44 -Mit szeretnél baby?

136 12 1
                                    

-Valami baj van? -kérdeztem tőle mikor láttam, hogy idegesen eltette a telefonját.

-Nem dehogy nincs semmi. -mosolygott rám.

-Biztos?

-Persze. -fogta meg a kezem. -Minden okés.

-Akkor jó. -erőltettem magamra egy mosolyt. Hogy lehetne minden oké? Hisz láttam ki hívta őt. Az a személy aki előttem volt a szerelme. Pontosan ő. Aki miatt szenvedett hosszú napokat. Akiről még nekem is úgy beszélt, hogy azt hitte tökéletes kapcsolatuk van még akkor is ha tudta sose lesz örök. Most meg itt hívogatja őt. Miután megcsalta. Hihetetlen. -Kimegyek a mosdóba jó?

-Jó jó. Addig fizetek aztán mehetünk is mit szólsz.

-Felőlem. -álltam föl az eddigi helyemről majd az étterem mosdója felé vettem az irányt. Telefonomon szinte egyből Gyuben számát kerestem ki. Bátyus talán tud nekem egy keveset segíteni.

-Csáo Szana. -vette fel Figu a telót.

-Gyuben hol van?

-Épp főz. De kihangosíthatom. Hé hallod a húgod az. Nem tom mit akar de olyan a hangja mit aki most fog pánik rohamot kapni.

-Mi? Mi a fasz. Hugi ugye megvagy?

-Persze nyugi semmi sem történt. Vagyis de és most próbálom nem kurvára felcseszni magam. De tudnom kell valamit.

-Oké kezdesz para lenni.

-Van arra esély, hogy Andris beszélget még a Fruzsival?

-Mi lehetetlen. -vágta rá egyből.

-Hát geci akkor miért hívogatja? Geci de tényleg.

-Hugi nyugi. Andrisnak csak te vagy az életébe.

-Végülis van arra esély, hogy beszélgetnek még. Ne feled mikor nem voltak együtt akkor a Fruzsit baszta egyik buli után. -mondta a háttérben Figu.

-Jaj gec tényleg. -jutott eszébe Gyubennek is. -Jó de az is jusson eszedbe, hogy egyből lelépet utána. De olyan szinten, hogy haza vonatozott Szegedről.

-Jó oké mindegy. A lényeg, hogy kurvára megfektette ezek szerint.

-Ja. De nem hiszem, hogy beszélgetnének. Túl nagy fájdalmat okozott anno neki. Meg amúgy is te ott vagy neki az életében.

-De mivan ha neki nem én hanem Fruzsi az élete szerelme?

-Lehetetlen. -vágták rá.

-Na most meg ne hisztizz. Szülinapja van. Ne kérd számon.

-Jó. -forgattam meg a szemem. -Geci. Faszom egyszer találkozzak azzal a ribanccal úgy megtépem.

-Hajrá. -kezdett el Barni röhögni. -megérdemelné mondjuk.

-Meg is kapja a magáét nyugi.

-Jézus hugi csak ne ölj embert. -rakta rám bátyus. Ennyit erről. Magamra erőltettem egy mosolyt majd olyan nyugodtan sétáltam ki a mosdóból mintha semmi sem történ volna.

-Azt hittem már sose jössz. -fogta meg a kezem mikor hozzá értem.

-Bocs csak egy kis csaj ott szarakodott. -forgattam meg a szemem mire elnevette magát. -Mit csinálunk este?

-Leitatlak a parton mit szólsz?

-Szóval tényleg komolyan gondoltad.

-Ismerhetnél ennyire. -akadt ki.

-Nem gondoltam volna, hogy ilyen módszerekhez folyamodsz.

-Néha meg kell tennem olyan dolgokat is amiket nem akarok. -mondta egy halvány mosollyal.

Szegedi porfelhőHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin