-Ajaj de csinos ma valaki. -nézett engem az ajtóban állva. -Mostantól csak így öltözködhetsz. -jött be ő is a fürdőbe, hogy megigazítsa a haját.
-Ez rád is igaz. -Ami azt illeti kurva jól áll neki az elegánsabb öltözet. Fekete ing a kis kori énem gyenge pontja. 2-3 évvel ezelőtt mindig ezekre a csávókra csorgattam a nyálam. Most meg itt áll mellettem a szerelmem pont így felöltözve.
-Hát kicsim jól néz meg mert ritka alkalmak egyike. -ölelt át hátulról. -Ez az a rúzs amit én választottam?
-Aha. -kentem egy keveset a számra.
-Uh geci. Kurva jó ízlésem van. -csókolt bele a nyakamba. -Ilyen tökéletes nőt. -fordított magával szembe. -Olyan gyönyörű vagy. -csókolt meg hosszasan.
-Egyáltalán nem vagyok az. Sőt tovább megyek gyűlölőm ezt a ruhát. Mert olyan furán nézek ki benne. -panaszkodtam neki mire csak mosolyogva megrázta a fejét. -Főleg mióta híztam azóta még durvábban szarul néz ki ez a ruha rajtam.
-Híztál?
-Ja 2 hónap alatt 3 kilót.
-Kibaszott büszke vagyok rád. -ölelt meg boldogan.
-De látszódik. -néztem újra a tükörbe.
-És zavar?
-Kicsit.
-De nem nagyon. Az már rohadt jó. -csókolt meg újra. -Na jól van babám menjünk.
-Várj pillanat. -vettem még elő a szempilla spirálom.
-Mosoly. -csinált rólunk egy képet. -Az új hátterem is meg van. -mondta büszkén.
-Na most már mehetünk. -pakoltam el mindent.
-Hirtelen megnőttél? -kérdezte nevetve miután felvettem a magas sarkúm.
-Nagyon vicces. -forgattam meg a szemem.
-Csak fura hogy nem kell hozzád annyira lehajolni ha megakarlak csókolni.
-Na ne legyél már ilyen köcsög. -nyomtam a kezébe a kulcsot.
-Én soha csak őszinte. -adta a kezembe az összes olyan dolgot amely szerinte nekem el kell raknom. Csak a kocsi kulcsa illetve a telefonját tartotta magánál, amelyen éppen Kubakkal beszélt meg valamit. Derekamat átkarolta és hiába rám se nézett én oda meg vissza voltam érte.
-Kérsz virágot? -kérdezte mosolyogva mikor már az autóba ültünk.
-Van valami meglepetésed vagy most akarsz megállni venni? -kérdeztem vissza.
-Túl jól ismersz szívem. -húzta végig kezét a combomon.
-Meg lehet.
-Amúgy egy kicsit megtudlak lepni még így is. -nézett felém mosolyogva. -Tudod nem étterembe megyünk hanem oda fel. -mutatott a gellért hegyre. -Szóval egy kicsit átvertelek.
-Én úgy utállak.
-Hazudsz. -csípte meg a bőröm.
-Andris. -csaptam a kezére. -Geci. -ő persze csak röhögött mint állat. -nagyon vicces. -forgattam meg a szemem.
-Na csak szopatlak nyugi van.
-Vettem észre. -néztem ki az ablakon.
-Hisztis. -
-Meg a tudod mit.
-Na mindjárt adok neked virágot meg csókot akkor megenyhülsz?
-Talán. -hangosítottam fel a zenét. Bár csak egy zene ment végig míg meg nem álltunk. De valamiért szeretem húzni ezzel Andris agyát.
KAMU SEDANG MEMBACA
Szegedi porfelhő
RomansaFogalmak az életemben: OTL- Életem. Bonyodalom - Minden ami köztünk van. Testvériség - Srácok Szerelem - Ekhoe Cigi -Megnyugvás Anglia -Otthon Ennyi az én történetem nem több. Csak egy lány. Jó talán kicsit több. Még is csak én vagyok az OTL fekete...