Macskaságok

146 12 24
                                    

Yoongi elhagyta a szobát, de a tolóajtót nem húzta be maga után. Jimin még láthatta a szempilláin keresztül a meztelen férfi kontúrját, aztán az orgazmus utáni bágyadtság magával húzta a pihentető alvásba.

Yoongi langyos vizet engedett magára, prüszkölt és lihegett alatta. A későnyári forróság és a huncut kandúrka alaposan megizzasztotta. Nem számított ilyen gyors haladásra, úgy gondolta, hogy feszengenek egy sort, bort isznak, hogy a gátlások oldódjanak, elkészíti a vacsorát, beszélgetnek, aztán hátha történik valami. De még délután nem vette a történést százszázalékosra. A hideg víz serkentette a szeretkezés alatt teljesen kikapcsolt racionalista gondolkozását.

Nem is gondolkoztam, de szerintem ő sem gondolkozott egy percet sem. Annyira profin vette a kanyarokat az üzenetekben, mint egy tapasztalt szerető, de biztosra veszem, hogy nem az. Nem lehetett sok partnere, vagy talán egy sem, de ez nem is baj, majd belejön, nem is kell ehhez sok idő. Gyorsan össze fogunk szokni, úgy érzem.

Elzárta a vizet, a törölközővel alaposan megdörzsölte a testét.

Még jó, hogy a jövőről gondolkozok, de hogyan tovább? Most itt van, ez nagyon helyes, erre vágytunk mindketten, még ő is, igen Yoongi, ez bizony így volt. A kis kandúrka régóta gyűjtötte rólad a képeket, a rajongód, az a rengeteg margarétás kép sem véletlen. De mi lesz holnap? Vagy a jövő héten? Nem lehet Ulfar elől a végtelenségig titkolni ezt a kapcsolatot, észre fogja venni rajtam a változást. Mindent észre szokott venni, semmi nem kerüli el a figyelmét. A megérzései és a profizmusa miatt lett a társam. Bár ne lenne olyan jó megfigyelő, mint én. Yoongi nem érezte ezt a gondolatot szerénytelennek. Park úrnak is lehet elszámolni valója a családjának. Ott van például a bátyja, neki biztos fel fog tűnni valami a viselkedéséből. Biztos nem tud rólam. Az a bizonyos „M", az üzenet küldője, avagy Monie, avagy Kim Namjoon, a vállalati vezető informatikus, Jung barátja, ő tudhat rólam.

Ez az egész helyzet maga a probléma. Nem mehetünk el együtt sehova, ha találkozunk valahol egy ismerőssel, nem tudjuk majd magunkat kimagyarázni. Marad a lakásom, vagy esetleg a motel-randevú. Hotel szerelem. Ágyrajárás, mint valami prostituáltak. Az éjszakai lopott órák és az elhazudott nappalok.

Yoongi felöltözött, és úgy döntött, nem gondolkozik tovább. Azon a szombat este, Jimin az övé volt. A többi kérdés legyen a holnap problémája. Az aznapi második legnagyobb feladata, a tökéletes leves elkészítése volt.

Óvatosan belesett a hálószobába, nem látott mozgást, Jimin egyenletesen szuszogott. Eszébe jutott, hogy visszamegy, lekapcsolja az éjszakai lámpát és megigazítja Jiminen a takarót, mert mintha nem lenne tökéletesen a derekán, még a végén megfázik a veséje. Nem fázhat meg mert meleg van, kezd el csinálni a dolgodat, ne piszkáld! Biztos éhes lesz, ha felébred. Hajrá, Yoongi!

A hűtőből kivette az alaplevet, meggyújtotta a gázt, a főzőedényt rátette. A maradék kávét megmelegítette és rágyújtott. Megint bekukkolt a hálóba, a helyzet változatlan volt. A rádiót egy másik állomásra tekerte, mert elege lett a jazz-ből, ideje volt valami gyorsabb és vidámabb zenei vizekre eveznie. Az alaplé forrásnak indult, a rákpasztát és a fűszereket beletette.

*****

Jimin az oldalára fordult, ásított és nyújtózkodott. Mennyi idő telhetett el az elalvása óta? Talán nem olyan sok. Haza kellene mennie. Miért is? Semmi oka sem volt hazasietni. Hoseok biztos nem kereste, szerencsére másokkal van elfoglalva. Végre.

A jobb oldalára feküdt, összegömbölyödött, a nyitva hagyott tolóajtó felé kémlelt; a konyhai lámpából származó sárga fénysáv a parkettán, egészen a nappalit a hálótól elválasztó tolóajtóig húzódott. Rajta Yoongi árnyéka mozgott. Jimin hallotta a halk zenét a rádióból, valamelyik aktuális slágert sugározták, a DJ hangja néha megszakította a lejátszási listát. Utoljára talán gyermekkorában hallgatott rádiót, a régi kékre festett busani házukban, ugyanúgy a konyhában szólt minden reggel és este. A hangok is hasonlóak voltak: a gázláng duruzsolása, rajta étel fortyogott. Papucs csoszogását hallotta és halk dúdolást, Yoongi röviden-csendesen káromkodott, mert a merőkanál nyele felforrósodott a levestől. Majd megint dúdolt, az öngyújtója kattant, rövid csend következett, mert kiment a hátsó, zsebkendő méretű kertbe elszívni a cigarettáját.

HaegeumWhere stories live. Discover now