-Tedd fel a kezed. -ordította el magát Pogány. Utolsó dalnak szánták a 15-öt a nagy fellépés sorozat első állomásán. A hangulat kurva jó volt mint az összes OTL bulin. Le is videóztam a srácokat miközben a közönséggel együtt ugrálnak a színpadon.
A fellépés után mindannyian fáradtan ültünk le a backstagebe. Egy kisebb csár kör alakult ki velem bátyussal meg Kubakkal. Beszélgettünk mindenről is miközben elszívtunk kettőt is. Erősnek pedig erős volt szóval ez fix az amit tegnap az ágyamba tekert Andris. Apropó ő hol van?
Egyből a szememmel kezdtem el keresni. Senkivel se beszélgetett. De nem is láttam sehol. Míg nem Marci oldalba nem bökött és mutatott a fejével a sarok irányába ahol éppen egy csajt fűzött. Geci, és tegnap még ő kért meg arra, hogy ne dobjam. Egy igazi seggfej.
Őszintén hatalmas fájdalmat éreztem. Mintha valami feszített volna. Olyan jó volt az elmúlt néhány nap vele. Nem mintha beleszerettem volna. Csak egyszerűen jól esett minden amit tett. Csak egyszerűen megkedveltem őt. A csókjait az érintését mindenét. Most meg ott fűz egy másik csajt.
-Mindjárt jövök - keltem fel mellőlük majd egyből a mosdóba siettem. Kurva élet, hogy mindig beveszek minden fajta ilyen dolgot. Undorodtam magamtól már lassan. Főleg akkor mikor az miatt tudtam hányni mert egy srácot más lánnyal láttam.
-Szana hagyjad tudod milyen. -fogta össze a hajamat Marci. Ismernek már annyira a srácok, hogy tudják mivan velem. Bár fura, hogy nem bátyus jött be hanem Kubak. Bár ő tényleg millióval többet tud rólunk. Gyubennek el se mertem mondani azt, hogy kavarok vele. -Egy igazi fasz fej az öcsi te is jól tudod.
-Tudom. -dőltem hátra. -Bazmeg már faszom kivan.
-Elhiszem. Mostanában sokat voltatok együtt. -Ölelt magához. -Csak azt nem értem ha szeret téged miért csinál ilyeneket. -simogatta meg a hátam.
-Szeret? -néztem rá mire csak bólintott.
-Hónapok óta csak ezt hallgatom tőle. Sőt évek óta. -kezdett el nevetni. -Neked tényleg nem mondta el?
-sose mondta. -mondtam ki őszintén. -Max becézgetett. De arra se nagyon emlékszem mert mindig rottyon voltam ha valami olyat mondott és csak foszlányokba volt meg mindig minden. ,
-Barom. -forgatta meg a szemét.
-Tegnap este azt kérte, hogy sose hagyjam úgy ott mint a Fruzsi tette. Most meg. -sóhajtottam nagyot. Geci. Talán én...
-Szereted?
-Nem tudom. -gondolkodtam el. -Olyan jó volt ez a néhány nap. Full függetlenül voltunk. Én tökre élveztem és szerintem ő is.
-Te bizony belé szerettél. -mondta mosolyogva. -Szanikánk szerelmes. -kezdte el az agyamat húzni. Mintha tényleg jelen pillanatban egy undorító mosdó padlóján ülve ez lenne a legfontosabb.
-Mit számít ha mást kúr éppen? -dőltem a csempének.
-És végszóra megérkezett a legnagyobb seggfej a földön. -mondta ki nyugodtan a szavakat Kubak. Mire Andris csak végig nézett rajtam. -Hát most már nem lesz Nina.
-Geci. -túrt idegesen a hajába. -Basszus kurva élet gecire sajnálom. -guggolt le hozzám.
-Jól vagyok. -álltam fel, hogy őt megkerülve menjek ki a mosdóból. Kell a fasznak jelenleg a társasága. Dugja meg azt a csajt azt engem hagyjon békén mit számít az, hogy én mit érzek nem de? Jaj így szeret téged meg blah blah blah... hallottam ezt már egy párszor. Úgy érzem ha bejött volna nem egy éjszakás kalandokba menekülnék hetente. Vagy éppenséggel nem Kicsivel kavarnék.
STAI LEGGENDO
Szegedi porfelhő
Storie d'amoreFogalmak az életemben: OTL- Életem. Bonyodalom - Minden ami köztünk van. Testvériség - Srácok Szerelem - Ekhoe Cigi -Megnyugvás Anglia -Otthon Ennyi az én történetem nem több. Csak egy lány. Jó talán kicsit több. Még is csak én vagyok az OTL fekete...