olamaz.

Severus sorusuna belirsiz bir yanıt verdi: "Aradığımız her şeyi aldık." Albus onun olabildiğince tarafsız görünmeye çalıştığını anlayabiliyordu. Yine de adamın zihinsel durumunun iyileştiğine dair bazı işaretler vardı; saçları artık sık sık yıkanıyormuş gibi belirtiler ya da Severus'un, fincanına kaşlarını çatmak yerine çayını içtiği gerçeği gibi belirtiler vardı. Ayrıca adamın yemek zamanlarında daha fazla yediğini fark etmişti ve adamın biraz kilo almaya başlamasının sadece bir zaman meselesi olduğunu umuyordu. İnatçı salak sonunda Granger kızıyla aşk yaşamaya karar verdiğinde kesinlikle zararı olmazdı.

"Güzel," diye yorum yaptı Albus, yüzünde küçük bir gülümsemeyle. "Siz ikiniz kılık değiştirdiğiniz ve kimliklerinizi açıklama konusunda kesinlikle dikkatli olduğunuz için herhangi bir sorun yaşanmadığını düşünüyorum."

Adam yine başını salladı ve cevap olarak homurdandı.

"Güzel," dedi Albus, yoğun bir bakışla personeline odaklanarak. "Şimdi seninle konuşmak istediğim başka bir konu var. Birkaç hafta önce bahsettiğim küçük yan projeyi hatırlayacaksın. Dün Horace'ı gelecek okul yılında bize katılmaya ve görevlerinin çoğunu üstlenmeye ikna edebildim. Umarım bu, senin için üstlendiğim görevde bana yardımcı olmana yetecek kadar zaman kazandıracaktır."

Horace'ı Hogwarts'a dönmeye ikna etmek kolay olmamıştı. Genç Harry yanındayken bile eski Slytherin, iyi sebeplerden dolayı çok tereddüt etmişti. Horace Slughorn, Tom Riddle'a Karanlık Tarafa dönüp kendisini Karanlık Lord ilan ettiğinden beri her zaman şiddetle karşı çıkmıştı. Horace daha fazla hayal kırıklığına uğrayamazdı ve eskiden en sevdiği öğrencisini onaylamazdı. Ancak Lord Voldemort'u desteklemeyi güçlü bir şekilde reddetmesi, eski Profesörüne birçok düşman getirdi ve güvenliğinden korktuğu için sürekli olarak kaçmasına ve saklanmasına neden oldu. Çünkü her şeyden önce Horace Slughorn bir Slytherin'di ve kendini korumak onun en belirgin karakter özelliklerinden biriydi. Şans eseri, Dumbledore'un elinde bir koz daha vardı, çünkü Akraba Büyüsü'nün hayatında bir kez olsun ortaya çıkmasına tanık olma ihtimali, eski İksir Profesörü için direnemeyecek kadar cazip gelmişti.

Adama etkilenen kişilerin kim olduğunu söylemesine bile gerek kalmamıştı, çünkü adam bunu kendisi öğrenip onları mümkün olan en kısa sürede yaşayan çocukla birlikte Sümüklüböcek Kulübüne davet edecek kadar heyecanlıydı. Bunun kendisi için iksir yapımının dışında güzel bir küçük yan proje olacağını, zamanını geçirecek bir şey olacağını ve dedikoduya ve gençlik dramalarına düşkün olan Albus'un bunu tamamen anlayabileceği bir şey olacağını söyledi.

BÜYÜLÜ BAĞ | SnamioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin