25 -Valoság

207 18 1
                                    


-Ah végre kint az album mindenhol. -mondtam mosolyogva mikor elérkezett az az időpont mikor kiraktuk az egészet.

-Ez az. -nyitott pezsgőt GG.

-Fhu most kedvem lett liveozni. -mondtam nevetve.

-Nyomjuk. -mondta Misi mosolyogva.

-Ah na várj baszod hova rakjam a telefont. -néztem szét nevetve. -Fhu ez így full jó. -indítottam el a liveot.

-Szevasztok -ordibálta GG. -Basszátok meg pörgessétek Szana új albumát ezerrel csak mert kurva jó. -töltött nekem egy kis pohárba a pezsgőből.

-Mivan most Ekhoval? -olvastam be egy kérdést. -Hát gec ez olyan hosszú story hogy inkább kussolok. Majd ha akar és itt van válaszol.

-Gec rá vannak állva erre a témára. -mondta nevetve Misi.

-Fhu baszod én kimegyek egy cigire. -ment ki a studiból GG.

-Együtt vagy GG-vel? Emberek szingli vagyok. René meg kis cuki párkapcsolatban él. Meg amúgy is legnagyobb spanom. -Leakelj valamit! Ember most adtam ki egy egész albumot. De am nyugodtan leakelek nektek valamit. -néztem Misire.

-Melyiket akarod?

-Na várjál. Van egy mappa a pendrive-on ami csak ilyen bolondos estékről van. És ott van egy olyan zene aminek az a neve hogy Pesti emlékek. Azt úgy se hiszem, hogy kiadjuk. Csak am arra figyelj, hogy az feat és nem hiszem, hogy Andris örülne ha ki leakelném mert fasz se tudja hogy akar e valamit még azzal.

-Ez? -indította el mire bólogatni kezdtem, majd elvibeoltam a részem. Persze amire még emlékeztem. -Amúgy ez miért nem ment rá az albumra? -nézett rám Misi.

-Vágod nem illet rá annyira. Meg amúgy is nem is a tökéletes azt nem akartam ezzel foglalkozni. Lesz Ekhoval közös album? Amúgy annyira trackünk van hogy most kitudnánk dobni egy minőségibb albumot. De nem hinném, hogy lesz. 

-Még mindig nyomod? -jött vissza GG. 

-Aha élvezem, hogy mindenki a magán életemben kutat. Gyerekek még mindig szingli vagyok. -fogtam a fejem nevetve. -Miért szakítottál Kupakkal? Na jól van geci az igazság az, hogy nem bírja a farkát a gatyájába tartani azt muszáj volt mással is lennie. Már bocs. -kezdtem el röhögni miközben elvettem a Krisz által kikevert koktélomat. -Kösz kösz.

-Fhu Szanám nyomd ki gec. -jött be GG megint-Jöttek spanék nyomjunk inkább hbt.

-Ez a nő egy kibaszott zseni. -jött be a helyiségbe Szalai is. -Királynőnk vágjátok. 

-Na jól van csáó. -nyomtam ki a liveot. - Amúgy nekem mennem kell forgatásra. Új albummal kapcs. Csak utána jövök hb. -néztem fel Szalai mire csak bólintott.

-Ja vágom még én szerveztem barom. -kezdett el röhögni mikor is felhúzott a földről.

-Hali. -jött be Kubak a helyiségbe. -Szana gec mit mész testvérem. -ölelt magához egyből. -Fhu de büszke vagyok rád kicsi lány. Brutális egy album. -borzolta össze a hajam. -Vágod hallgattam azt zokogtam.

-Kösz kösz. -mosolyogtam rá. -Na jó nekem lépnem kell kb három óra és jövök. -vettem fel a táskámat a vállamra.

-Hallod elkísérlek dumálnunk kéne. -jött utánam Pogi.

-Csak nem Kupakról? -néztem felé kérdőn miközben elhagytuk a studit.
-Szevasz bátyus. -öleltem meg.

-Asszony. -mondta mosolyogva Valter. -De régen láttalak te. -nyomott egy puszit a hajamba. -Minden oké minden fasza?

-Aha minden kurva jó. -mosolyogtam rá.

-Sziasztok. -jelent meg Khaze is akinek meg szinte egyből a nyakába ugrottam. Őt is de régen láttam.

-Na jól van most már tényleg megyek. -mondtam nevetve majd a bejárati ajtó felé vettem az irányt.

-Azt vágod tökre olyan volt minden mint régen. -magyarázta nagy bele éléssel Andris a dolgokat Kubaknak már az erkélyen. Akkor Marci közben kijött a házból. A hármas utolsó tagja túró, mosolyogva figyelte jó barátját. Aki pillanatok alatt fejezte be mondandóját mikor is meglátott engem.

-Sziasztok. -mosolyogtam rájuk. Főkép Andrisra. Imádom mikor rólam beszél ez pedig kétség kívül most sem volt máskép.

-Hali. -ölelt meg Túró. -Grat az albumhoz. -mondta mosolyogva.

-Köszi. -mosolyodtam el halványan. -Nem is mondasz semmit. -néztem Andrisra.

-De őszintén kurva sok mindent mondani akarok de sose fogom tudni elmondani. -nézett szemeimbe. Csak egy aprót nyelve néztem tanácstalanul Kubak irányába. Könyörgőm ments ki.

-Szana elfogsz késni. -imádlak Marci.

-Geci tényleg.

-Hova mész?

-Interjúzni.

-Elviszlek. -forgatta meg a kezében a Mercedes kulcsát. Reménykedtem benne, hogy a közénk állt csönd az út végéig kifog tartani. De rohadtul nem így volt. És ha bár nem beszéltünk nagyot sóhajtottam mikor Andris a lábamra tette a kezét. -Nekem a délután 2 a kedvencem az új albumodról. -mondta egy halvány mosoly mellett.

-Örülök neki. -néztem ki az ablakon. -Remélem rájöttél a jelentésére is.

-Persze ilyen hülye azért nem vagyok. -nézett rám egy pillanatra. A mosolya a győztesek viadalát ábrázolta. Míg tudta, hogy egy kicsit feljebb csúsztatja a kezét akkor elég hamar az ágyába kötök ki. Tudom jól bármit megadna értem. De ahogy szemeibe nézzek már nem mindig látom azt mint régen. Kiszeretett volna belőlem? Egyáltalán én képes vagyok túl lépni azon a tényen, hogy megcsalt aztán lekurvázot? Tudnék rá úgy nézni mint egy barát? Hisz vonzódom hozzá és.... és szeretem is. Szerelmes vagyok belé. Abba az emberbe aki engem elárult. De nem érdekel ha már csak kihasználni is akarna én megadnám magam. Csak, hogy vele lehessek egy kicsit. Őt csókolhassam. Ő érjen a testemhez. Övé legyek.

-Mi az a kurva sok dolog amit mondani akarsz? -gondoltam vissza az erkélyen elejtett fél mondatára.

-Nagy részéhez alkohol kell, hogy én azt kimondjam.

-Mert amúgy nem lenne bátorságod elmondani? -simítottam végig ujjain. Aminek a szorítása egy kicsit erősödött tettem hatására.

-Ja ez a szitu. -mondta egy halvány mosollyal. -De amúgy első sorban azt akartam mondani, hogy kurva jó az album.

-Ennyire tetszik?

-Nagyon. Biztos ezerrel fogom pörgetni.

-Örülök neki. -mondtam mosolyogva.

-Fedetlen a másik kedvencem amúgy. Annyira jó vibeja van. Meg hát elgondolkodtató a szöveg.

-Miért is?

-Magam sem tudom. De talán van egy olyan érzésem ha Siófokon nem lépsz le nem került volna az albumra ez a zene.

-Még mindig ezen vagy kiakadva. Néhány napja lekurváztál konkrétan és egy szót nem szóltam érte te meg még mindig azon vagy kiakadva, hogy nem feküdtem le veled azon az este?

-Jah egy kicsit. Vágod azért belül fájt a férfi énemnek -vallotta be őszintén. -Amúgy meg bocs a múltkoriért. Csak annyira felbaszódtam. Ezért léptem le. Csak aztán Gyuben írta, hogy nagy gáz van és inkább visszajöttem. -sóhajtott nagyot. -Elég szar állapotba voltál. Borzalmas volt úgy látni. -tette hozzá halkan. -Volt egy pillanat mikor azt hittem elveszítelek.

-Miért nem hívtatok mentőket?

-A fű szagtól áztatott lakásba?

-Te most komolyan képes vagy tőlem idézni még egy ilyen téma közepén is?

-Te hangod cseng a fülembe szivi. -terelte újra ránk a témát. Ó istenem csak éljem ezt a napot is túl.

Szegedi porfelhőWhere stories live. Discover now