16 -On The Low

222 14 1
                                    

-Ez egy páratlan siker. -kezdte el Szeba az alapítónk. -Geci 50. Alkalommal is robbantsuk fel ezt a kurva Akváriumot. -üvöltötte félig már a mikrofonba ami idő közben a kezébe került így kint a közönség is hallhata az OTL kiálltásunkat. Majd kezdődött is a buli. 2roo, Filo, Ercsé és szépen sorban mindenki.

-Hé srácok. -jött oda hozzánk Dávid aki a mai napon elvállalta az interjúkat. -Dúl a láv meg minden tegnap ki is adtad az új albumodat ami Szanáról szól. Hogy érzed magad öcskös? Milyen ez az 50. akva?

-Geci nagy buli lesz szerintem. Már most mindenki meg van őrülve. Remélem nem fárad el senki az utolsó zenéig.

-Mi lesz az utolsó zene?

-Latyo és Haze. Hát mi más tesó. -pacsiztak össze nevetve Kainnel aki idő közben ide talált.

-Na Szana te hogy éled meg ezt?

-Fhu nagyon adom. Remélem a közönség így fog az én zenére is bulizni mint a szőke hajú lányra. -néztem ki a színpadra ahol Csanád nagyba ordíbálta a szöveget.

-Ma előadjátok az Angliát?

-Hát nem hiszem. Ez nem ilyen depis koncert. Azt majd máskor. A Valentinot fogjuk csak az újak közül.

-Mivan a Valentinoval? -fordult újra felém Andris.

-Csak azt adjuk elő.

-Ja igen.

-Na basszus mennem kell. -hagytam ott Dávidot. Ezért jó ha mindenkivel featelsz. Egy perc nyugalmad nincs ilyenkor.

-Szana. -Ölelt meg Ati. -Na mizu? -ivott bele az italába. Amíg kint voltam Anglia csak Andris kommunikált emberekkel. Én inkább ilyenkor mindig élvezem azt , hogy otthon vagyok. Csak kirakok néhány képet azt cső. 

-Minden fasza. -mondtam mosolyogva. 

-Ekit nem kell megverni?

-Nem. Túl jó hozzám. -kerestem meg tekintettemmel őt. Majd mikor meglátam, hogy Latyoval szív csak elmosolyodtam. Olyan aranyos mikor a szemébe lóg a haja. Mint egy ártatlan kisfiú. 

-Végre boldogok vagytok mindketten. -karolta át a vállam pont úgy mint egy büszke apuka.

-Ja hála isten minden fasza.

-Szereted őt? -nézett le rám de a válasz szerintem neki is egyértelmű volt.

-Elképzelni nem tudod mennyire.

-Anyós? -kérdezett nevetve. 

-Kurva jó fej. Imádom olyan cuki. Baszod konkrét miatta is sírtam, hogy nem Magyarországon lakik.

-Addig jó míg ilyen az anyós. Tapasztalat. -vett elő egy szálat. -Nem jössz ki te is? 

-Kösz nem. Úgy is mindjárt megyek kunyizni egy kis csárt.

-Csak óvatosan konci van. -puszilta meg a fejem majd arrébb állt, hogy tudjon beszélni egy keveset Velterral. Bár fél perc után húztak ki cigi szünetre. 

-Mondtam, hogy gyönyörű vagy ma is. -nézett rám Andris mosolyogva mikor felültem a kanapéra.

-Hát tesó tényleg lett egy szászorszéped. -mondta nevetve Latyo miközben rám mosolygott.

-De még mennyire igazad van tesó. -nézett fel rám.

-Ha szét szedem az egyik tincsed akkor mérges leszel? -kezdtem el a haját piszkálni.

-Legalább ne konci elött szívem.

-Mondhatnám én is a fűre ezt.

-Kérsz? -nyújtotta felém a füvescigit amibe volt még pár slukk. 

-Csak egy kicsit mindjárt én jövök. -vettem el a kezéből. 

-Én gyerekek azon gondolkodtam. -ült le mellém Patrik. -Még a nyomorult Kupak is összetudta a végére szedni Szanát nekem meg a Vikivel még egy éjszaka se jön össze.

-A barna Vikivel? -ült le melllé Ricky.

