51 - Tiara

115 17 3
                                    

-Andris. -futottam hozzá majd rá is ugrottam. Hiányzott már. Főleg egy kis esti depi.

-Szia kicsim. -rakott le a földre. -Igen nyugi nekem is hiányoztál. -csókolt meg hosszasan. -Hogy utaztál? -vette el tőlem a bőröndömet majd a kezemet is megfogta.

-Képzeld kurvára lekéstem az átszállást. Pont Szeba hívott a múltkori bulival kapcs valamivel és geci elbeszéltem az időt. Aztán ott ültem az állomáson vágod vagy 40 percet.

-Nem fáztál?

-Nem mert volt ilyen fedett része. De amúgy olyan jó volt nézni ahogy esik a hó.

-Azt elhiszem. -nyitotta ki nekem a kocsi ajtaját.

-Baszki végre. -mondtam mosolyogva mikor már a kocsiba ültünk. -Geci azt hittem felakasztom otthon magam. -dőltem fáradtan az ajtónak.

-Tudom kicsim. De a lényeg, hogy itt vagy. Ja amúgy húgom kitalálta, hogy menjünk el kajálni valahova. Szóval remélem éhes vagy.

-Elmondani nem tudom, hogy mennyire. Otthon már enni se mertem. Nehogy véletlen újra eltörjek egy poharat.

-Jaj babám. -kezdett el nevetni. -Na most akkor megetetlek. -nevett még jobban.

Miután felvettük Andris húgát elmentünk egy közeli pizzázóba. Ahol persze elfogyasztottuk a jól megérdemelt korai vacsinkat. Ezek mellett persze sokat nevettünk. Andris mindig csinált vagy mondott valami baromságot ami a húga számára vicces lehet. Olyan jó apuka lenne. Ez az érzés pedig csak percről percre növekszik bennem. Olyan aranyos ahogy a fiatalabb tesóival foglalkozik. Főleg mikor már otthon játszott velük a hóban. Míg én Bogival meg drága apósommal hóembert építettünk. Persze e közben néha egy egy hó golyó is eltalált így én se maradtam ki teljesen a csatából. De annyira élveztem. Úgy éreztem magam mint régen még én a családommal. Ahogy Lauval vigyáztunk a kisebbekre.

-Fhu nagyon pörgős volt a mai nap. -gondoltam vissza, hogy reggel még próbáltam kijózanodni és nem másnapos jönni Andrishoz. Hogy nézne már ki a így jellék meg Andris szülei elött.

-Ja az volt. -zárta be az ajtaját. Majd annak neki dőlve gyújtott egy cigit.

-Mivan elővetted a rossz fiús éned? -Néztem rá nevetve. -Pedig aranyos volt ahogy a tesóiddal hó csatáztok.

-Jó apuka lennék mi?

-Egy szóval se mondtam, hogy rossz lennél. -lépkedtem oda hozzá. -Hiába vagy rossz fiú van angyali oldalad is. -vettem ki a kezéből a cigit.

-Te is ugyan ilyen vagy ne izgulj. -ölelt át. -Csak neked még van egy pár változatod az angyalin belül. De az én hercegnőm már csak ilyen. -csókólt meg. -Illetve ha csak jó kislány éned lenne nem tehetném meg veled ilyen lazán ezt meg. -kapott fel majd egyenesen az ágyig vitt.

-Úgy tudtam. -mondtam vigyorogva. -Úgy ismerlek mint a fekete pénzeket. -ültem az ölébe.

-Én nem hiszem el, hogy mindig akkor hív valaki mikor kielégíteném a barátnőmet. -vette elő a telóját.

Noé volt az. Aki nagy szerelmi bánatait magyarázta míg mi felváltva adtuk a tanácsokat. Bár azt sem tudtam eddig, hogy neki tetszik valaki. Ráadásul a legjobb barátja. Azta bátor. Főleg, hogy jegyes a csaj. Így aztán tényleg kikellett valamit sos találni. Innen jött Andris ötlete mondván, hogy fektesse meg a csajt. Persze folyamatosan csak a szememet forgattam. Férfiak. Mindig csak a szex jár a fejükbe.

-Tesó mi a legrosszabb ami történhet? -kérdezte Andris értetlenül. Még mindig ment a dumálás bár én nem nagyon figyeltem csak néha néha bele szóltam. Sokkal jobban elfoglalt Andris felső testének a simogatása. Már mint, hogy basszus tökéletes.

-Egy örök életre megutál.

-Uf baszki azzal nem számoltam. -ismerte el. -Jó de a legjobb ami kisülhet az viszont az, hogy vele vagy mert rájön, hogy te voltál élete szerelme mindig is. Boldog élet kis kutya, kis macska gyerek minden.

-Macska? -kaptam fel hirtelen a fejem. Igen erre egyből.

-Szanim nem lesz macskánk. -simogatta meg a hajamat. -Csak az öregnek magyarázom, hogy milyen happy end lehetne ebből.

-Oké oké azt hiszem vágom mit fogok tenni. Szerencsétlen Szaninak meg vegyél már egy kurva macskát.
Megígérted neki mikor a kocsiba voltatok nem emlékszel. Latyonak az volt sz első dolga, hogy azt mondja mert ő is úgy meglepődött. -Na jó Andris tényleg igért nekem ilyet miközben próbáltam nem elájulni. Kell ennél tökéleteseb ember? Bár fogadni mernék csak ez miatt maradtam életbe. Csak már nem emlékszem rá.

-Ahj geci faszom tényleg megígértem.

-Szóval lesz macskánk? -néztem rá csillogó szemekkel

-Ja mivel túl élted ezért lesz. -lesz kis cicám. Lesz kis cicám. -Nem jó egy kis kutya? Spániel? Tacsi? Esetleg egy mopsz? -kezdte el a variállást. De nem. Nekem kell egy macska.

-Nem macska és kész. -mondtam határozottan.

-Haha bocs haver. De szegény Szana már tényleg ezért sír. Kis kari ajcsi.

-Más az ajándéka. De mindegy lesz macskánk.

-Noé imádlak csak, hogy tud. - üvöltöttem boldogan. -Lesz egy kis macskánk. -öleltem meg Andrist. -Nagyon szeretlek.

-Szanim megfulladok.

-Na jól van romantikázatok csak. Csók nektek és köszi mindent.

-Csáó. -köszöntünk egyszerre..

-Haver csak, hogy tud haza megyek halott vagy. -mondta Andris mielőtt még lerakta volna a telót.

-Nézd ilyen macskát szeretnék -mutattam felé a képernyőt.

-Ez konkrét egy tacskó csak macska jelmezbe bújtatva.

-De nem. Ez egy macska. Csak pici lábakkal. És ugrani se tud elv meg semmi. Kis aranyos.

-Te nő ez majdnem fél millió?

-Majd én megveszem. De igaz milyen cuki?

-Amúgy az. -ismerte el.

-És le kell menni érte Szegedre. Szóval pont jó. - mondtam mosolyogva.

-Szeged jó hely. - mondta mosolyogva. -Amúgy nem is vagy kíváncsi az ajcsira.

-De baba megígérük, hogy nem veszük semmit a másiknak.

-Tudom csak vágod Manuval voltam miután elmentél mert átjött zenélni és utána mondta hogy vesz valami parfümöt barátnőjének így elkísértem a végén pedig ott lyukadtam ki, hogy muszáj voltam neked ezt megvenni. -adott oda egy kis zacskót. -Ja meg persze ez is a tiéd. -adott a kezembe egy csokor rózsát is.

-Köszönöm. -adtam ajkaira egy rövidke csókot. Túl kíváncsi voltam mit rejthet a kis zacskó. -Jézusom ez méreg drága lehetett. - akadtam ki mikor megláttam a Tiffany feliratot.

-Nem volt vészes. Viszont tökéletesen állna rajtad. -mondta mosolyogva.

-Azta. Ez gyönyörű. -egyszerű volt. Ezüst és egy kis gyémánt. Mégis imádtam. Megvesztem érte. Szinte féltem a kezembe venni. -Segítesz? -adtam át Andrisnak.

-És ahogy mondtam gyönyörű. Akárcsak te. -ölelt át hátulról miután összecsatolta nekem.

-Köszönöm. -néztem fel rá míg ő megcsókolt. -Boldog karácsonyt neked is. -öleltem át a testét.




Szegedi porfelhőWhere stories live. Discover now