-Na és milyen ruhát hozzak? -néztem Andrisra. Ma forgatjuk le az egyik új dalhoz a klipet. Ő dala szóval ő dönt.
-Őszintén pulcsiba öltöztetnélek, hogy senki ne lássa milyen tökéletes tested van. -nézett végig rajtam mosolyogva. -De amúgy valami pirosat felveszel akkor az zura lesz. -hagyott ott a szobámba.
Andris az elmúlt két hétben egy percre sem akart magamra hagyni. Minden pillanatban azon van, hogy hamar átvészeljem ezt az időszakot. Oda figyelt arra mikor mennyit és hogyan eszek. De közben meghagyta nekem ezeket a magányos depis perceket is
-Ja meg bébi annyi még, hogy fekete air force kötelező.
-Honnan szüljek olyat? Gyubennél van.
-Jó akkor fehér szarok már bele ebbe a klipbe. Elmondani nem tudom mennyire nincs kedvem ehhez csak már mindent ledumáltam Szalaival aztán vágod minden elvan intézve. Pedig neked is az lenne a legjobb ha ma is csak kettesbe lennénk.
-Elhiszem, hogy nincs kedved. De hát ilyen az élet -öleltem át a testét.
-Nem baj legalább egy elég kemény jelenetem van veled. -puszilta meg a fejem búbját. -Öltözz valami csinibe aztán menünk.
-Jól van jól van olyan türelmetlen vagy. -vettem elő a szekrényből egy piros trikót. Aztán persze még egy pár dolgot.
-Ezt még elrakod. -dobott felém egy doboz cigit. -Út közben meg veszek neked valahol egy hellt.
A forgatás helyszínére megérkezve már igazából kezdhettük is egyből az egészet. Bár én csak nyugodtan röhögcséltem Szalaival. Jót beszélgettem vele a sarokba. Majd megjött Valter is illetve még pár full random tag akit nem ismerek. Biztos ilyen táncos szerű emberkék.
-Szanim. -jött oda hozzám drága szerelmem. -Dolgod lesz.
-Előre félek mit találsz ki. -néztem rá mire csak elkezdett nevetni.
-Van nálad vörös rúzs?
-Hála isten elraktam. -kezdtem el turkálni a táskámba.
-Kicsi minek az neked buzinak állsz te faszopó. -kezdett el nevetni Szalai.
-Bro nem rémlik, hogy van egy fullos csajom. -mosolygott rám majd levette a pólóját.
-Mond azt hogy csak rajzolnom kell rád.
-Nem nyert szívi. Végig kell csókolnod bocs. -mondta vigyorogva. Élvezi mi.
-Csak ne izgulj fel. -suttogtam a fülébe nevetve majd elkezdtem az ajkaim nyomát ott hagyni mindenhol.
-Ne álljak be úgy talán gyorsabb. -mondta röhögve Szalai. -Ha már Atikával úgy is van egy olyan zeném, hogy buzi vagyok ezek után ez már semmi.
-Mindjárt végzek. -guggoltam le Andris elé.
-Ajaj forrósodik a hangulat. -röhögött még mindig Valter.
-Na és akkor most a szád is legyen vörös nem. -néztem Andrisra.
-Majd később bébi. -adott egy puszit a homlokomra.
-Te nem is szerepelsz?
-De fogok nem úszom meg. -mondtam nevetve. -Rólam szól az egész ha úgy nézzük.
-Minden zenéje rólad szól ha úgy nézzük. -forgatta meg a szemét Valter.
-Vagy rálehetne fogni, hogy róla szól de közben meg amúgy nem. -mondta a másik variációt Peti.
-Túlságosan is szeret a kicsi. -lökött meg a másik srác.
-Nyugi erre már ezerszer rájöttem. -mondtam magam elé mosolyogva.
CITEȘTI
Szegedi porfelhő
DragosteFogalmak az életemben: OTL- Életem. Bonyodalom - Minden ami köztünk van. Testvériség - Srácok Szerelem - Ekhoe Cigi -Megnyugvás Anglia -Otthon Ennyi az én történetem nem több. Csak egy lány. Jó talán kicsit több. Még is csak én vagyok az OTL fekete...