39 -Házavató

150 14 2
                                    

-Tyii de menci lett valakinek a háza. -karolt belénk GG. -Studiba majd mennek a szettek nem de?

-Az a terv. -mosolygott rá Andris.

-Koccintsuk erre. -adtam nekik két poharat.

-Egészség. -húztuk le egyszerre. Ezzel egy újabb ivós buli vette kezdetét. Pedig a többiek még meg se jöttek. Persze erre is csak gondolnom kellett. Nyilván most rontott be a fél társaság az ajtón.

-Sziasztok. -mentünk ki egyből, hogy az előszobába köszöntsük őket.

-csáó hugi. -ölelt meg bátyus. -Jobban vagy?

-Aha. Sokkal. -mosolyogtam rá.

-Szebát ki hívta meg? -kérdezte értetlenül Andris.

-Menj a picsába. -lökte meg nevetve.

-Na jól van gyerekek pia a konyhába. -mutattam arra. Na jó Ercsé tényleg mi a faszt keres itt. -Most azonnal jössz ide. -húztam arrébb Andrist.-Mi a faszt keres itt?

-Hűségességi teszt asszonyom. -húzta mosolyra az arcát. -Vagy mi a fasz ennek a neve. -kezdett el saját magán nevetni. Ezt a hülyét. 

-Ember azóta nem beszéltem vele. -mondtam unottan -Jó talán csak egyszer. 

-Nem akar balhét. Ahogy én se. De amíg nem szeret ki belőled addig kerülni fog.

-Na jól van én mentem leinni magam. -loptam el egyből egy üveget majd Valterrel és Atikával kiültem a teraszra. Néha csatlakozott, hozzánk 1-2 ember míg elszívott egy cigit de tartós ideig csak Marci volt velünk.

-Na mivan nagy piás. -jött ki mosolyogva Andris.

-Asszony jól bírja. -borult le Valter az asztalra.

-Nyugi már én is szédülök. -mondtam nevetve.

-Jól van ma kiüthetted magad úgy is itthon vagyunk. -gyújtott rá egy cigire.

-Szana. -rohant ki az erkélyre Kubak is majd honkrét rám ugrott. Hozzá tenném ez miatt majdnem borultunk egyet. -Te nő zseni vagy. Úgy imádlak titeket testvéreim. -ölelte meg Andrist is.

-Mivan csak nem újra csajod van? -mondtam röhögve miközben megittam  az utolsó kortyot ami még a pohár alján figyelt vissza rám.

-Fhu de még milyen nőm. -mondta büszkén mire csak nevetni kezdtem.

Miután lement a nap és én is újra normális állapotomba kerültem, újra elkezdődött az ivászat. Közben full random csajok jöttek. Főképp Patrik és Ati miatt. Vagyis inkább az ő közelükbe voltak. Míg én tök nyugodtan játszottam a ribancot a saját barátomnak. Táncoltunk ittunk és ez újra és újra. Néha kimentünk egy c. Volt hogy Bátyussal voltam vagy éppen GGvel táncoltam le egy kört vicc képen. Volt, hogy a csajaimmal ittam akik valahogy ide kerültek az este folyamán. De a kedvenc jelenetem határozottan az volt hogy Szalaival lehánytam az erkélyről az egyik autóra. Remélhetőleg az egyik köcsög alattunk lakóéra. Közben január és turo zenéket csin a stúdióba. Egyikre pedig be mindenezve rá is mentem. Így még szöveget is írtam az este folyamán. De erre reggel kurvára nem emlékeztem. A nap már magasan járt az égen mikor a nyálam csorgatva keltem fel a kanapéról. Ezek szerint az álmok futó este után itt dőltem ki. Andris a földön feküdt félmeztelenül. Apró csókom díszitette a nyakát ami miatt hirtelen talán még egy apró mosoly is kúszott az ajkaimra. Bár ez az állapot egészen addig tartott míg rá nem jöttem, hogy geci szarul vagyok így egyből a mosdóba rohantam.

-Jézus geci. -sikítottam fel.

-Azta kurva neked is jó reggelt. -mondta ásítva Ercsi.

-Ah jézus asszony halkabban. Még fél 6 sincs. -hisztizett Valter a kádba fekve.

-Ember hidd el fix elmúlt már dél is. Most meg vigyázz mert vagy az öledbe vagy a budiba hányok.

