*Hermione*
Hermione, davet edildiğini öğrendiğinden beri Profesör Slughorn'un partisine gitmekten korkuyordu, çünkü Severus ona adamın artık bir tehlike olmadığına dair güvence vermiş olsa da, hala onu ürkütüyordu. Hastalık izninden döndüğünden beri, adam sanki onu izliyor, inceliyor ve onunla yaşadığı son deneyimleri göz önüne alınca, ensesindeki tüyler diken diken oluyordu. Ama şimdi, lanet olası daveti kabul ettiği için, akşamı Severus'un kanepesinde onun kitaplarından birini okuyarak geçirmek istese de, geri adım atması mümkün değildi.
Gece mavisi elbisesini ve ailesinin birkaç gün önce Almanya'dan gönderdiği ona uygun eldivenleri giyerken, bundan kurtulmanın bir yolu olmadığını düşündü. Giysiler ona şaşırtıcı derecede iyi uyuyordu ve Pretty, hala büyüyen göğüslerine uyum sağlamak için yapılması gereken birkaç değişiklik konusunda yardımcı olmaya çok istekliydi.
Küçük dişi elf ona hayranlıkla bakarak, "Hanımım çok zarif görünüyor," diye ciyakladı.
Hermione minnettarlıkla gülümsedi. Coşkulu hizmetkarı belki de çok objektif olmasa da, sözleri onu hemen daha iyi hissettirdi. "Teşekkür ederim, Pretty, bana iltifat ettiğin ve giyinmeme yardım ettiğin için. Sırtımdaki tüm o küçük düğmeleri kendim iliklemem imkansız olurdu."
Ona oldukça gülümsedi. "Hanımefendi, Pretty'nin saçını yapmasına izin verseydi daha da güzel görünürdü. Pretty onu örebilir ya da genç hanımının tercihi buysa iğneleyebilir."
Elfine şaşkınlıkla göz kırptı. "Gerçekten zorlamak istemem. Ama eğer bu senin yapmaktan hoşlanacağın bir şeyse..."
"Çok güzel olur!" sarışın kadın kararlılıkla ona bakarak hemen cevap verdi. "Bu çok büyük bir onur olurdu! Elfler Pretty'i böylesine onurlu bir iş yapmasına izin verildiği ve bu kadar özel bir şekilde güvenildiği için kıskanırdı!" diye devam etti, her kelimede sesi daha da yükseliyor ve daha da heyecanlanıyordu.
Hermione kıkırdamamak için kendini zor tuttu. "Tamam, tamam. Saçımı yapabilirsin, Pretty. Sadece... istediğin gibi olmazsa hayal kırıklığına uğrama. Saçlarım çok... dirençli olabilir."
"Endişelenmeyin Hanımefendi," diye ciyakladı Pretty, Hermione'nin arkasındaki masaya atlayarak. "Pretty çok ikna edici olabilir."
***
*Severus*
Severus, davet edildiğini öğrendiğinden beri o lanet olası Noel partisinden korkuyordu ve onu o lanet olası daveti yakmak veya Hermione'nin kedisine oyuncak olarak vermek yerine kabul etmeye iten tek şey, Hermione'nin de katılıyor olmasıydı. Onunla çok fazla konuşamayacağını biliyordu, çünkü hala devam ettirmeleri gereken görünüşleri vardı, ama en azından ona yakın kalabilecek ve akşam için arkadaşı olarak davet etmeye karar verdiği o alçaktan göz kulak olabilecekti.
Partiye erken geldi, sadece asla geç kalmamayı alışkanlık haline getirdiği için değil, aynı zamanda Hermione'nin girişini kaçırmak istemediği ve dolayısıyla onu istenmeyen ilgiden koruyamadığı için de. Ne yazık ki bu, Slughorn'un bitmek bilmeyen övünmelerine ve umursamadığı birçok önemli kişiliğin tanıtılmasına katlanmak zorunda kalması anlamına geliyordu .
"Ah Harry, içeri gel, içeri gel!" Slughorn aniden bağırdı, Potter ve kızıl saçlı kız arkadaşının az önce belirdiği zengin bir şekilde dekore edilmiş kapıya doğru baktı. Çocuk zoraki bir gülümsemeyle odanın etrafına baktı, sanki başka bir yerde olmak istiyormuş gibi görünüyordu ve Severus tamamen anlayabiliyordu. Bazen kendine Slughorn'un konuklarından kaçının sadece adamı bağlantıları için kullanmak için katıldığını veya aynı amaç için ona borçlu hissettikleri için katıldığını soruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ BAĞ | Snamione
FanficHermione Esrar Dairesi'nde yaralanınca Severus aniden yaralı cadıya karşı tuhaf bir çekim hissetmeye başlar. Hiçbir zaman kimseyi umursamamıştı, peki neden birdenbire onu önemsemeye başlamıştı?