-Vagy a vörössel? -néztem rá most már én is.

-Gyerekek én szőkéről tudtam. -mondta ártatlanul Marci egy vodkát szorongatva. .

-Szana lassan te jössz. -jött oda hozzánk Szeba.

-Na lets go nyomjuk. -keltem fel az eddigi helyemről.

-Ügyes legyél. -jött utánam Andris.

-Ígérem az leszek. -csókoltam meg őt hosszasan. -Akkor a Valentinonál talizunk nem?-mosolyogtam rá.

-Legyen úgy. Remélem tudni fogják.

-Már több hónappal ezelőtt ki volt leakelve. Csak tudják. -mondtam mosolyogva majd a kezembe vettem a mikrofonomat. -Ahh izgulok. -vallottam be. Andis csak nevetve megrázta a fejét majd egy utolsó puszit nyomott a homlokomra.

Mire ténylegesen a színpadra kerültem volna teljesen bepörögtem. Szerintem ennyit sose ugráltam, pogoztam. Életem legjobb koncertje volt. Mint egy rocksztár úgy éreztem magam. Hihetetlen, hogy egy ilyennek lehetettek tanuja itt a színpadon álva. Az utolsó számokra hagytam a feateket. Atka, Ibbigang, Ekhoe. Mindenki szépen sorban. A közönség pedig végig üvöltötte az összes zenénket. Utolsó dal amit előadtam az Misivel az egyik közösünk volt mivel ő jött utánam.

-Ah meghaltam. -feküdtem ki a kanapéra. A többiek csak nevetve gratuláltak.

-Szerintem életed legnagyobb bulija volt. -ült le mellém Marci. -Jó talán Park meg Temesvár hasonló volt.

-Szananák nem is volt itt album bemutatója. -gondolkodott el hangosan Sal. -Hallod kiadsz egy albumot jövünk egyből ide.

-Nyárra terveztem. -néztem fel rá. -Meg egymás után kettő depi. Baszod a végén még eret vágnak. - mondtam nevetve.

-Az biztos. -értett egyet Kisé. 

-Kimegyek egyet cigizni. -vett ki a pulcsim zsebéből egy szállat. -Jössz te is? -nézett rám. Nyilván igent mondtam.

-Hihetetlen jó volt. -fogtam meg mosolyogva Andris kezét. Mint egy bepörgött kis gyerek úgy éreztem magam.

-Szerintem rohadt ügyes voltál. Ilyen bulit lenyomni. -támaszkodott a falnak majd minél közelebb húzott magához, hogy szoros ölelésbe vonjon.

-Este nálam alszol? -néztem fel rá mire csak bólintott.

-Este a buli után nálad beszívunk. -pontosított miközben egy cigit rakott a számba. Majd meg is gyújtotta azt.

-De cukik vagytok együtt. -jött ki üvöltözve Patrik. Mellette Marci illetve Kain jött.

-Ezt eddig is tudtuk. -mondta unottan Marci. Szerintem unja már, hogy mindenki megjegyzi ezt.

-Attól még cukik. -nézett rajtunk végig.

-Én mindig is tudtam, hogy egy szép napon ők együtt lesznek. -gyújtott rá Noé is.

-Szerintem ezt mindenki sejtette csak én nem. -adtam Andris kezébe a Marlborot.

-Túl egyértelmű volt. -vágták rá Kubakkal együtt mire csak nevetve néztünk össze.

-Amúgy Noé. Azon az este utáltalak, hogy lerángattál Szegedre. De most már hálás vagyok. -mosolyogtam rá. 

-Én meg mondtam. -pacsizott le velem. 

-Na jól van menjünk be mert nem akarom, hogy megfázz itt egy száll semmiben. -vezette hideg kezeit a vállamra. 

-Pont jó zenére jöttünk vissza. -mondtam mosolyogva ahogy meghallottam mi megy.

-Ez annyira te vagy az én szemszögemből. -ölelt át majd az ajkaimhoz hajolva csókolt meg hosszasan. -Bárhová kérnéd elviszlek. -türte arrébb az egyik hajtincsem. -Már kicsi a város kettőnknek. -suttogta ajkaimra a sorokat. Én mikor szerettem ennyire bele valakibe?

Szegedi porfelhőHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin