Karışmasın diye yaşları yazıyorum
Çisem-deniz-gürbüz-ozan : 26
Kuzey-merih : 27
Samir : 28
Zeytin: hakkında neredeyse hiç bir şey bilinmiyor ama 26-30 arası tahmin ediliyor
Asil: 32
Sezgin: 30
Tahsin Yöreoğlu: 54
Çelebi: 23Başkomiser Asil Gündüz'den
Merih ile konuştuktan sonra oyalanmadan müdürün yanına gitmiştim, saat erken olmasına rağmen asla çalışmadan duramayan bir adamdı.
Gir komutuyla kapıyı açıp selam verdim ve masasının yanındaki koltuğa oturdum.
" Ne oldu Asil? Bıçakçı davasıyla mı ilgili?"
" Hayır amirim, o dosya çözülmek üzere. Ben sizinle Sezgin Alaca operasyonuyla ilgili konuşmak istiyorum, beni sevgilisinin yanına yerleştirmenizle ilgili..."
...
Merih'ten
Çisem ile bütün gece deliksiz uyumuştuk, uyanmamı sağlayan şey ise çisemin omzumu sakin sakin dürtmesiydi.
" Merih, telefonun çalıyor."
Birkaç saniye olayı ve söylediklerini idrak etmeye çalıştıktan sonra melodisini yeni fark ettiğim telefonuma uzandım. 'Doktor Damir' arıyordu.
" Efendim?"
" Uyandırdım mı?"
Yatakta oturur pozisyona geldim.
" Hayır sorun yok Damir, bir şey mi olmuştu?"
" Seni merak ettim de, yaran nasıl oldu diye bakmak için evine geldim ama bulamayınca endişelendim."
" Yaram iyileşti sayılır, endişelenmene gerek yok. Şuan da bazı kişisel sebepler yüzünden başka bir yerde kalıyorum. Olayları hallettiğim zaman görüşmek isterim ama."
" Tabii, sen işleri yoluna koy da gerisi hallolur. Arada mesaj falan at ama sağlığınla ilgili, merak ederim dostum."
Dostum demesiyle gülümsememi tutamamıştım, gerçekten çok candan bir arkadaştı.
" Tamamdır Damir, görüşürüz."
" Görüşürüz."
Telefonu kapattığımda çisemin dik bakışlarına rastlamıştım.
" Damir kim?"
" Doktorum?"
Yüzündeki ifade yumuşadığında bir şey söylemeden ayağa kalktı ve banyoya girdi, ben de fırsattan istifade odadan çıktım. Şimdi ise Sezgin in odasını bulmalıydım ama nasıl?
Bir süre rastgele yürüdükten sonra kaybolduğuma kanaat getirerek ofladım. Ne yapacağımı bilemezken koridorun başında gördüğüm Samir gözlerimin ışıldamasına sebep olmuştu.
" Samir!"
Benim seslenmemle burda olduğumu fark eden beden şaşırarak yanıma doğru adımladı. Sezgin in en çok güvendiği kişi olduğunu biliyordum ama konuşmuşluğumuz olmamıştı daha önce, bu yüzden bir tık çekiniyordum kendisinden. Anladığım kadarıyla o da benden pek farklı sayılmazdı.
" Buyurun Merih bey?"
" Ben bir tık kayboldum da samir, sorun olmazsa bana Sezgin in odasına kadar eşlik eder misin?"
Gülümseyerek başını salladığında aramızdaki gergin hava bir tık dağılmıştı, yine ezberleyemediğim koridorlardan geçmiştik. Girişten Sezgin in odasına giden yolu öğrenmiş gibiydim ama başka bir odadan oraya gitmek çok zordu, ev ev değil şatoydu resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEKRAR (BxB)
Teen Fiction(bxb) "karmaşa" kitabımın yan kitabıdır. o kitabı okumadan da bunu okuyabilirsiniz. Homofobikleri dışarı alalım! Dokuz yıl önce ilişkileri başlamadan biten merih ve gürbüz yıllardır birbirleriyle bırak görüşmeyi haber dahi almazken adli bilimler uz...