29 -Új kezdett együtt

189 14 1
                                    

-Miért álltunk meg? -néztem fáradtan Andrisra mikor leparkolt egy ilyen autópálya melletti bevásárló központ parkolójába.

Camp végére már elég fáradt voltam és csak 4 napig aludni akarok egy huzamban. Az idő is eléggé szar. Full szürke az ég és én is egy Andristól becsort NGZ-s pulcsiba ülök. Miközben a szememet dörzsölöm teljesen elfeledve azt egy pillanatra, hogy amúgy van rajtam szempilla spirál. Reggel pont annyi energiám volt, hogy eltávolítsam a zombi kinézetem.

-Bocsánat bébi vágom rohadt fáradt vagy és nagyjából a világod nem tudod a sok csártól amit tegnap szívtál. Illetve amennyi piát megittál csoda hogy jelenleg nem a kórházba vagyunk. Viszont van egy kis problémám.

-Mi az? -ásítottam nagyot. Ő másnaposan, hogy tud ilyen összetett mondatokat mondani? Én meg miért érzem úgy magam mintha kimostak volna egy mosógépbe majd felakasztottak volna a szárítóra.?

-Vágod vettem egy házat Pesten. Aztán egy ágyon kívül nagyon semmi nincs benne. Szóval gondoltam vehetnénk néhány bútort.

-Várj álljunk meg. Te vettél egy házat Pesten?

-Ja még camp elött. -mondta lazán. -Amúgy kis aranyos. Sok szobás menci és még egy hatalmas erkéje is van amin kurva jól lehet szívni a blázt. Tapasztalat. GGvel elmentem megvettem a házat baszod az volt az első dolgom elszívtam egy száll cigit. -mondta nagy bele éléssel. -Alig várom, hogy ott lakj velem együtt. -mosolygott rám végül.

-Már mint egy úgy érted kettőnknek vettél egy lakást? -mosolyogtam vissza.

-Aha.

-Andris ha tudnád mennyire szeretlek. -folyt le egy könny csepp az arcomon miközben szinte a nyakába ugrottam.

-Érted bármit Szanim -csókolt a hajamba. -Van hely egy kisebb studinak meg izé hatalmas nappali. Majd rendezhetnénk egy bulit is ilyen ház avatós. Jó?

-Zura.

-Nagyon is az. -vigyorgott még mindig. -Na most viszont venni kéne egy pár cuccot. -nyitotta ki az ajtóját.

-Muszáj? Nem lehetne online?

-Nem nem. -nyitotta ki az én ajtómat is. -Vici lesz. Gyere. -húzott ki a kocsiból.

-Aha baszod Andris geci szarul vagyok. -kezdtem el hisztizni. -Faszom csak egy cigit hadd szívjak el.

-Jó legyen. Arra én is vagyok. -vett elő két szállat.

-Köszke. -mosolyogtam rá mikor meggyújtotta nekem.

-Szívem tényleg jó szarul festesz.

-Cuki, hogy ezt mondod.

-Most eskü komolyan aggódom érted. Régen sose szívtál ennyit.

-Megváltoztak az idők. -fújtam ki a füstöt nagyot sóhajtva. -Csak geci megöl ez a lelki néha. Tegnap olyat lenyomtunk a csajokkal. Baszod Fanni ment Kubakhoz sírni.

-Ja ne is mond ott nyugtattuk 4-en baszod.

-Ja én meg elszívtam a pulcsid zsebéből az összes csárt.

-Mérges is vagyok rád.

-Szof is szívott belőle 1-et. -tettem fel az ujjamat védekezően. 

-Ja azt is tudom. Mivel ő hívott fel engem, hogy hol a faszba vagyok mert olyan állapotban vagy, hogy apádat akartad felhívni azt erre kibaszottul Csokyt hívogattad. A szerencsétlen baszod meg fel is keltetted mert ő meg már hamarabb kidőlt. 

-Bazdmeg szegény. -tettem a szám elé a kezem. -Basszus.

-Nem baj az a lényeg megmaradt a hülye fejed. -puszilt meg.

Szegedi porfelhőWhere stories live. Discover now