-Kupak felelsz vagy mersz? -nézett mosolyogva felé Kubak miközben barátnője derekát szorította.
-Felelek tesó. -ivott egy újabb korty vodkát.
-Ki az akivel összeházasodnál? -olvasta el a kártyán szereplő kérdést, amire én már biztosan nem lennék képes. Brutálisan leittak Andrisék.
-Ajaj melegszik a hangulat. -vigyorgott Khaze.
-Ah de baszod ez az egész házaság ez nem olyan. Vágod elköteleződni valaki mellett évekig? Lehetetlen. Tesó én nem ez a fajta vagyok.
-Engem megvett ezzel a válasszal. -tette fel Fanni a kezét.
-Ugye szívem te nem így gondolod? -kérdezte Marci nevetve.
-Egyszer majd be nő a feje lágya. -mondta mosolyogva Marko.
-Vagy nem. -vágta rá Patrik.
-Uuu most én jövök. -csapott az asztalra Noé. -Szana felelsz vagy mersz? -került rám a sor.
-Fhu én ezt most inkább skippelem. -szemem sem áll szerintem jól, nem, hogy én még itt ilyen faszságokat csináljak.
-Nincs ilyen. Csalás. -akadt ki egyből Kupak. Kurva anyját.
-Jól van nyugi merek. -mosolyogtam rá.
-Ez geci jó. -vigyorgott . -Tesó egy örök életre hálát kell adnod. Tyiii barátom. Ez sok milcsa lesz nekem. -Kinek és miért kell fizetni?
-Na jó. -tette kezeit az arcára Fanni. Mi a faszom? Ő rájött mit kell csinálnom?
-Na jól van mi a faszomat kell csinálni? -Akadtam ki. Mindenki itt izélt én meg semmit sem tudtam semmiről.
-5 perc mennyország a tőled jobbra ülővel.-vette végül ki kistetü Kain kezéből a kis kártyát. Tőlem jobbra ülő szóval Patrik. Bazmeg Ótvár tőlem balra ül. Szóval?
-Tesóm csókollak. -kezdett el Andris is nevetni.
-Felejtsd el. Inkább kinyalom itt előtettek a Fannit. -raktam le a sörömet az asztalra.
-Azt megnézném. -nézett fel váltva ránk Patrik aki pont kettőnk között ült.
-Amúgy abba én is benne lennék. -mosolygott rám Marci barátnője mire hangosan fel is nevettünk.
-Sajnálom nincs ilyen csere lehetőség csajomat nem adom. -mondta Kubak.
-Hát akkor nincs más választásom. -néztem Andrisra. -Fürdőbe tali. -kacsintottam rá majd dülöngélve az említett helyiség felé vettem az irányt.
-Ha ezek most nem basznak. -kezdett el Kain fütyülni. Barmok. Miért basznék kicsivel hisz normálisan nagyon nem is beszéltem vele. És a füves és a piás flesseket most inkább ne számoljuk bele.
-Gyerekek én miről maradtam le. -Nézett szét értetlenül Márkó. Na igen sok miden megváltozott míg ő a böriben ült.
Ahogy Andris is bejött egyből bezárta az ajtót és magához húzott. Nem csókolt meg még is hirtelen ha egy másodpercre is kijózanított a gondolat mi szerint ő ezt komolyan gondolta. Majd mikor ajkaink összeértek szinte össze is csuklott a lábam. Hm nem is olyan rossz. Többet akarok belőle. Ebben a pillanatban pedig meglehet határozni. Csoda hogy nem a detoxon vagyok. Miért csókolt vissza újra? Miért méz édesek puha ajkai? Miért nem tudok betelni velük? Csak engedjen el és minden jó lesz nem? Akkor már nem fogok rá vágyni nem de? Ahogy viszont levette a pólómat tényleg nem volt vissza út. Francba...
Soha többet nem iszok és felelsz vagy merszezek egyszerre. Főleg nem akkor ha Szegeden vagyok. Fasza, hogy egyébként Andrissal kövi egy hétben együtt fogunk dolgozni azt erre Kubak fürdőszobájába elégít éppen ki minden fajta szempontból. Hogy én mekkora egy ribanc tudok lenni. Pedig csak egy hülye afteren vagyunk a jó öreg Dome után.
Azonban talán sose gondoltam volna, hogy egyszer köszönetet mondok a Martininek és Vodkának amely össze hozott minket egy éjszakára.
Egy éjszakára?
YOU ARE READING
Szegedi porfelhő
RomanceFogalmak az életemben: OTL- Életem. Bonyodalom - Minden ami köztünk van. Testvériség - Srácok Szerelem - Ekhoe Cigi -Megnyugvás Anglia -Otthon Ennyi az én történetem nem több. Csak egy lány. Jó talán kicsit több. Még is csak én vagyok az OTL fekete...