-Kösz tesó. -vágta be az ajtót Andris miután egyik haverja haza dobott minket. A nap még nem kelt fel. Bár határozottan közelebb jártunk már a nappalhoz mint az éjszakai élethez.
-Shh halkan. -kezdtem el nevetni. Menni alig bírtam úgy bevoltam baszva.
-De akkor tényleg halkan. -nyitotta ki Andris az ajtót. -Jó egyszerűbb ha felviszlek. -vett fel.
-Olyan erős vagy. -simítottam végig az arcán.
-Babám ezt most ne.
-Hm? -kérdeztem mikor a nyakát csókoltam meg.
-Na jól van. -dobott le az ágyába. Majd vissza ment, hogy kulccsal bezárja az ajtót. -Te provokáltad ki. Azzal, hogy így öltözködtél illetve, hogy kurvára ezt csinálod. Meg nem azért de az a mosdós jelenet.
-Nem voltam jó kislány? -kérdeztem ártatlanul.
-Hát nem nagyon. -mászott fölém.
-Hagy tegyem jóvá. -kezdtem el mosolyogni. Majd egyből a nadrágjához nyúltam.
-Baszki. -sóhajtott fel mikor ráfogtam férfiasságára.
-Valaki nagyon vágyik rám. -kezdtem el röhögni. Majd a helyzettönkön teljesen fordítva másztam rá és csókoltam végig.
-Baszki Szani. -nyögött újra majd elkezdte a tempót is irányitani. Néha teljesen lenyomta a fejem ezzel teljes mértékben mélytorokra húzva. -Kurva jó vagy. -nyögött fel mikor elélvezett. Én persze csak mosolyogva lenyeltem az összes nedvét majd kezemmel kezdtem el ingerelni. -Na na baba én már eleget kaptam. -nyomott le a matracra. -Most én jövök. -húzta feljebb a szoknyámat. Majd egyből feldugta két ujját is.
-Andris. -sikítottam a nevét.
-Hm. -nyalta le ujjait. -Mi az kicsim? -csókolt meg.
-Kaphatok még? -néztem a szemeibe.
-Ez milyen kérdés? Az én hercegnőm boldogságáért bármit. -csókolt a nyakamba miközben újra elkezdett megujjazni. Azonban pár csók után nyelvét is betársította a buliba.
-Ahh. -nyögtem fel mikor elélveztem.
-Gyere babám. -húzott egyből az ölébe.
-A-a -álltam föl egyből. -Még le se vetkőztettél. -néztem rá durcásan.
-Leakartam rólad tépni. Dehát. -forgatta meg játékosan a szemét.
-És mit szólnál ahhoz, hogy levetkőznék majd újra leszopnálak.
-Felőlem. -dőlt hátra, hogy végig nézhesse. Vigyorogva figyelt engem. Én pedig szépen lassan levettem magamról mindent. Végig tartva vele a szem kontaktust. Imádtam ahogy a tekintette csillog. Főleg akkor mikor leguggoltam elé és a számba vettem és egyből lemélytorkoztam.
-Azta kurva. -nyögött fel. -Baszki.-nézett a csörgő mobiljára. -Kicsim. Egy kicsit állj meg. Bátyád az. Csáó tesó. -nyilván nem álltam meg. Andris pedig gonoszan is nézett rá. -Ja húgod? Alszik. Ja kicsit kiütötte magát. Ja biztos. Nem dehogy bárcsak éppen leszopna. Nem tényleg alszik. -majd megnyomott egy gombot a telóján. -Ahhh Szani. -nyögött hangosan mikor újra a számba élvezett.
-Tesó? -szólt a telefonjából Gyuben.
-Bocs tesó nem figyeltem mert geci álmos vagyok. -húzott fel a földről.
-Csak, hogy mikor jöttök holnap? GG kérdezi.
-Ja. Hát tesó fogalmam sincs. -húzott az ágyra. -Majd írok jó. -mászott fölém.
ESTÁS LEYENDO
Szegedi porfelhő
RomanceFogalmak az életemben: OTL- Életem. Bonyodalom - Minden ami köztünk van. Testvériség - Srácok Szerelem - Ekhoe Cigi -Megnyugvás Anglia -Otthon Ennyi az én történetem nem több. Csak egy lány. Jó talán kicsit több. Még is csak én vagyok az OTL fekete...