Sezgin hırsla arabadan inip kapıyı sertçe kapattığında ozan koşarak yanıma gelmiş ve beni kendisine siper ederek arkama saklanmıştı.
" Merih, bu niye sikecek gibi bakıyo?"
" Kaçmazsan sike de bilir."
Koşarak kendi arabasına bindi ve arabayı çalıştırıp gitti.
" Ozan! Senin bu ortağın en güzel anlarımızın katili, sevgilim..."
Başımla onaylayıp koluna girdim ve onu eve doğru yönlendirdim. Her zaman sipariş ettiğim restorandan yine ev yemekleri sipariş etmiş ve onları yemiştik. Şimdi ise Sezgin salondaki koltukta oturmuş, ben de bacaklarının arasına oturup sırtımı göğsüne yaslamıştım. Saçma sapan bir diziye tutulmuştuk.
"Gitme sevdiğim, bırakma beni bu cehennemde.."
"Sen demez miydin burası benim cennetim diye, yaşayamazdın hani başka bir yerde?"
" Sensiz dünyanın en güzel yeri bile cehennem bana. Yalvarırım bırakma beni bir başıma, sensiz nasıl yaşanır bilmem ben."
Televizyondaki genç çift sarılıp ağlarken Sezgin, sarılıp başıma bir öpücük kondurmuştu.
" Noldu, duygulandın mı yoksa?"
Hiçbir şey demeden bana daha sıkı sarıldığında kaşlarımı çatıp geri çekildim ve yüzümü döndüm.
" Sezgin, iyi misin sevgilim? Dizi alt tarafı, gözlerin doldu resmen, umursama bu kadar."
Dolu gözlerini eliyle sildikten sonra sertçe burnunu çekti.
" Onun için değil be, bana ne elalemin kurgusal karakterinden."
Parmak uçlarımla göz altlarını hafifçe okşamaya başladım, gözleri kızarmıştı.
" Neden bu haldesin o zaman, söyle hadi?"
Sakin sakin konuşup yanaklarını öptüm ve konuşmasını bekledim.
" Gitmezsin dimi Merih, yıllar önce Gürbüz ü bıraktığın gibi beni de bırakmazsın. O nasıl dayandı bilmiyorum ama yemin ederim yaşayamam ben, hele ki dokuz yıl..."
Söyledikleriyle boğazıma bir yumru oturmuştu, dokuz yıldır sayamadığım kadar kez kendimden iğrenmiştim. Yine öyle bir andaydım..
" O durum farklıydı Sezgin, mecbur bırakılmıştım."
" Nasıl yani?"
Eski pozisyona dönüp sırtımı yasladım ve kollarının arasına girdim.
" Bu olayı anlatmak için bütün hayatımı baştan anlatmam gerekir, uzun hikaye."
" Dinlemek istiyorum."
Sıkıntıyla nefes verip başımı göğsü ile omzu arasınaki yere yasladım ve gözlerimi yumdum. Sezgin de destek olmak istercesine saçlarımla oynuyordu.
" Annem ve babam... İstenmeyen, alkollü bir gecenin meyvesiyim. Babam istememiş, annem beni doğurmakta ısrar etmiş. Dedem de annemi ilişki dışı bir çocuğa hamile kaldığı için reddetmiş.
Dedemden red yiyince annem hamile haliyle çalışmak zorunda kalmış geçimini sağlamak için. Bu yüzden yapmaması gereken ağır işler yapmış ve sonuç olarak ben yedi aylıkken doğmuşum. Bahsetmiştim, annem beni doğururken ölmüş, bir kez bile kucağına alamadan hem de..
Dedem olacak it ise annem ölünce onu affetmeye karar vermiş!"
Sinirli çıkan sesimle histerik bir şekilde güldüm. Sezgin ise hem beni dikkatle dinliyor hem de ufak fiziksel temaslarla olumsuz duygularımı benden uzak tutmaya çalışıyordu. Anlatmaya devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEKRAR (BxB)
Teen Fiction(bxb) "karmaşa" kitabımın yan kitabıdır. o kitabı okumadan da bunu okuyabilirsiniz. Homofobikleri dışarı alalım! Dokuz yıl önce ilişkileri başlamadan biten merih ve gürbüz yıllardır birbirleriyle bırak görüşmeyi haber dahi almazken adli bilimler uz...