21

67 4 0
                                    

İlahi bakış açısı

Adam, duyduğu silah sesi ve ardından gelen gürültü yüzünden yolunu değiştirip taşıdığı odunları yere bırakmıştı. Biraz ilerlediğinde ise siyah bir motorun yanında baygın yatan birisini görmüştü.

Koşarak yanına gitti ve nabzını kontrol etti, yaşadığını anladığında ise cebinden telefonunu çıkardı.

" Ömer? Bi yaralı buldum, arabayı alıp gel hemen, orman yolundayım evden yaklaşık bir kilometre uzakta. Hastaneye götürelim."

Arkadaşı geldiğinde adamı arabaya taşıyıp hastaneye doğru yola koyulmuştular. Adam ambulansı aramamıştı çünkü silahlardan anladığı kadarıyla sıkıntılı bir durumdu, bu yüzden başını belaya sokmak istememişti ama genci de orada bırakmaya vicdanı el vermemişti.

Ana yola çıkmadan hemen önce yol kenarında durup plakayı kapatmıştılar ve hastaneye gidip yolun karşısındaki kaldırıma yaralıyı bırakıp gitmiştiler. Yolun karşısından onları görenler ise anında doktorlara haber vermişti.

Kimliksiz genci acil ameliyata almaları gerekmişti ancak görevliler gelen yaralının anons geçilen eşgale uyduğunu fark edip karakolu aramıştı.

...

Sezgin Alaca'dan

Elimiz kolumuz bağlı bir şekilde karakolda oturmuş haber gelmesini bekliyorduk. Muratı görmemle ayaklandım.

" Kaza yerine yakın bir hastaneden aradılar, eşgale uygun bir hasta getirilmiş."

" Hadi gidelim hemen!"

Ozan, deniz, çisem, gürbüz hatta kuzey bile burdaydı. Hep beraber hastaneye doğru yola koyulduk. Yaralı dediklerine göre yaşıyordu ve bu benim içimde müthiş bir umut tohumu yeşertmişti.

...

Hastaneye vardığımızda hızla yoğun bakımın önüne gittik. Camdan gördüğüm yüzle boğazım düğümlenmişti, her yeri yara içindeydi. İçerden çıkan doktorla hepimiz ona dikkat kesildik.

" Hastanın durumu gayet iyi, kurşun şans eseri tehlikeli bir yere denk gelmemiş. Test sonuçlarına göre de herhangi bir sorun yok, açıkçası o kazadan sonra hastanın yaşaması bile mucize olurdu fakat şuan kazaya göre oldukça sağlıklı. "

Çisem gözyaşlarının arasından sordu.

" Kalıcı bi hasar falan yok dimi, hani sırtında ya?"

Doktor gülümseyip anlatmaya devam etti.

" Merak etmeyin hasta siz gelmeden önce uyandı ve o esnada bütün kontroller yapıldı. Ayakları ve ellerinde de herhangi bir his kaybı yok. Sadece olası bir hafıza kaybı durumu var, sarsıntı ve vurulma kaynaklı"

Hepimiz rahat bir nefes verirken içimize de bir korku yayılmıştı, umarım hafıza kaybı yaşamazdı. doktor konuştu.

" Sadece önlem amaçlı bu gece uyutucaz, onun dışında beklenmedik bir sorun gelişmezse sabah odaya alırız. "

" Peki yanına girebilir miyiz?"

Sorumla bana döndü.

" Sadece bir kişi, o da çok kısa olmak şartıyla. Hemşireler size yardımcı olacaktır."

Dedi ve gitti, o sırada çisemin elini kolumda hissettim.

" Hadi, git."

" Olmaz çisem, senin gitmen daha iyi olur."

" Git dediysem git Sezgin!"

Böyle bağırmasını beklemediğim için şaşırmıştım, arkasından deniz kaş göz yaparak gitmemi işaret ediyordu. Şu denize de acımıştım, bu kızla ömür mü geçerdi.

TEKRAR (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin