3- Csár Buda bless

379 14 0
                                    

-Kurva jók vagytok Debrecen. -ordítottam a mikrofonba. -Nyomjuk meg az utolsó zenét -Tettem fel a kezem. Majd az ütemre ugrálni kezdtem. A terem közepén kialakult egy hatalmas nagy pogo amibe nyilván hülye lettem volna nem csatlakozni. Így átmászva mindenen ugrottam a közönségemhez. -Jeee figyelj. -ordítottam majd dobra elkezdtem darálni a refrént. -Geci szét szedtek olyan jók vagytok. -máztam vissza a színpadra. Utánam még jön a BB így a jó hangulat garantált lesz a folytatásba is.

-Azta picsa mit le nem nyomtál. -ölelt magához bátyus.

-Köszi Gyuben. -mosolyogtam rá.

-Fhu gyerekek én már offon vagyok. - folyt szét Figu.

-Gyere Szani. Csár kör. -tárta szét karjait Andris jelezve, hogy üljek az ölébe. Geci talán tényleg túl közel kerültünk egymáshoz mostanában. Viszont szabad ülő hely hiányába muszáj voltam.

-Ajaj melegszik a hangulat. -mosolygott ránk túró.

-Nyugi van Turcsi. -csitította Andris egyből. -Hölgyem. -nyújtja elém a füves cigit. Őszintén. Most erre vágytam a legjobban.

-Ahj gyerekek a szent lélek áldja azt aki ezt megtekerte. -gyújtott még egyet Barni. -Kurva nagy vagy Kicsi.

-Tessék Szanim. -nyomott a kezembe egy újabb adagot. Most tekerte itt meg a lábamon. Ebbe aztán rakott anyagot az is fix. -Felébe?

-Sima. -vettem a számba míg ő meggyújtotta.

-Amúgy eskü mintha együtt lennének -nézett minket nevetve Geri.

-Ati hol van? -kérdeztem Atka után. Ezzel is csak terelni akartam azt a témát amit felhoztak és bennem is feljött mostanában. Tényleg kezd olyan lenni mintha együtt lennénk... együtt aludtunk múltkor is és azóta is találkoztunk. Sőt egyszer még együtt is kajáltunk amit talán nevezhetnék is randinak. De akkor sem hiszem, hogy ez nekünk szabad lenne.

-Valami csajt fűz a mosdóba. -vágták rá szinte egyszerre.

-Ja persze gondolhattam volna. -forgattam meg nevetve a szemem. Majd újabb slukkot szívtam mire be is ütött hirtelen az egész.

A tömeg zúgása olyan volt, mintha egy távoli, édes zenét hallanék, miközben a fűfüst lassan körbe ölelt. Pont úgy mint Andris keze a derekamat. Az érzés magával ragadott. Régen szívtam már ennyi mennyiségben. Most még is jól esett. Úgy éreztem mintha minden néma lenne. De mégis hallottam tompán hangokat amikre halkan és egy hatalmas fázis késéssel válaszoltam.

-Akkora a pupillád baszod. -nézett rám bátyus. Ő volt az első ember akit betudtam azonosítani. -Kicsi tuti csak fű volt abba? -nézett rá kérdőn.

-Tesó ebbe minden volt. -mondta nevetve Andris miközben a másik karjával is átölelt.

-Geci jó. -mondtam mosolyogva. -Ez már kurvára hiányzott. -dőltem mellkasának.

-Kurvára betéptettek. -állapította meg Figu.

-Ezért Kupak a legjobb tekerő. -mondta mosolyogva Túró aki egyből gyújtott is egyet magának.

-Ez tény. -öleltem őt még jobban magamhoz. Geci kurvára beálltam. De Andris jellegzetes illatát még így is kívánja az orrom. A testemet újra melegség járja át. Olyan jó érzés ahogy puha bőre az enyémmel érintkezik.

-Geci itt mi történt. -jelent meg GG. -Mi ez a nagy romantika?

-Tesó vágod fasz se tudja de Kicsi fasza oda ha hugit bassza. -jelentette ki Gyuben mire egyszerre nevettünk fel. Nem mintha nem történt volna már meg. Ezt pedig a jelenlévők 99% pontosan jól tudta.

Szegedi porfelhőWhere stories live. Discover now