-Sziasztok. -léptem be egy nagyobb stúdióba. Telex interjú. Hoppá. Azért ez nagy megtiszteltetés.
-Szia. -lépett elém Dávid.
-Ezt megiszom aztán kezdhetjük is. -mutattam fel a hellem.
-Persze csak nyugodtan. -mosolygott rám. -Esetleg valami tabu téma?
-Mehet minden. Andrisról úgy is tud mindenki. Családom sem annyira tabu. Nyilván max ha olyan kérdést teszel fel akkor mondom hogy nem és kész.
-Profi vagy.
-Hát őszintén nem ez az első ilyenem. De a sávlekötőn kívül nem sok helyen voltam. Ahol voltam is az sem olyan hú de jó volt. -ittam meg az utolsó kortyot. -Jut eszembe apám az tabu de azon kívül tényleg bármi. -dobtam ki az alumínium dobozt. A helyemet elfoglalva rám aggattak még különböző mikrofonokat. Aztán egy kisebb bevezetés után kezdhettük is.
-Hogy őszinték legyünk akik követnek azok láthatták, hogy az életed teljesen megváltozott mostanában. 18 lettél. Kiderült a magán életedről is néhány dolog illetve attól is ki új zenét.
-Igen az elmúlt egy-másfél hónap brutális volt. Turné utazás koncertek stúdió.
-Akkor haladjunk szépen sorjában. Szerbia. Ugye volt egy turnétok az OTL keretein belül voltatok ott ugye páran. Illetve ugye Pogány Induló is veletek volt.
-Igen igen. Ekhoe Grasa Ibbigang Gyuris Pogány meg én ugye.
-Igen, szóval voltatok egy páran. Mik történtek ott. Ugye Ekhoeval előtte adtátok ki az Anglia című zenét. Aztán hirtelen Temesváron már együtt is voltatok vagy kavartatok mert tudom, hogy utána liveba volt valami hogy akkor még sem.
-Hát igen de ez egyébként számunkra is elég váratlan volt. Már mint az Anglia studiózása elött szerintem max ő gondolta azt, hogy lehet köztünk bármi is.
-Ezt nem mondod komolyan?
-De. Full őszintén mondom. Sőt Temesváron még együtt sem voltunk. A Kisé akvás bulija után jöttünk össze.
-Az egy hete volt nagyjából.
-Igen. Szóval hivatalosan egyáltalán nem régóta vagyunk együtt. Viszont Temesváron történt ami történt elvitt minket a hév aztán most így élünk.
-És ugye kint is voltatok Angliába.
-Igen néhány órája jöttünk haza pontosabban. Szülinapom alkalmából kimentünk egy kis időre. Voltunk ugye Londonba ahol az én családom van illetve Bristolba is ahol pedig ő családja. Így kimaxoltuk az egészet.
-Illetve ugye ma jön ki mire a nézők látják pedig kint is van a Porfelhő ami ugye rólad szól. Szóval ennyire komoly a dolog köztettek?
-Mondhatni. Andris elég régóta oda van értem így igazából csak arra várt, hogy mikor tudja kinőni azt az énjét mikor mindenkivel csak együtt akar lenni. Kubak mindig is védett egymástól minket mint utólag kiderült pont azért, hogy ne csak egy kaland legyen mindkettőnk számára.
-Azta. Viszont az albumra vissza térve te is rajta vagy. Vagyis elvileg inkább a te dalod az ami és ekhoe a feat de ha jól vettem ki Andris Instagram storyjából ugye rábeszélt végül téged, hogy akkor legyen ez is az albumon.
-Igen igen teljes mértékben így van. Először egyébként ez a dal nem is Ekhoe feat lett volna hanem lehet mondjuk egy Valter vagy egy Csoky mert ők gondolkodtak rajta. Csak aztán jött ez az ötlet így minden vissza és akkor Ekhoe albumra került.
-Ha már itt album akkor beszéljünk egy picit a te egyik albumodról. Ugye több mint egy két éve raktad ki a Báb című lemezed ami ugye arról szólt, hogy mennyire nem vágysz senkire se, mennyire utálod ha valaki megmondja, hogy mit csinálj. Illetve az is benne, hogy csak a közönségednek tartozol. Ez mennyire változott azóta?
-Hát azért a báb az már majdnem két és fél éves album. Ez alatt nyilván én is sokat változtam. Azóta kiadtam egy albumot kettő kis lemezt meg egy csomó dalt. Így talán észre is vehető mennyit is fejlődtem valójába az évek alatt. Meg hát azért felnőttem nem vagyok már 15 meg 16 éves.
-Te mióta zenélsz?
-21 szeptember. Vagy lehet már augusztus.
-Mi miatt kezdted el ilyen fiatalon?
