*Severus*
Maruz Kalma Süresi: 1 Saat 33 Dakika 7 Saniye
Fiziksel Etkileşim: Yok
Gözlemler:
Test konusu, karşılaşmamız sırasında üç kez entelektüel açıdan teşvik edici bir sohbet başlatmayı denediğinden, birlikte vakit geçirmekten çekinmiyor gibi görünüyordu. Bazen benim için sıkıcı olsa da, elimden geldiğince merakını gidererek ona eşlik ettim. Onunla zaman geçirmek çok da fedakarlık sayılmaz, eğer çoğunlukla sessiz kalıyorsa ki çoğu zaman çok şükür bunu yapıyordu. Ayrıca gelecekte daha fazla temas başlatmak için kullanılabilecek Biçim Değiştirme ve Büyülere karşı özel bir düşkünlüğünün olduğunu fark ettim.
Severus tüy kalemini bir kenara koydu ve notlarını bir kez daha okudu. Artık yalnızca bu son etkileşimin etkisi geçene kadar geçen süreyi ölçmesi gerekiyordu ve böylece analizi için ilk veri kümesine sahip olacaktı. Kızla vakit geçirmenin çokta acı verici olmadığını itiraf etmek zorundaydı, özellikle de onlara dik dik bakan hiçbir öğrencinin olmadığı kütüphanede vakit geçirirken. Kitap sıraları arasında sabırla onu takip etti ve hatta seçtiği kitapları onun için revire taşımayı kabul etti. Bu ona, kalbinin tam 114 saniye boyunca heyecanlı bir şekilde atmasına neden bir başka memnun gülümseme kazandırdı; bu da defterine not ettiği başka bir gerçekti. Bu bir sevgi ya da tanrı korusun bir çekim değildi elbette, daha çok büyülerinin senkronize olmasına karşı tuhaf bir fiziksel tepki ya da buna benzer bir şeydi. Sonraki saatlerini, ziyaretleri sırasında kütüphaneden gizlice almayı başardığı kitabı okuyarak geçirecekti. Akraba Büyüsü'ne adanmış bir bölüm içeriyordu ve yüz yıldan fazla bir geçmişe sahip olmasına rağmen muhtemelen birçok değerli bilgi içeriyordu. Akşamları okuma saatini kendisini ilgilendiren her şeyin ayrıntılı notlarını almak için kullanıyordu ve hatta belki yaz tatilini Britanya Ulusal Kütüphanesi'nin büyülü bölümünü ziyaret etmek için bile kullanabilirdi. Durumu hakkında daha fazla bilgi edinebileceği bir varsa o da orasıydı.
*Hermione*
Kütüphaneye gitmenin harika bir fikir olduğunu düşünen Hermione, hastane yatağında uzanırken İleri Düzey Biçim Değiştirme hakkındaki kitabı dizlerinin üzerinde dengede tutuyordu. Yatağın dışında geçirdiği zamanlar onu hiç de yormuş gibi görünmüyordu, aslında tam tersiydi. Profesör Snape revire kadar ona eşlik ettiğinde kendini garip bir şekilde tazelenmiş ve neredeyse heyecandan sersemlemiş hissediyordu. Dün kendini ne kadar korkunç hissettiği düşünülürse bu garipti. Profesörü aslında kütüphane ziyaretinde Harry ya da Ron'un şimdiye kadar olduğundan çok daha iyi bir arkadaştı. Acele etmesi için onu strese sokmamıştı ya da arkasında sabırsızca kıpırdanmaya başlamamıştı. Hermione ne zaman özellikle ilgi duyduğu bir bölüm ya da kitap bulsa, rafa kendisi göz atmaya başlamıştı ve sonunda birkaç kitaba da göz atmıştı. Konuların çeşitliliği onu şaşırmıştı. Ama İksir Profesörünün öğretmenlik pozisyonundan farklı alanlarla ilgilenmesi gerçekten o kadar şaşırtıcı mıydı? Duyduğu kadarıyla KSKS öğretmenliği pozisyonuna düzenli olarak başvuruyordu. Belki konu Severus Snape'e gelince daha açık fikirli olmaya çalışmalıydı. Adam son birkaç gün içinde onu birden fazla kez şaşırtmıştı ve bu da onu neredeyse hiç tanımadığını fark etmesine neden olmuştu. Adamın ona beş yıldır ders verdiğini düşünürsek bu tuhaf değil miydi?
Kütüphaneden getirdiği kitaplara göz atarken gün oldukça hızlı ilerliyordu. Bazıları oldukça ilginçti ama Madam Pomfrey herhangi bir not almasını ya da herhangi bir büyü yapmasını yasakladığından bunları oldukça hızlı bir şekilde kenara koydu. Tekrar yataktan kalkmak için sabırsızlanıyordu. Çünkü günlerce yatakta yatmaktan sırtı ağrımaya başlayana kadar okuyabileceği çok şey vardı. Merlin, revirde kalmanın bu kadar sıkıcı olduğunu hatırlamıyordu ama en son oraya gittiğinden arkadaşları onu ellerinden geldiğince çok ziyaret etmişti. Ama Harry, Ron ve Ginny gitmişlerdi ve onları tekrar ne zaman göreceğine dair hiçbir fikri yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ BAĞ | Snamione
FanfictionHermione Esrar Dairesi'nde yaralanınca Severus aniden yaralı cadıya karşı tuhaf bir çekim hissetmeye başlar. Hiçbir zaman kimseyi umursamamıştı, peki neden birdenbire onu önemsemeye başlamıştı?