7- Csak az enyém

329 14 0
                                    


Szerbia utunk utolsó állomása egy helyi nagy klub volt. Hatalmas terem. Geci nagy hangszórók és a backstage is akkor volt, hogy szerintem magunk tarthatnánk egy after partyt itt. Mivel ma bizony afterezni fogunk hajnalokig.

-Temesvár figyelj. -ordibált GG a mikrofonba. -Itt max a csár a tégla neked meg a spanjaid. -kezdte el ordibálni a Tilidint.

-Gyere húzd ki a kört. -ugrott be a tömegbe Andris. GG is vele tartott. Azta kurva hatalmas buli lesz még mindig fura, hogy ez még csak a második szám és mindenki így pörög. Bátyus meg az Ibbisek is bementek mert a kövi zene a Zura lesz.

-Durva mi megy. -néztem Marcira aki csak bólintott.

-Geci ezek szóról szóra tudják az összes szöveget. Akvaba van ekkora buli meg az OTL campbe. -mászott vissza Andris a színpadra. -Ezek tudni fogják az új dalunkat. -kacsintott rám.

-Ez túlságosan is fasza.. -mosolygott Marci is.

A buli végén Andris énekelte a Százszorszépet amit mi összekarolva hallgattunk. Büszke voltam rá nagyon. Ahogy a közönség vakuval a kezébe a legnagyobb fájdalmat elengedve énekli
A szám végén egyből hozzám jött , hogy szorosan megöleljen.

-Jössz? -kérdezte halkan. Nem tudom, őszintén mit talált ki de vakon is megbíztam benne. -Srácok utolsó pogo. Remélem mindenki ismeri az Örült Lányt. Kain hiányába Szana lesz a társam. -mosolygott rám.

-Srácok utolsó zene szóval nyomd meg rendesen. -ordibáltam én is.

-Ez lány tiszta őrült, Nem érdekel mit csinál, Kidobtad a cuccaimat, Itt várlak a kocsinál, Kicsit belefeledkezek, hogy ki
ez a kicsi lány, Odafigyelek magamra csak
kérlek egy kicsit várj. -kezdtük el halkan a kör közepén állva a refrént.
-Ez lány tiszta őrült, Nem érdekel mit csinál, Kidobtad a cuccaimat, Itt várlak a kocsinál, Kicsit belefeledkezek, hogy ki
ez a kicsi lány, Odafigyelek magamra csak
kérlek egy kicsit várj. -kezdtük el ordibálni a szöveget ezzel együtt pedig a

-A lánykával csak is vele megyek Budapestig. -Ahogy rám nézett tudtam, mindent. Láttam az összes szeretetét felém amit az elmúlt pár napban próbált átadni nekem. -Csillogó ruhájába ma bele fogok lesni. Megtaláltam egyből és nem is kellett keresni. Nem mondok egy szót se, amit érez, majd lefesti. -a kör újra nagyobbodni kezdett és csak mi voltunk ketten. Geci gyorsan elvesztem Andris zöldes barnás szemeibe és ha most nem egy fellépésen lennénk tuti, hogy lekapnám. -Át sodor a víz egy másik világba. Csak ketten a parton. Rám-szakadék van köztünk lányka. És méreg a piámba.

-Lány tudom, hogy elcsábítanak de így élek már.

-És most. Ez lány tiszta őrült, Nem érdekel mit csinál, Kidobtad a cuccaimat, Itt várlak a kocsinál, Kicsit belefeledkezek, hogy ki ez a kicsi lány, Odafigyelek magamra csak kérlek egy kicsit várj.

-Pici kéz. Kicsi szem. Sok a cash, megveszem. Kaviár, nem bírsz többet enni. Majd én megeszem. Nem bír velem ez a lány. Én csak fogom a derekát. Édes ajka olyan lágy mint az áfonya lekvár.
Én csak nyalom ezt a desszertet mert olyan mint egy muffin. Ő ezt viszonozza nekem és úgy hívom bullet buffing. De nem áll le ő nem áll le pedig érzem nem bírom már. Tudom ez vagyok én és ez te nem írod át. -a srácok a színpadról is lejöttek hozzánk és már ők is folyamatosan arra figyeltek, hogy egy kurva nagy pogo legyen itt a végén. -Veled szépül a kép, tudod kiteljesedik. -néztem Andris szemébe aki másodpercek alatt tüntette el a köztünk lévő távolságot, hogy átkarolhassa a derekamat. -Vártam sokat, hogy higgy , mert ő csak ízetlenkedik. Para mikor a kocka nagyot tekeredik. A múltat betemeti, ha vele vagy hetekig. -a dropra összeérintette az ajkainkat. Míg körülöttünk mindenki énekelte a refrént. Andris meg ott szorított engem miközben hosszasan csókolt engem.

Szegedi porfelhőWhere stories live. Discover now