33 -Csajos este

176 17 2
                                    


-Olyan fura minden. -néztem Emmára aki tegnap reggel érkezett Angliából hozzám egy pár napra. Vagyis inkább ő segít nekem költözni míg Andris Romániába van.

-Mégis mi fura? -rakott a bőröndömbe még egy ruhát. -Egybe költöztök egy közös lakásba. A ti otthonotok.

-Tudom nem is az. Csak ez az albi annyi mindent megélt. Itt adtam ki az első nagyobb albumom. Itt sírtam át éjszakákat. Ott tekertük mindig GGvel a cigiket. -mutattam a nappaliba lévő kanapéra. -Ah geci hiányozni fog.

-Elhiszem. Hisz ez volt az első önálló lakásod. És igen tök sok mindent átéltél itt. De mostantól új kezdett. Új lap. Egy tiszta lap. -ölelt magához mosolyogva. -Andrissal együtt pedig észre se veszed, hogy minden új körülötted.

-Nekem ez az egész... -igazából én magam se tudtam megfogalmazni.

- Habi? -csak megráztam a fejem. Hisz nem volt az. -Erőltetett? -megint csak megráztam a fejem. Hisz erről sem beszélhettünk. -Nyögd már ki bazmeg.

-Olyan gyors. Vagyis valami olyasmi. Mert régebben nagyon fel ye merült, hogy mi együtt lakhatnánk. Néha említette mint jövőkép. De nem colt konkrét. Most meg még együtt se voltunk már meg volt a közös házunk. 

-Hát a szakítás után gondolom rájött, hogy mennyit is jelentesz neki valójában.

-Azt mondod, hogy jobban belém szeretett volna mikor nem voltam mellette?

-Hát valami olyasmi. Vágod úgy rájött, hogy sokkal jobban szeret mint ahogy ő azt hitte az elején. 

-Ja értem. -sóhajtottam fel. -Akkor csak én működök fordítva. 

-Ezt úgy érted, hogy nem szereted? -állt meg hirtelen a pakolásban és ijedten rám nézett.  

-Nem dehogy. Csak már nem úgy mint régen. Vagyis még nem úgy. Mégis csak vissza kell szereznie a bizalmamat. 

-Ja vágom milyen ez. De pik pak meg lesz ha nem bassza el. 

-Annak már mindegy. Nem is értem miért költözök azonnal át hozzá. Baszod egy kibaszott díler lett majd majdnem bevitték és... mindegy. -fakadt ki Emmának aki csak bólintott. -Most miért nézel így?

-Hagyd már szegény gyereket élni. 

-Csak aggódóm érte. Ismersz milyen vagyok. Főleg mióta a nővérem megölte magát.

-Ja vágom milyen vagy. Csak baszod ez akkor sem normális egy kapcsolatba.

-Mi ? Az, hogy együtt leszokunk? -néztem felé újra miközben egy törölközött bebasztam az egyik dobozba. Úgy felcseszett most engem ezzel az egésszel. Már mint azzal, hogy bele szól az én kapcsolatomba. Foglalkozzon a Filocskájával. 

-Hála isten, hogy te is leszoksz. -csak megforgattam a szemem. Nyilván neki ez jön le. -És örülök hogy Andris miatt. Hisz ő is aggódik érted de te csak magaddal foglalkoztál. Nem is gondoltál bele mit élhetett át mikor Gyuben a fürdőjébe talált rád. 

-Jó ne beszéljünk erről. 

-Mindig ez van. De tényleg mindig. -csattant fel majd úgy ahogy volt fogta és távozott. 

Szuper megint én vagyok a faszkalap. És talán ha Szofi nem jött volna át akkor tényleg nem költözök át soha. Bár így is geci sok cuccom van még oda át. De akkor is jól elvoltunk a egész nap. Vagy 20 szálltunk metróra full random dobozokat cipelve, Szerintem már az ellenőrök is hülyének néztek minket illetve röhögtek mikor újra és újra meglátták a párosunkat. A sok pakolásba pedig programot is csináltunk magunknak. Így kitaláltuk, hogy estére hívjuk át Hédit meg Fannit. Úgy is mindketten Pesten vannak a fiúk pedig Romániába. Ha pedig a fiúk fiús estét akkor mi lányok meg lányos estét tartunk.  Így aztán 8 körül egybe ült újra a Újvárosi társaság. Újra kellett alkotni a depis estét csak vidámabb változattal. Egy kis bor és sarokról rendelt pizza aztán a pletyi hajnalokig. 

Szegedi porfelhőTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang