30 - Élő valóság

162 15 2
                                    

-Szevasztok. GG újra itt. -mosolygott a telefonja kamerájába. -Gyerekek itt van kicsi is. Azt izé csin itt nektek nagyba a zenéket. -magyarázta a szitut a nézőinek.

-Császtok. -mosolygott Andris is.

-Sőt Dávid is itt van. -nézett fel gyerekkori barátjára. Hálaisten velem nem is foglalkoztak. Így csak nyugodtan cigiztem a sarokban. Andris csak mosolyogva rám nézett, hogy csekkolja minden oké e velem. Csak aprót bólintottam. Olyan aranyos mikor csak így némán megbeszéljük, hogy minden okés e.

-A nép leaket akar. -húzta az említett személy az agyukat.

-Hát van itt egy pár. -mosolygott GG. -Csak Szalai kinyír. -kezdett el nevetni. -Van itt még Atikánk is száma.

-Ja az nálam is van egy pár. -nézte Andris is az ő gépét.

-Fhuhuu mit találtam. -ordított fel GG.

-Mit? -kérdezték egyszerre.

-Szana piros szempár. -nézett rám mire egyből megráztam a fejem. -Ahj ne már az kurva jó pedig. -Sőt van itt Ekhoe is. Na mit akarnak a real tagok.

-Legyen az enyém Szani fix nem akarja. -vállalta be Andris. -Ez mi?-nézett át GG gépére.

-Kurvák. -adta át Dávidnak a gépét.

-Geci azt azonnal kapcsold ki. -ment utána Andris. Azonban akkor már késő volt. Szöveg csak úgy itta magát a fejembe. De nem szóltam semmit némán ültem és tűrtem. Egyszer viszont elment a zene. Megszűnt. Én pedig eljátszottam azt mintha nem is hallottam volna.

-Nézted a liveot? -tettem fel a kérdést egyből Gyubennek mikor kimentem a teraszra, hogy felhívjam.

-Ami most megy? Ja néztem míg fel nem hívtál.

-Akkor pontosan jól hallottad mi volt egy 5 perce. -sóhajtottam nagyot. -Konkrét lekurvázott megint bazdmeg. -akadtam ki. -Geci.

-Nyugi nyugi. Lehet régebben írta azt se biztos, hogy rólad. -hozta a jogos érveit bátyus. Lehet tényleg így is volt. De valamiért nem akartam neki hinni. Mégis bele törődve az egészbe sóhajtottam nagyot. -Hugi ne csinálj vihart ha minden zura. -rakta rám. Talán pedig igaza is van.

-Geci széttörőd a lakást. -nevetett GG vibeolási szokásán Andris. 

-Dávid? -kérdéztem miután egy kis idő után visszamentem.

-Elment tanulni. -nevetett fel GG.

-Egi. -húzta le a pálinkát Kupak.

-Geci így, hogy megyünk haza. -gyújtottam egy Ct. -Olyan hülye vagy.-néztem fel unottan a telefonomból.

-Te meg határozottan nő. -küldött felém egy puszit. -Ja amúgy itt van Szani csak bujkál. Nem akar velem mutatkozni.

-Nem mintha nem arról beszélt volna a fél Reddit, hogy a Campbe együtt nyomtátok mindig a Cigit. -forgatta meg GG a szemét.

-Nagyon viccesek vagytok. -forgattam meg a szemem.

-Na Szanim ne legyél már ilyen. Legyél jó kis lány és adj már minimum egy ölelést mert hiányzol. -nézett komolyan szemeimbe.

-Az létezik, hogy megártott neki egy pálinka? -kérdeztem nevetve Renétől mikor oda mentem hozzájuk.

-Nincs az az isten. -suttogta vissza.

-Ugye tudjátok, hogy hallom? -motyogta miközben engem ölelt.

-Azt hittem a szopás süketít. -túrtam a hajába.

-Nem vagy normális. -nevetett GG.

-Szeretlek majom. -adott egy puszit -Még akkor is ha épp kisördög vagy. -forgatta meg nevetve a szemét. -Bátyám baszod nem is értem miről dumáltok. Csak egy kis hullámvölgy volt. -válaszolt egy mondatban azokra a kommentekre amelyek a kapcsolatunkat firtatták. -GG meg se szólalj. -húzott az ölébe Andris.

-Nyugi chill emberek leakelek ha akarjátok. -indított el valamit GG.

Hajnali 2 körül értünk haza. Andris addig halálra itta magát. Így jobbnak láttam ha inkább taxival megyünk el hazáig. Míg otthon csak szenvedve sikerült megértetnem vele, hogy ma már nem iszunk többet. Majd mikor végre elaludt én addigra csak az erkélyemen szívtam a csárt amit még GG adott. Ez pedig kellően ellazított ahhoz, hogy ne akarjak, majd senkit se megtépni napközben. Az a valaki pedig nevesítve egy raszta kisfiú. Félre értés ne essék imádom Andrist. De néha a faszom kivan tőle.

-Szanim. -szól ki nekem a teraszra. -Fhu baszod geci másnapos vagyok.

-Szerintem még bőven benned van a pia. -néztem a telefonomra ami 5 órát jelzett. Hm sokat aludt.

-Akkor is szarul érzem magam. -kezdett el a gyógyszereim között kutatni.

-Egyszerűbb ha meghánytatod magad. -dőltem az ajtó félfának míg egy fél mosolyt eresztettem felé.

-Azta kurva, hogy vagy ilyen szexi ilyen korán. -nézett rajtam végig.

-Hihetetlen vagy. -fújtam ki a füstöt még utoljára aztán elnyomtam a ct és bementem én is a konyhámba. -Na nyomás hánytasd meg magad. Addig kikeresem neked a gyógyszert.

-Jó. -mondta unottan majd a mosdó felé vette az irányt. Addig én kikészítettem neki egy fej fájás elleni gyógyszert egy kis vizet illetve csináltam neki egy kis kaját is.

-Na jobban vagy? -kérdeztem ásítva.

-Ja. -ült fel a bár székre. -Kihánytam a lelkemet is.

-Egészségedre. -nevettem el magam.

-Menj nyugodtan aludni. -mosolygott rám. -Beveszek minden szart aztán jövök én is. -puszilta meg a homlokomat.

-Meg leszel egyedül? -öleltem át a felső testét.

-Persze. Ne félts. -simogatta meg a karomat. -Szép álmokat picim.

Csak feküdtem és a falat bámultam mikor is Andris befeküdt mellém. Óvatosan ölelte át a derekamat míg apró puszit nyomott a vállamra. Teljes mértékben hozzám simult. Fejét az enyém felé rakta és apró puszikat kezdett el a hajamba nyomni. Akaratlanul is mosoly csúszott az arcomra. Testem megnyugodott. Biztonságba éreztem magam. Úgy éreztem ha egy meteor akarna ide csapódni én azt akkor is meg úsznám Andris óvó karjai miatt, amelyek a derekamat szorították. Úgy éreztem magam mintha otthon lennék. Anyukám illetve Laura, a nővérem adott mindig elalvás elött puszit a hajamba. Pont oda ahová most Andris is. Úgy érzem magam mellette mintha már évek óra boldog házasságba élnénk. Persze ez mesze menőleg nem így van. Hisz még csak most próbáljuk újra összeszedni magunkat. Még csak most próbaljuk újból tökéletessé kovácsolni azt a kapcsolatot amelyet képesek voltunk tönkre tenni. És, hogy sikerül e? Ki tudja.  De egy dolog biztos az pedig az, hogy...

-Szeretlek. -suttogtam halkan a szavak.

-Jézus de megijesztettél. -engedte el óvatosan a derekamat. -Basszus azt hittem alszol. -kapott a szívéhez amely tényleg hevesen vert.

-Bocsánat én csak... -kezdtem el magyarázkodni de mielőtt befejezhettem volna megcsókolt.

-Én is szeretlek. -simogatta meg az arcom. -Most már viszont tényleg aludj. -puszilta meg a fejemet majd hagyta, hogy a mellkasára hajtsam a fejemet.

Szegedi porfelhőWhere stories live. Discover now