A Campbe GGvel érkeztem. Ő volt a fuvarom Dunaújvárosig ahol idén tartjuk a fesztiválunkat. Imádom ezt a várost kurva nagy bulik szoktak itt lenni így remélem most is geci nagy buli lesz. A táborba megérkezve Szeba odaadta a karszalagomat aztán mindenkit üdvözöltem egy hatalmas nagy öleléssel. Aztán csak reménykedtem, hogy Andris is megérkezik pár perc múlva mivel nem láttam már egy ideje.
-Szia. -mondtam mosolyogva mikor megláttam Andrist a szobámba ahol Szofival leszek ebben a pár napban.
-Azta de kurva szép vagy. -mosolygott rám egyből. -Azta geci jól áll az új hajad. -lépett hozzám közelebb.
-Köszi. -mondtam zavartan.
-Hiányoztál már. -csókolt meg Andris. Majd egyből az ágyamra is ült, hogy ölébe ültethessen.
-Csak 5 napig nem láttál. -túrtam mosolyogva a hajába. -Nem is értelek meg sose ezzel kapcsolatban. -csókoltam meg hosszasan. Kezeit derekamra tette. Míg ajkaival az enyémeket ostromolta.
-Baszki úgy imádom a tested. -csókolt a nyakamba.
-Shh. -simítottam végig az ujjaimat az ajkain. -Ne beszélj ilyen baromságokat.
-Mi a fasz. -állt meg értetlenül Gyuben az ajtóba. -Hugi megint együtt vagytok azt nem is mondod. -akadt ki egyből.
-Ah bátyus nyugi. -néztem rá mosolyogva. -Majd mesélek jó. -keltem ki Andris öléből
-Igen most azonnal.-rángatott ki az ajtón. -Eget áldom, hogy nem 10 perccel később mentem. -mondta mérgesen. -Faszomat már, hogy állandóan van valami veletek. Kubak mesélt pár dolgot. De nem hittem volna, hogy újra megadod neki magad.
- Azóta már ezerszer lefeküdtem vele.- mondtam lazán.
-Alexandra. -rázta meg a vállam.
-Bocs. Tudod ez az egész olyan nehéz mert...
-Mert hiányzik neked Kicsi. Ja vágom milyen fos egy szakítás. De nem nagyon tudsz mit csinálni.
-De. -jelentettem ki egyből. -Ha vissza szerzem akkor végülis...
-Nem lesz már olyan mint régen. Magadatt fogod szét szedni.
-Andris is ezt mondta.
-Hallgass rá.
-De bazdmeg én szeretem. Vele akarok lenni.
-Akkor meg le kell győznöd magadba azt, hogy megcsalt.
-Tudom. De az is olyan nehéz. Folyton az van bennem, hogy lehet újra megtörténik.
-Mondtad neki? -nézett rám kérdőn.
-Aha. Pont nagyjából egy hete dumáltunk erről. Csak tudod tényleg olyan fura ez. Már mint baszod. Mostanában kurvára csak vele vagyok és lassan az egész olyan mint régen. De közben meg kurvára nem mert nem szoktuk egymásnak mondani, hogy szeretlek
-Hallgass a szívedre. -ölelt meg bátyus. -Csak ne nyírd ki magad.
-Igyekszem.
-Most meg menj és beszélj vele. Addig megyek pletykálni a csajaimnak. -nyomott egy puszit a homlokomra.
Őszintén fogalmam sincs merre lehetett Kicsi. Azt sem tudom, hogy hol a szobája. És talán az egész keresés is full sikertelen lett volna ha Noé nem jött volna szembe és nem mondja el, hogy pont az előbb jött Andristól. Így viszonylag gyorsan találtam meg őt. Nyilván már nem józan állapotban. A fű szag csak úgy terjengett miközben ő félmeztelenült az ágyában egy vodkát szorongatott. Csak bámulta maga elé.
YOU ARE READING
Szegedi porfelhő
RomanceFogalmak az életemben: OTL- Életem. Bonyodalom - Minden ami köztünk van. Testvériség - Srácok Szerelem - Ekhoe Cigi -Megnyugvás Anglia -Otthon Ennyi az én történetem nem több. Csak egy lány. Jó talán kicsit több. Még is csak én vagyok az OTL fekete...