34- Lakás

177 19 9
                                    

Miután a csajok segítettek még áthozni a maradék cuccaimat már mentek is a saját dolgukra. Én pedig szorgosan pakoltam el a tegnap este maradványait illetve elkezdtem kipakolni a cuccaimat. Talán ezzel még egy kis életet is vittem a lakásba. Nem akartunk össze vissza minden fajta házat. Így a falak sötét szürkék. A stúdió fehér minden fajta firkával. Szóval azért megtaláltuk a kontrasztot a két személyiségünk között.

Miután mindennel végeztem fáradtan ültem le az erkélyünkre elszívni egy cigit. Olyan kis nyugodt élet miközben élvezem a nyári napsütést. A rálátást a gyönyörű utcára Pest szívében. Mindig is erre vágytam talán tagadni se tudnám, és mind az, hogy ezt egy olyan emberrel oszthatom meg aki mindennél jobban szeret engem és a közös jövőnket tervezgetjük az szinte hihetetlen.

Magam elött látom azt, hogy néhány év múlva együtt fogjuk itt inni a kávét miközben egy kis fiú folyamatosan a padlón húzogat egy kis autót. Majd boldogan nézne ránk mikor kijelentjük, hogy ha lejjebb megy a nap lemegyünk a játszó térre.

Persze a színpadot se felejtsük. A közönséget és a haverokat a családomat. Hisz az OTL egy otthon.  Egy kisebb menedék. Tudom ha kell itt van velem mindenki. Hisz Andrist is ennek hála szedhettem össze. Bátyus is ott van ha kell, vigyázz rám pont amire esküszött anno a nővéremnek majd később az anyukámnak is. A közönség akik mindig feltölt energiával ha kell. A backstage ahol a hangulat mindig a toppom van. Ha ez nem lenne. Talán hiányérzetem is lenne. Mindegy erről ennyit. Ma úgy sincs konci. Andris gépe is csak este jön. Így egész nap nincs más opcióm mint a pénz költés és a zene csin.

-Csáó. -nyitottam ki mosolyogva a kocsi ajtót.

-Mehetünk? -kérdezte mosolyogva Noé.

-Aha. -kapcsoltam be a biztonsági övet.

-Na és hova? Mert az oké hogy valami szart akarsz venni de hogy így mit is?

-Smink asztal. -forgattam meg a szemem.

-És azt hol lehet venni? -kérdezte értetlenül.

-Ikea. -vágtam rá.

-Akkor megyünk oda. -kanyarodott ki az utcából. -Na és mizu? Milyen az új kecó?

-Ah geci jó. Csak még nem olyan otthonos. Meg most fura is hogy Andris nincs itthon. Meg nem is tudja hogy már átköltöztem teljesen. De majd úgy is csinálunk ilyen bulit. Vagy valami olyasmit.

-Akkor mostantól a HB is mindig nálatok nem?

-Hát miután nincs konkrét szomszéd simán. -gondoltam bele én is.

-Úgy legyen.

-Úgy is lesz. Esküszöm. -mondtam nevetve. -Na és veled mizu? Csajok jönnek mennek?

-Ja valami olyasmi. Vágod ugyan olyan minden mint régen. Néha belém vág a 2024 azt csá megy a depi. Amúgy meg ilyen Ótvár kettőt játszok a helyi kocsmába. -kezdte el magyarázni mire hangosan felröhögtem.

-Hát Patrik már egy icon Vhelyen Rickyvel. -jutott nekem is eszembe.

-Erről jut eszembe. A hülye gyerek Pesten van nem?

-Ja szerintem ja.

-Akkor hívjuk csak fel. -kezdett el a műszer falon pötyögni. Míg meg nem kereste a számát.-Csá testvérem. Pesten vagy?

-Ja és egyedül és bánat se tudja, hogy hol. Látom a Dunát azt csá.

-Rakpart? -kérdeztem nevetve.

-Szana. Gec elvesztem. -mondta szomorúan mire csak nevettünk.

-Akarsz jönni vásárolni?

-Ja jövök csak vegyetek fel aztán basszatok ki valahol.

-Meg lesz csak küld át hol vagy. -baszta rá Kain a telefont.

A két bolonddal egy élmény volt végig járni az Ikeát. Az összes kanapét és ágyat kipróbálták. Az összes plüss állattal elkellett játszani egy hülye színdarabott. Illetve ha segítséget kértem egyszerre vágták rá azt, hogy Andristól kérjek majd ráugrottak egy ágyra ami csoda, hogy nem szakadt be aladtuk. Majmok. Főleg Ótvár. De a srácokat meghívtam kajálni ha már eljöttem velem. Így boldog kis gyerek módjára tömték magukba a svéd hús golyót.

-Segítsek felvinni? -kérdezte Noé mire csak megráztam a fejem.

-Itt már van lift. -nevettem el magam. -Köszi a mai napot. -öleltem meg majd kiszálltam az autóból és ekkor vettem észre. Andris is itthon van. Akkor nem lesz számára meglepetés, hogy itt vagyok ugyanis biztos észre vette a cuccaimat.

-Csáó. -intett még egyet miután kiszedtem a csomagtartóból a smink asztalomat amely egy kötelező elem lesz a mostani lakásunkban.

-Szia. -várt egyből az ajtóban az én szerelmem. -Na add azt azonnal ide. -vette ki a kezemből.

-Hát neked is szia. -vettem le a cipőmet. -Nem is vetted észre, hogy...

-De. És kurvára örülök.- mondta mosolyogva majd hozzám lépve hosszas csókot nyomott az ajkaimra.

-Első közös otthonunk. -öleltem át amit csak mosolyogva viszonzott.

-És az első közösen elszívott cigi is lehet a naplementébe. -biccentett az erkély felé, majd a számba rakta és meg is gyújtotta.

-Köszi. -ültem le az egyik székbe. Míg Andris a másikba foglalt helyett. -Na és milyen volt Románia?

-Nem nagy cucc. Felléptünk aztán ott valami csávónál voltunk azt zenéltünk. Szalai össze szedett magának valami ribancot akit csak a határnál tudtunk levakarni magunkról. Marci állandóan a Fanni miatt rinyált ha már 2nél több felest megivott. Szóval fullos volt. -magyarázta mire én csak nevetve néztem az égre amelyet a nap lemenő sugarai narancssárgává festettek. -Na és milyen volt a csak csajok buli?

-Nem buliztunk. -kértem ki magamnak.

-Jó bocs. -forgatta meg a szemét. -Szóval csajos est?

-Összeültünk. Dumáltunk órákon át miközben borozgattunk aztán meg filmeztünk. Végig hallgattam Fanni depijét a konyhába miközben popcornt csináltam. Megtudtam, hogy Marci meg Fanni szakított. Khm nem tudom ezt te mikor akartad elmondani. -néztem rá mire csak nevetni kezdett.

-Azt hittem tudsz róla. Camp utolsó este vágod.

-Elmondjam mire emlékszem arról az esteről? Konkrét a semmire. Csak arra emlékszem, hogy kurvára beszívtam. Megvolt. Hisztiztem. Veled akartam lenni de nem lehetettem mert épp valamilyen dolgod volt. És így ennyi van meg azok közül a dolgok közül ami este 7 után történt.

-És ennek is a felét mesélésből tudod.

-Na ja. -mondtam nevetve.

-Na mindegy mikor depiztettek és átjött ugye akkor kimentek együtt cigizni. De Kubak úgy lesmárolta, hogy tyhi anyukám. Én nem adok neked olyat max heti egyszer.

-Hát igen nem véletlenül sírt miatta Fanni.

-Újra összekéne őket hozni. -kezdett el Andris agyalni.

-Dupla randi? -hoztam fel mint ötlet.

-Felőlem. De előtte csak ketten megyünk mert geci régen voltunk.

-Hát ez csak is a te hibád. -nyomtam el a cigimet.

-Tudom. -fújta ki még utoljára a füstöt. -De mostantól minden héten.

-Nagy ígéretek. -mondtam nevetve.

Szegedi porfelhőDonde viven las historias. Descúbrelo ahora