Ezt a képet nem tudtam kihagyni a megosztásból 😊, bár semmi köze nincs a történethez
A Yoongporo út fényes volt a reggeli napsütésben. A felhőkarcolók üvegtáblái vidám sárgában és friss kékben világítottak, attól függően, hogy az ember honnét nézte az óriásházakat. Az apró bárányfelhőket is visszatükrözték az ablakok; milyen békés kép ez az ember szemének. A közelben a park szökőkútja csobogott, inni és fürdeni hívta magához a verebeket és a galambokat ez a tökéletes, a betondzsungel közepére telepített éden. A Han folyótól a sirályok is betévedtek a felhőkarcolók közé, és a munkába igyekvőket köszöntötték.
Még rendesen fütyülni sem tudnak, olyan a hangjuk, mint a halálnak –, Taehyung bosszankodva igyekezett az Holang vállalat székházába. Az egyik sirály a bejárathoz közeli kandeláberre szállt, onnét nézett le az áldozatára, majd egy griffmadárt megszégyenítő bombát dobott, közvetlenül Taehyung mellé. Az átkozott, levesnek való! – Taehyung ellenőrizte a nadrágját, de nem látott magán semmi felfröccsenő nyomot. Nagyot sóhajtott, felnézett a toronyházra: egy újabb hét ebben a fosban, de meg is nyugtatta magát. Három fellépése lesz a héten. Kell a pénz a stúdióbérlésre, mert úgy gondolta, semmi más esélye nem maradt. Az évek múlnak, ő a posványban ül és vár. Átverekedte magát a blokkolókapun, meghajlások közepette befurakodott a liftbe, és a századik szintre, az igazgatóságig meg sem állt.
– Kim úr! A vezérigazgató úr öt perc múlva várja az irodájában! – Hae Nari, a tipikus vénkisasszony, letett egy aktát az asztalára. Milyen savanyú feje van. Hiába varratta fel az arcát, a begyakorolt álmosolyán nem tudtak javítani. Taehyung felismerte a hamis gesztusokat, és hasonlóan viselkedett vele. Mindannyian az alázat maszkját hordták a munkahelyükön, alóla átsejlettek az igazi érzelmeik, ha máshogy nem, egy villanásnyi időre megmutatták a másiknak. Taehyung jól tudta, hogy Nari mindent lát, hall és megjegyez, különösen mások hiányosságait, és mesteri ügyességgel fordít minden apró, vélt vagy valós hibát a másik ellen. Nem értette, miért teszi, hiszen mindent elért a cégnél, ami nőként csak elérhető Koreában.
– Nari kisasszonyt bíztam meg a kozmetikai termékeket forgalmazó, Bamboo leányvállalat ideiglenes igazgatói posztjával, próbaidővel, de nem félek, biztos jól fogja teljesíteni a feladatát. Önt ajánlotta be utódjának, és én feltétel nélkül hiszek neki. Tehát, Kim úr, öné a pálya. Már most elfoglalhatja Nari kisasszony irodáját. – Yeom Jinsun, a vezérigazgató megveregette Taehyung vállát.
Hae Nari már a hétvégén kipakolt az irodájából, és minden instrukció nélkül otthagyta megdögleni a felelősség súlya alatt. Taehyung szétnézett, összesen öt ember ült a székeken, döbbenten néztek rá. Nari elvitte magával az összes többi kollégát az új helyére. Hátrahagyta azokat, akiknek nem volt elég hosszú a nyelve, vagy nem találta elég jó igahúzó lónak, mert egyedül álló anya volt. Ezt nem előléptetés, ez nettó kibaszás. Ha nem teljesíti jól a munkáját, repülni fog azzal a megmaradt öt emberrel együtt, és mehet a Gentleman's-be főállású pincérnek, aztán lőttek az énekesi karrierjének. Ha viszont jól teljesíti a munkáját, akkor a lokálból fog repülni, mert nem lesz ideje fellépni. A héten le kell mondania a fellépéseit, mert át kell néznie minden anyagot, és fel kell töltenie az osztályt új emberekkel. Tehát több hétig nem fog tudni fellépni. Nari jól kibaszott vele, biztos hallott pletykákat a másodállásáról, és az a nő soha nem szerette, ha valaki túl jól érzi magát a bőrében, vagy a cégen kívül sikereket ér el. Eunmi, az egyedül álló anya, elsírta magát. Na még mit nem! Az évek alatt belelátott minden munkafolyamatba, ismerte a vezérigazgató rigolyáit, üzleti partnereit. Senki nem fogja elveszíteni a munkáját, és ő fel fog lépni újra a Gentleman's-ben, ahogy rendet rakott az osztályon.
YOU ARE READING
Haegeum
FanfictionMin Yoongi rendőrnyomozó, nem kegyelmez a bűnözőknek. Vagy mégis lesz kivétel? A történet fikció, nyomokban valóságos elemeket tartalmaz. Erotikus krimi, boyxboy történet. A nyelvezet és a történet miatt szigorúan 18 év felettieknek ajánlott. ...