-Gyere kincsem én aztán ide engedlek.-kúszott arrébb Csani, hogy én is oda tudjak guggolni.

-Oh ebbe van egy kis whisky. -örült a fejének Szalai mikor meglátta mi van a feje fölött.

-Ti hogy hogy nem mentettek haza? -kézdeztem ásítva. Miközben Valter is meghúzta a piát. Afternek az afterje?

-Itt meg mi a fasz van? -jött be az ajtón Andris is.

-Ezt próbálom kideríteni. -néztem fel rá.

-Hát geci voltam olyan állapotba, hogy ide ájultam. -visszakozott egyből Valter. Majd nevetve megrázta a fejét, hogy jól kiütötte magát.

-Hát tesó én nekem fogalmam sincs. -ásított egyet Peti. -De am kényelmes a kádatok. 

-Az a lábam barom. -nézett rá a társa mire hangosan felnevettünk.

-Hát én meg fix itt maradtam mikor hánytam. -védekezett Ercsé is. -Ah gec hol a faszba van a telefonom.

-Hát az fix hogy nem a csajom mellém így jó lenne ha nem azt nézegetnéd. -akadt ki Andris.

-Na jól van jobb ha reggelit csinálok. -keltem fel a földről.

-Kicsim jó lenne ha fel is öltöznél mert Ercsé drágánk nem tudja hol tartsa a szemét. -akadt ki.

-Hagyjál már geci. A világomat nem tudom.

-Faszom a csajomat akkor se nézd geci. -kezdtek el veszekedni. Szerencsétlen Ibbiseket sajnálom csak.

-Még mindig veszekednek? -néztem fáradtan a srácokra akik néhány perc múlva utánam jöttek.

-Ja.- ivott Szalai egy pohár vizet -hirtelen nagy csörömpölésre lettünk figyelmesek. Hát akkor ezek szerint ez már nem csak veszekedés. Ah baszki annyi az összes smink cuccomnak. Ahj én is jó barátnő vagyok, hogy ez jut eszembe először.

-Oké most kéne közbe avatkozni. -ment vissza Valter utána pedig Szalai is. 

-Most már kurvára elegem van belőled. -üvöltötte Andris. -Takarodjál a házamból. És ha még egyszer ránézel a Csajomra betörőm a képed. 

-Állítsál már magadon te faszopó. Sokkal jobbat érdemel nálad. Miattad sírt órákat te meg utána mégis képes vagy őt dugni és elcsábítani minden szarral a fejét.

-Én legalább nem erőszakoltam meg mikor azt se tudta hol van. 

-Na jól van tényleg menjünk. -fogta le őt Valter mielőtt még megint neki ment volna Andrisnak. -Császtok. -rángatta ki az ajtón.

-Na jó ez most megint mi a faszra volt jó. -kérdezte Peti őt aki csak a fejét fogva nézett vissza rá.

-Bocs csak... -ült le a kád szélére. 

-Hagyjuk.-forgattam meg a szemem - Kurva mérges vagyok most rád. De tényleg mi a fasz bajod van állandóan? Amúgy is te hívtad meg nem? De.

-Kurvára Szeba hívta meg. -kérte ki magának.

-Mintha ez változtatna a lényegen. Tesó fogad el, hogy van egy olyan csajod akire bizony rámennek az emberek még akkor is ha nem akarod. 

-Leszarom. Legalább megneveltem. De lehet szarrá kellett volna vernem.

-Az erőszak nem megoldás. -ültem le mellé. -Amúgy is nekem nem kell más rajtad kívül. 

-Ezen már semmi se segít. -forgatta meg a szemét. -Hogy lehet ilyen értetlen geci. Te csak az enyém vagy bassza meg. -karolta át a derekamat. -Hogy a faszomba nem érti meg azt hogy van valakid. Geci. De komolyan.

-Imádom, hogy ennyire féltékeny vagy de...-mondtam egy halvány mosollyal. 

-Azért leállhatnál. -folytatta helyettem Szalai mire csak mosolyogva néztem fel rá.

-Szani geci megerőszakolt régen. Vágod bármire képes. -nézett a szemembe. -Jó geci leállok.

-Végre. -sóhajtottunk fel egyszerre. 

-Na jól van megcsinálom a reggelit. Aztán szívem veszek egy kurva nagy gyémántot az ujjadra, hogy az a kutya is lássa, hogy velem vagy.

Szegedi porfelhőWhere stories live. Discover now