41 -forog a világ

148 13 0
                                    

Szeptember 3. Mostantól egyik legfontosabb dátum az életembe. Andris születésnapja. Így fix piros betűs ünnep nap. Ami viszont egy szülinappal jár az sose könnyű. Bár még csak 1.je van. Az agyam folyamatosan csak azon kattogott, hogy mennyire fog majd neki örülni. Hisz konkrét elrángatom magammal nyaralni. Lehet nem is akar kimenni krétára. Mivan akkor ha nem akar elutazni? Mivan ha már eldöntötte, hogy haza megy. Baszki túl sok a kivan akkor ha mondat. Így minél hamarabb tudatnom kell vele a tervem. Főleg úgy, hogy kurvára holnap délután indulunk.

-Na és mi lesz szülinapod mindjárt itt. -oké kihallgatni tényleg kurva gáz. De mit csináljak kurva ideges vagyok. Ők meg résnyire nyitva hagyták a stúdi ajtaját.

-Vágod fasz se tudja. De geci nekem már az is elég ha leszop. -kezdett el röhögni. Végülis.

-Barom. -röhögött Latyo is.

-Na mindegy tesó tényleg fogalmam sincs. Fix vele leszek. Szóval valamire készül.

-Hát tesó vicces lenne ha elfelejtené.

-Lehetetlen. Szani nem ilyen. -védett be egyből. 

-Ha te mondod. Végülis én nem ismerem annyira.

-Srácok. -kopogtam be hozzájuk. -Kértek valamit? Csak mert gondoltam rendelhetnénk valamit.

-Mindjárt rendelek valamit kicsim. -vette elő Andris a telefonját. -Szoki? -nézett Latyóra aki csak bólintott.

-Vágod csak a szoki. Meg egy kis fű és sör.

-Ezt már annó Ádi is megmondta. -nevetett Andris. 

-Te se szívsz? -nézett rám.

-Nem nekem is offos. -utasítottam el.

-Hagyjuk már múltkor úgy jöttél haza, hogy a világodat nem tudtad. -nézett fel a telefonjából.

-Ajaj valaki rossz kislány volt.

-Igen tudom és sajnálom is. De még mindig van rá magyarázatom.

-Amit én még mindig nem hallottam. -akadt ki.

-Majd elmondom. -ültem le a bent lévő kis kanapéra latyo mellé.

-Ezt mondod azóta. -most komolyan ezt játszuk?

-Igen mert kurvára nem tudom összeszedni a gondolataimat. Gecire deep nap volt az.

-Biztos menni fog. -vigyorodott el. Fhu de utálom mikor élvezi azt, hogy szopathat engem.

-Nem fogom most elmondani akkor sem. -néztem fel a telómból. Gyubennek írtam gyors egy SOSt. Hálás lennék ha most azonnal fel is hívna.
-Első itt van Latyo. Félre ne értsd tökre bírlak meg minden csak vágod ez nem olyan ami rád tartozik.

-Kimehetek addig. -ajánlotta fel.

-Hagyjad. Majd elmondom. 

-Jó. -fordult vissza a monitorhoz. -Így jó vagy? 

-Több tune kell. -vágta rá Latyo. -Tesó így geci szar hangod van. -röhögött fel. 

-Hát gec nem énekes vagyok. -kezdett el Andris is nevetni. -Szani amúgy tetszik? -nézett rám.

-Nagyon. -mosolyodtam rá. -Bár jól lenyultad Gyuris szövegét. 

-Hm? 

-Gyönyörködöm benned amíg tehetem. Hitmaker vágod. -esett le Latyonak. 

-Geci akkor volt ilyen ismerős. -esett le Andrisnak is. -Faszom akkor ez is kuka. -mentette el. Nem is foglalkozott többet vele már is csinálta az újabb  beatet. -Faszom csináljunk már 3an zenét. Az mekkorát menne. 

Szegedi porfelhőWhere stories live. Discover now