31- After w police

162 18 4
                                    

-Mi a fasz? -kérdeztem értetlenül. Kistetü volt az. Azt meg konkrét leszarta, hogy éppen hajnali 3 van. Én meg éppen aludnék a komoly szettem után.

-Komolyan mondom baszod. Beakarnak vinni minket geci. Vagyis a GGt meg a szerencsétlened.

-Ahj geci mindig csinálnak valamit. -ültem fel az ágyamon.

-Szana az? -hallottam meg Bátyus hangját. -Kubak add ide. -Hugi baszod kicsi a világát nem tudja azt most kérdezgetik mivan.

-Egyszer megverem de tényleg. -mondtam idegesen. -Hol a gecimben vagytok?

-Nálam. De fhu geci bazdmeg ha ebből kicsi kimászik. -mondta idegesen miután becsapta az ajtót. -mielőtt még bejöttek volna előtte kutattuk át a gyereket és tüntetünk el mindent. De baszod Szana te vágod mennyi szar volt a gyereknél.

-Gondolom. -sóhajtottam nagyot. -Geci kurvára féltem. -mondtam őszintén. -Legújabban Kubaknak meg Latyóéknak árulja.

-Sose nő fel.

-Átmegyek hozzátok jó?

-Inkább ne. Úgy is eltűnnek ezek a faszopók a picsába azt visszük hozzád Kupakot. De én kurvára elbeszélgetnék a helyedbe vele. -tanácsolta Gyuben. -Alaxandra figyelj. Kicsi túl ment mostanában egy határon. A campbe pedig te is bizonyítottad, hogy van hogy a világodat nem tudod. Ne tegyétek tönkre egymást jó? Ha jól tudom minden okés veletek. Nem éri meg geci.

-Tudom. És ígérem változtatok ezen.

-E felől semmi kétségem.

-Gyuris nekem is lenne mondandóm. -jutott eszembe valami. -Soha többet nem megy hozzád úgy Andris HBba hogy én nem vagyok ott.

-Oké, oké. -mondta nevetve.

-Bazdmeg ez kurvára nem vicces. Bro egyszer megcsalt aztán most meg jó ha nem sittre vágják.

-Ja vágom. Meg is értem. -ismerte el.

-Gyuben geci jó lenne ha jönnél. -a háttérből GG hangja hallatszódott. -Elmentek ezek a buzik Andris viszont a világát nem tudja. -magyarázta neki a szitut.

-Tesó Szanával beszélek.

-Pont ezért gyere barom.

-Bátyus add ide GGt kérlek.

-Csajom baszod Szana téged akar.

-Engem? Azért kicsiekhoe jobb pali. -mondta nevetve. -Mesélj Szana mizu? Milyen volt a konci?

-Ahj bazdmeg majd mesélek. Csak, hozzátok át hozzám Andrist.

-Srácok van olyan ember aki még nem ivott? -ordította el magát GG. -Oké csak úgy jelezném feltette Kubak a kezét. 1, történelmi pillanat. 2, ő olyan szinten nem tud vezetni, hogy kurvára összekeveri a féket a gázzal.

-Nagyon vicces buzikám.

-GG nem tom tényleg, hogy hogy de valahogy hozzátok át hozzám. -mondtam idegesen. -Kérlek.

-Jó oké vezetek. De ha elkapnak akkor sokba fog fájni. -adta meg végül magát Szalai.

-Köszönöm. -mondtam hálásan.

-Kupak gec megyünk Szanihoz. Kellj fel. Bro. Na gyerünk. -próbálta Kubak.

-Szani? Hol van? Jól van? -ó édes szívem. De aranyos, hogy még ilyenkor is erre gondol. Viszont mérges vagyok rá. Főleg, hogy ennyire szét akarja szedni magát, és ahogy hallom sikerült is neki.

-Szani kurva jól van veled ellentétben.

-Szani. Szeretem Szanit.

-Tudjuk kölyök. -mondta Gyuben nyugodt hangon. -Ezért megyünk hozzá jó.

Szegedi porfelhőDonde viven las historias. Descúbrelo ahora