Yoongi őrjöngve ordított a gardróbszekrény előtt, majdnem szívrohamot kapott. Az a rohadt ing már sok volt aznapra. Hogy került a gardróbjába az az átkozott rongydarab? Yoongi a mellkasát markolászta, a baljával a gardróbszekrény oldalába kapaszkodott. Megszédült, az arcából kifutott a vér, a lábai nem bírták el a súlyát.
– A jó kurva életbe – nyögte a félhomályba. – A büdös picsába.
Mély levegőt vett, majd párszor megismételte az önnyugtató rituálét. Megpaskolta az arcát, ez az Yoongi, ne szard magad össze, gondolkozz racionálisan! Miután lehiggadt, feltápászkodott és farkasszemet nézett a hawaii mintás inggel. A ruha nem volt beakasztva a többi ruhája közé, lapjával fektetve feküdt a rúdon lógó ruhákon, azonnal észrevette a gardróbajtó elhúzásakor.
– Ez az ing nem volt itt tegnap, sem ma reggel, ez az ing vagy két éve nincs meg. – Yoongi hangosan gondolkozott. – De akkor, hogyan kerülhetett ide?
*
A kertbe lépve, legalább két kiló mandarint talált szétszórva az udvarban. Lehajolt, egyet felvett, megnyomkodta a teljesen érett gyümölcsöt; abból a lédús fajtából származott, amit annyira szeretett. A probléma csak az volt, hogy a mandarin szezonja kifutott, elvileg nem lehet kapni sehol, legalább is ezt a fajtát nem. Ez képtelen anomália. Mindet összeszedte, egy sem maradt a fűben, ahhoz igen értékes volt, hogy a talált zsákmányt elpazarolja. Még a korábbi, hasonló zsákmányból vitt be a laborba, és megnézette: teljesen átlagos mandarinok voltak, semmit nem injektáltak beléjük, bátran megehette. Megosztotta Ulfarral, a falatozás mellé elmesélte a bizonyítékraktárban lévő hawaii ing körüli aggályait is. Ulfar akkor azt mondta, hogy ne törődjön vele, mert az teljesen biztos, hogy az a ruhadarab nem Yoongi inge, a raktárban történt balesete miatt még mindig lehetnek pszichés problémái, ami a mandarinos fantom körüli rejtély hatására felerősödött. Yoongi időpontot kért a céges pszichológustól. A doktornőnek is elmondta az aggályait, az orvos szinte ugyan azt mondta neki, mint Ulfar.
*
Belemarkolt az ing anyagába, a nappaliba trappolt vele, leült a foteljába az akváriummal szembe, és felkapcsolta az olvasólámpát. Az inget az ölébe gyűrte, előbb adott az aranyhalnak egy csipet haltápot, öntött magának egy adag whiskey-t, majd az inget a meglepetten tátogó aranyhalnak mutatta.
– Láttál te már ilyet? Ezt az inget nem is láthattad, mert akkor még nem laktál nálam.
Megitta a whiskey-t, még egyet töltött magának, aztán az íróasztalhoz ült. Az inget bevágta a sarokba, bekapcsolta a nyomtatót. A gép zümmögött, Yoongi elgondolkozva meredt maga elé.
– Mi a szösz. – A gémkapcsos tálban valami szokatlant vett észre. Két ujja közé fogta az ismerős kinézetű, kínai mintás selyemszütyőt. Megmorzsolta a kezében, gyöngyöket tapintott a textilen keresztül. Kinyitotta a szütyőt és belenézett. – A jó kurva kibaszott életbe!
Az agya kattogott. Hiába itta meg azt a két italt, nem tompult el az agya – az izgatottság erősebben dolgozott a testében, mint az alkohol –, hanem felpörgött. A szentségit, szórakozol velem? Rossz emberrel kezdtél ki! Villám gyorsan lezuhanyozott, az öltönyéhez kivételesen egy testhez álló, V nyakkivágású pólót vett fel. A mandarinokat egy nejlonszatyorba szórta. Egy ingre szállítótasakot húzott, a hátizsákjába dobta a szekrényben talált hawaii mintás inget, mögé pakolta a kinyomtatott papírokat és a selyemszütyőt. Taxit hívott. A hátán a hátizsákkal, kezében a váltás inggel, elhagyta az otthonát. Kétszer is ellenőrizte a bejárati ajtó zárját, alaposan megrángatta a kilincset.
A ház előtt várakozott, időnként hátranézett, azt várta, mikor kezd az égből mandarin hullni a kertjébe.
*****
YOU ARE READING
Haegeum
FanfictionMin Yoongi rendőrnyomozó, nem kegyelmez a bűnözőknek. Vagy mégis lesz kivétel? A történet fikció, nyomokban valóságos elemeket tartalmaz. Erotikus krimi, boyxboy történet. A nyelvezet és a történet miatt szigorúan 18 év felettieknek ajánlott. ...