Ahogy Angliába értünk egyből Emma várt ránk a reptéren. Persze mielőtt elindultunk volna muszáj volt elszívnunk egy szálat. Annyira vágytam arra, hogy Andris végre összeismerkedjen a legjobb barátnőmmel. Ez pedig jól is sikerült. Bár a közös téma megvolt. Zene, drog és én.
-Még meddig akartok kibeszélni úgy hogy itt ülök. -hajoltam be a két ülés közé.
-Nyugi szívem már csak a nemi életed van hátra.
-Andris én egyszer úgy megverlek. -ráztam a fejem nevetve.
-Jól van pici értettem. -simogatta meg az arcom.
-Em basszod muszáj megint jönnöd OTL buliba.
-Jól van jól van. Majd ha lesz időm elugrok Magyarországra.
-OTL all gang lesz 1 hét múlva.
-Oh így már mindjárt más. Filcso ott lesz?
-Ajaj mik vannak itt. -Andrisnak ez túl sok információ volt szerintem.
-Filcso drágád tegnap a konyha pulton táncolt.
-Ja azt láttam. Kurvára is sajnálom, hogy nem voltam ott.
-Komolyan a Filo? Gec. -hitetlenkedett még mindig. -Szegény úgy néz ki mint Hitler.
-Az szinte tény. -nevettem Andrissal.
-Na tök cuki. -nézett ránk.
-Hát kinek mi a cuki. -kezdtem el nevetni még jobban.
-Na mert Szanim neked mi a cuki kategória? -méregetett a tükörbe nézve. Nem mintha nem lenne egyértelmű a válasz.
-Hát tudod. -dőltem hátra. -Az mondjuk elég aranyosnak számít ha egy egész albumnyi zenét írnak rólad.-De talán számomra még az a fontos, hogy Andris tisztel nem néz le az miatt mert nőként köztük élek és elfogad úgy ahogy vagyok.
-Ameddig boldogok vagytok együtt minden fasza. -mosolygott ránk. -Na jól van futár szolgálat vége. Este ha akarjátok elmehetünk esetleg valahova csavarogni. Esetleg buli? -kérdezte tőlem mosolyogva.
-Hát nekem már meg van az esti progim. Néhány spanom itt van Londonba. De ti nyugodtan menjetek el bulizni. Csak vigyázzatok magatokra. Pontosabban vigyázz rá mert a kicsi lány nem tud. -nézett Emmára aki csak nevetve bólintott.
-szoki? -nézett hátra Em mire csak mosolyogva bólintottam.
-Szia. -szálltam ki a kocsiból. -Akkor majd este.
-9-re itt vagyok érted. -küldött még egy puszit majd el is ment.
-Szokásos?
-Hát ilyenkor mindig addig megyünk míg nem találunk egy jó helyet. -fogtam meg a bőröndömet. -A kicsik nem tudják, hogy jövünk csak anyum. Illetve Martin lehet félni fog picit tőled mindig fél az idegen emberektől. -készítettem őt fel mindenre.
-Dávid ismer? Már mint névről vagy bármi.
-Anya szerint mikor legútóbb itt voltam eléggé kifigyelte milyen zenéket hallgatok. Így ma már ő is OTL-s. Bár a szöveget sem érti de nagyokat vibeol rá.
-Büszke vagyok a kis kölyökre. Csak a kopott szavakat ne tudja kívülről. -csak hangosan felröhögtem. Pedig az Ekhoe nagy kedvenc itthon mint néhány napja megtudtam anyumtól mikor is meséltem neki Andrisról.
-Készen állsz? -néztem fel rá mire csak lágyan megcsókolt míg egyik kezével megnyomta a csengőt.
-Na most kezdtem el izgulni. -simított végig a derekamon. Talán a saját nyugtatása miatt is.
ESTÁS LEYENDO
Szegedi porfelhő
RomanceFogalmak az életemben: OTL- Életem. Bonyodalom - Minden ami köztünk van. Testvériség - Srácok Szerelem - Ekhoe Cigi -Megnyugvás Anglia -Otthon Ennyi az én történetem nem több. Csak egy lány. Jó talán kicsit több. Még is csak én vagyok az OTL fekete...