2- Tökéletes páros?

488 16 1
                                    

-Ez kurva nagy lesz. -rázta a fejét Gyuben. -Ez geci nagy kombó. -Őszintén nekem is tetszett ez a feat. Sose jöttünk ki jól Andrissal. Vagyis nem voltunk azok az öribarik. Jól elvoltunk a társaság miatt. Kurva sokszor szívtunk is be együtt még sem ő volt az első ember akihez futottam ha valami történt velem. Talán ő állt a legtávolabb tőlem a srácok közül. Előző héten még is lefeküdtem vele. Ő pedig tisztán emlékezhet mindenre. Ugyanis mikor reggel mellette keltem még lent Szegeden úgy mosolygott mint a tejbetök.

-Ah geci nem tetszik a szövegem. -mérgelődött a kanapén ülve. -Vágod Szana része rohadt jó. 10/11. De az enyém förtelem. -pufogót tovább Kupak.

-Nyomd el magad és tekerd azt a kurva cigit. -szólt rá Misi aki éppen a hangsávokat állítgatta.

-Hagyom a faszba az egészet. Inkább írok egy újat. -ment ki a szobából. GG már ment volna utána de megfogtam a vállát.

-Majd én beszélek vele. -néztem rá mire csak bólintott. Tudtam jól, hogy fix kint van éppen cigizik amivel letudja magát nyugtatni. Ennyire azért ismerem őt.

-Hagyj. -nézett fel egy másodpercre majd újra nagyot szívót a cigiéből. Sima volt így tudtam, hogy nem lesz semmi baja ettől. Max tüdő rák de mit számít az 20 évesen?

-Szerintem kurva jó szöveget írtál. -ültem le mellém.

-Tényleg úgy gondolod?

-Igen. -mosolyogtam rá. -Nem is bízhattam jobb emberre ezt az egészet. A dal témája nagyon mi vagyunk. Mindkettőnk szülei illetve családja külföldön él messze tőlük. Ritkán látjuk őket ez a fájdalom pedig sokszor előjön nálunk. Ezért is választottam őt ehhez a dalhoz.

-Neked hol laknak anyudék? -nyújtotta felém a cigiét amit csak hálásan megköszöntem.

-Apukám Kanadában míg anyukám a testvéreimmel együtt Angliába.

-Tényleg?

-Igen. Én is állandóan az Angliai repjegyeket nézem. -mondtam nevetve.

-Legközelebb mehetnénk együtt. -nyomta el mosolyogva a cigarettáját. -Kérsz? Tegnapról maradt. -vett elő egy füves cigit.

-Ma nem terveztem beszívni. -mondtam neki őszintén amit persze megértett.

-Egyedül nem olyan muri ha van társaságom. -tette el ő is mire csak felnevettem. -Hány tesód van? -jött az újabb kérdése.

-2. Fiúk. Egyik 9 másik 5 éves. Csak a szüleim elváltak a második öcsém születése után. -előztem meg a következő kérdését. -Azóta apáról nem hallottam semmit. Csak annyit tudok hogy kiköltözött Kanadába.

-Ne basz. Geci. Szerencsétlenem. Gyere ide ezt rossz volt végig hallgatni. -Vont engem szoros ölelésbe. -Vágod sose gondoltam volna hogy ilyen szar családi háttered van. -döntötte a fejet az enyémnek. -Az én családom csak kint él Bristolba. -mondta lazán. Mintha ez annyira természetes lenne. Ennyire hozzá szokott volna ehhez? Bár mondjuk ő is élt kint így lehet ez az egész könnyebb neki.

-Nem is hiányoznak? -néztem fel rá mire csak mosolyogva maga elé nézett. Gondolom elképzelte őket.

-De. Kurvára. -mondta szomorúan. -De hát ilyen az élet.

-Srácok. -lépet ki a ház elé Gyuben. -Nem akarom itt megzavarni a romantikátokat meg ilyenek. -mégis? Oh hát basszus igen Andrishoz bújva ülök a földön miközben átkarol teljesen. Nyilván mindenki azt hinné romantikázunk. Pedig ez közel s távol nem így volt. -Geci hideg van megfogtok fázni. -jött ki belőle az apuka szerep. Gyuben mindig is vigyázott rám. Tényleg ha nem is egy apaként de testvérként gondolt rám. Kurva sokszor hív is úgy, hogy hugi. Csak ha mérges rám akkor másképpen.

Szegedi porfelhőWhere stories live. Discover now