49 -Koncert

114 13 1
                                    

-Fhu srácok. Mindjárt vége az estének. -ittam bele az italomba. -Igen igen tudom sajnos. -mosolyodtam el mikor mindenki sikítozni kezdett. -Ti nem tudom, hogy vagytok vele de én kurva jól éreztem magamat veletek. Köszönöm, hogy ennyien eljöttetek. Életem során szerintem az egyik legfontosabb koncert ez számomra. Elég szar volt az elmúlt pár hónap. Bár most nem akarok belemenni annyira de jó érzés most újra itt állni. Főleg azok után, hogy azt hittem elért engem is a rémálom és a zárkán pusztulok meg. Köszönöm az összes olyan embernek aki mellettem állt felhívott naponta vagy hetente mizu velem. Meg ilyenek. Love a srácoknak. Most pedig szóljon az új dalom a lőszer. -tettem le a poharam. Andris csak biztatóan rám mosolygott míg Shy mellette elindította a zenét. Szeba csak mellettük állt. Figyelte árgus szemekkel a történteket. -Remélem tudjátok a szöveget. -álltam meg a színpad végén.

Amint végeztem a számmal a közönség tapsolt. Ujjongott és üvöltöztek. Sokan tudták már a szöveget ami hatalmas örömöt okozott. És igen talán sírni is elkezdtem. De tényleg leszarta mindenki pont ahogy tegnap mondta Andris.

-Hé srácok mehet még egy depi? -szólt bele egy mikrofonba. -Gyere drágám egy kis Anglia zárás képen. -puszilt meg mire a közönség már tényleg meghülyült.

-Na zárás képen akkor egy Anglia. -mosolyogtam rá Andrisra majd el is kezdtem a dalt. -Brutálok vagytok. -mondtam a szám végén.

-Szana. -szólt oda Szeba.

-Na ki kér matricát? -vettem el a főnöktől. -Csak óvatosan. -dobtam be a közönségbe. -Jézus. Nagyon királyok vagytok. Nagyon köszönöm ezt az estét. Sziasztok. És persze boldog karácsonyt.

-Na hugi ezt is lehoztad. -ölelt át egyből Gyuben miután lejöttem a színpadról.

-Büszke vagyok rád tökfej. -kopogtatta meg Szalai is a fejem.
-Nagyon kis ügyes voltál.

-Ah köszi srácok.

-Azért láttuk, hogy sírtál. -bökött oldalba GG.

-Kötelező elem volt. -kezdtem el nevetni.

-Nagyon büszke vagyok én is rád babám. -ölelt át hátulról Andris. -Tudom mennyit küzdöttél. De hihetetlen jó volt. Még én is sírtam.

-Tényleg? -néztem fel.

-Most az igazat mondja kicsi. -röhögött bátyus is.

-A lényeg, hogy képes voltál egy ilyen színvonalast koncit lenyomni. -mondta mosolyogva GG.

-Na gyerekek menjetek. Nem tudjuk így összerakni az aftert ha itt álltok. -hessegetett el minket Szeba.

-Maradunk? -kérdezte tőlem Andris.

-Maradhatunk. -bontottam ki egy sört. -Csak kimegyünk elötte C?

-Aha. -dobott meg egy pulcsival.

-Te nem fogsz fázni?

-Kabátba? -nézett rám vissza. -Mondjuk jó lenne ha te is felvennél egyet.

-Jól van apuci felveszek egyet.

-Hogy tessék? -nézett vissza rám mire belőlem kitört a röhögés.

-Nem úgy gondoltam nyugi. -fogtam meg a kezét. -Fanni. -futottam oda és ugrottam rá egyből mikor megláttam a folyosó végén.

-Csajos. -ölelt ő is magához.

-Csáó Szana. -köszönt Kubak is.

-Hát meglepetés. -Pacsizott le Marcival. -Azért még jó meglepetések tud az öreg. -kezdett el nevetni.

-Túl jókat. -öleltem meg Pogit is.

-Hát megint tökéletes. -mosolygott rám elismerően.

-Csajos kajakra mondom úgy bőgtem. -mesélte Fanni. -Most csin meg mosdó újra sminkem vágod. Úgy sajnálom én is amik történtek még akkor is ha sose mondtam. -ölelt meg újra Fanni.

-Cigizni mentek? -kérdezte Kubak miközben számolta neki mennyi van.

-Ja oda indultunk. -karolt át Andris.

-Uuu akkor tekerés time.

-Szerelmem nekem is tekersz egyet?

-Fannikám akkor már nekem is.

-Szanám? -nézett rám.

-Én meg vagyok az öreg red malbival.

-Főleg ha a barátod vette. -fogta meg a kezem Kupak megint.

-Ja hát persze nálunk is ez megy. -forgatta meg nevetve a szemét Kubak. -Kértek valamit inni?

-Aha. -adta oda Andrisnak a cigijét Fanni.

-Jöhet tesó. Kösz Fancsi

-Kimegyünk vagy megvárjuk Marcit?

-Menjetek nyugodtan majd én megvárom. -mosolygott rám Fanni.

-Van tüzed? Csak mert bent hagytam. -néztem rá mire csak semlegesen bólogatott.

-Semmi nincs nálam bébi. Konkrét a telóm azt csá.

-Na majd mindjárt kunyizok Flexitől. -mentem egyből oda hozzá.

-Omg a világsztárom. -ölelt meg mosolyogva. -Tessék. -adott egy kis tüzet.

-Tesó adsz nekem is?

-Hó vége vagy mentek Anglia?

-Mindkettő. -kezdtem el nevetni.

-Szana csinálhatunk képet? -jött oda hozzám néhány ember.

-Persze. -álltam be egy képre.

-Kurva nagy vagy köszi. -mentek tovább. Persze utána még többen jöttek. Főleg miután észre vették Andrist meg Marcit is. Így nem sokáig voltunk ott. Hamar bementünk ahol Misiék már nagyba nyomták a dj szettet. 

-Még egy kör? -hozott egy egész tálcányi vodkát GG. 

-Szerintem igyunk a karácsonyra. A családra meg fasz se tudja még mire. Egészség. -karolt belém bátyus. -Vágjátok ilyen jól is néha érzem magam. Hugim végre nem depis. Idén sem haltam meg. Holnap meg megyek a szegedi testvérekkel haza. -húzott le még egyet.

-Hát gyerekek csók a családnak. -húzta le Marci is. 

-Alprite veled mivan beakadt a gomb, hogy 2 perce ugyan ez megy? -kérdeztem nevetve. -Ja gec, hogy Szalai van fent. -nevettem még jobban.

-Kérjetek már valami jó számot baszki. Szalait is megkéne tanítani arra, hogy mi a jó. -panaszkodott GG.

-Na gyere. -húztam magam után Andrist. 

-Mit kérünk? 

-Fasz se tudja. De kedvem támadt full random a pult mögött iszogatni úgy mint ahogy az összes szetteden szoktam. -kezdtem el röhögni. 

-Szopatjuk Szalait?

-Aha. Kajakra. -nyitottam ki a hátsó ajtót ami egyenese a színpadra vezetett. -Peti. -ugrottam rá nevetve. -Te hallod nyomás már valami GG számot. Eskü elnyomom. 

-De várjál valami featet velem baszod. Nyomni akarok én is valamit. 

-Szeba nem fizet nekem ennyit. -rázta meg nevetve a fejét. 

-Léci.-kezdte el könyörögni. 

-Jó legye mit kértek? 

-Raptabi? -nézett rám Andris. 

-Felőlem. 

-Hé srácok ne nyírjatok ki. -szólt a mikrofonba majd be is kapcsolta nekünk.  Andris pedig el is kezdte az ő részét. Persze mindenki aki eddig bulizott nézte, hogy mi a fasz történik. 

-Boldog karácsonyt. -üvöltöttem bele a mikrofonba miután végig nyomtam GG részét. -Geci. -kezdtem el röhögni. -Szeretünk GG. -mutattam neki egy szívet.


Szegedi porfelhőDonde viven las historias. Descúbrelo ahora