-Uf az nagyon deep. Abba inkább nem mennék bele.
-Persze semmi baj megértem. Akkor váltás. Ugye a Pradaval futottál be ami az album után néhány héttel jött ki.
-Igen igen. Nagyjából annak is köszönhetem azt, hogy OTL tagja lettem.
-Ki fedezett fel a srácok közül?
-Gyuben. Ő beszélt velem erről először. Meg őt ugye a zenei karrierem kezdete óta ismertem. Aztán jött Szeba végül pedig ugye beszéltem Valterral illetve Szalaival is külön külön az akadémia miatt. Majd Szeba által bekerültem ami azért hatalmas nagy dolog volt.
-Te ugye nagyon korán futottál be. Még talán pont Pogány írta egyik dallába, hogy túl korán jött a siker. Te is így érzed?
-Határozottan. 11.-es Lehetettem talán mikor haza költöztem véglegesen is a zene miatt. Gyubennel laktunk kint Csepelen. Aztán laktam GG-vel meg Valterrel is. Bár velük nem sokat. 2-2 hónapot talán. Szóval így eléggé vicces volt az egész. Itthon jártam fizetős magán suliba ami azért könnyebb volt elvégeznem a koncertek meg minden mellett. -magyaráztam bőszen mire ő csak bólogatott.
A továbbiakban inkább csak az eddigi munkáimról. Közreműködésekről illetve fellépésekről volt főkent szó. De feljött a családom. Anglia vagy, hogy Gyubennel milyen mély barátságom is van.
-Utolsó kérdéseim lesznek ezek. Esküszöm.-csak nevetve bólintottam. Őszintén élveztem amit eddig csak Lil Frakk műsorában volt így. -Mikor várható új album?
-Őszintén nem tudom. Van egy pár zene amit már úgy csináltam, hogy akkor ez majd az albumra. De nem tudom hogy következő hónap vagy nyár vége.
-Na és miről fog szólni?
-Már mint témára?
-Igen igen. Úgy értve. Ugye az első albumod arról szólt hogy már mindened kivan mindennel. Második a bulizósabb énedről akit minden csávó akar.
-Ez inkább az én belső világomról gondolataimról fog amúgy szólni. Lesz benne minden. Hiányérzettől kezdve szerelemtől a gyűlöleten és az öngyilkosság gondolatáig tényleg minden. Egyenlőre 5 zene van kész. Nagyokat mennek már most a társaságba néha bekapcsoljuk egyiket másikat haza fele a buliból.
-Feat lesz rajta?
-Lenni lesz. Hogy kik az még persze titok. De a téma alapján biztos lesznek teli találatos tippek.
-Egy kicsit pedig elkanyarodva mindenről. Utolsó kérdés amit egyébként Ekhonak is feltettem. Melyik az a zene ami a legjobban jellemez téged.
-Az még nincs kint. Ma rakja ki Andris. -mondtam mosolyogva ahogy a bláz és csárra gondoltam.
-Sajátjaidból.
-Ja, hogy saját. Hát egyébként szerintem a Kristály. Azt nagyon szeretem. Az nagyon én vagyok mint szövegben mint beatben. Vagy az Anglia az is elég fontos dal számomra.
-Na hát nagyon köszönöm, hogy itt voltál.
-Én köszönöm. Hihetetlen jól éreztem magam.
-Na annak örülök. Kedves nézőinknek is köszönöm a figyeltem. Sziasztok. -csak mosolyogva intettem aztán már végeztünk is mára. Azta ez aztán meló volt.
-Tényleg köszönöm a lehetőséget. -néztem szét a srácokon.
-Azért így kamerákon kívül elmondod kivel lesz feat?
-Gyuben, Pogány tuti lesz. Manuel is tervbe van illetve Andris és Ibbisek is szerintem szívesen rámenne. Illetve van egy picit komolyabb történet Atka Grasa Csoky illetve én. De többet nem árulok el. -mondtam mosolyogva.
Andris értem jött így nem mentem át fél pesten fölöslegesen. Út közben persze most Draket kellett hallgatnunk. Aztán átvándoroltunk még néhány másik műfajba is. És így álltunk neki zenét csinálni. Minden baromság kijött szerintem csak éppen egyik se volt elég se számomra se Andris számára. Aztán írtam egy lassabb dalt. Talán az volt az egyetlen értelmes.
YOU ARE READING
Szegedi porfelhő
RomanceFogalmak az életemben: OTL- Életem. Bonyodalom - Minden ami köztünk van. Testvériség - Srácok Szerelem - Ekhoe Cigi -Megnyugvás Anglia -Otthon Ennyi az én történetem nem több. Csak egy lány. Jó talán kicsit több. Még is csak én vagyok az OTL fekete...