19 -Szélvihar

227 16 0
                                    

-Itt vagyunk újra akva. 51. alkalommal is. Ekhoe Porfelhő album bemutató és itt van velem az album megtestesítője, Szana. Milyen érzés itt lenni? Egy olyan albumnak a bemutatóján amely rólad szól.

-Hihetetlen jó érzés. Alapból itt Akvába lenni mindig rohadt jó dolog. Ez mégis csak a mi otthonunk. -mondtam mosolyogva majd bele ittam az italomba amit az előbb kevert ki nekem bátyus.

-Tegnap ugye forgattattok. Régebben is szerepeltél ugye klipekben ami miatt jogosan hitték azt az emberek, hogy ti együtt vagytok. Most már szívesen elvállalod ezeket vagy ez ilyen állandósult dolog, hogy mostanában minden klipben szerepelsz.

-Andris hív mindig. Én meg élvezem ezeket így jövök. Nyilván régebben is ugyan úgy elválaltam max utólag megbántam.

-Volt olyan amit úgy ténylegesen megbántál?

-Szászorszép. Geci utána 1 hétig beteg voltam olyan kurva hideg volt és ott forgattunk. Eskü a tüdőm leszakadt a végére. Na azt nem csinálnám újra.

-De megérte nem? -szólalt meg Andris.

-Hát. -kezdtem el nevetni. --Amúgy lesz még egy pár klip. Én általában majdnem minden zenémhez hozok klipet szóval biztos fogunk még együtt dolgozni.

-Nyáron album igaz?

-Biza.

-Kik lesznek rajta?

-Shh ez még titok. Majd kiderül. -mondtam vigyorogva.

-Na és milyen érzés Ekhoe barátnőjének lenni?

-Őszinte legyek? -néztem hátra a nevető barátomra.

-Csak a szex miatt tart.

-Dehogyis azért ekkora ribanc nem vagyok. -kezdtem el nevetni. -De amúgy sokkal jobb az életem vele.

-De cuki vagy. Na de most gyors cigi szünet mielőtt még beindul nagyon a konci. -terítette rám a pulcsiját.

-Na még egy utolsó kérdés. Esküvő mikor?

-Rajta múlik. -néztem Andrisra.

-Akkor holnap. -csókolt meg. -Na mehetünk végre?

-Nyugi így is kicsit lekéne állnod. Geci egy nap alatt fél doboz nem sok?

-Te is sokat szívsz.

-Napi 5 az a te adagodhoz képest semmi. -vettem fel normálisan a pulcsiját.

-Azt ne felejtsd el, hogy te is szoktál mindig kérni az enyémből.

-Andris ne vágd már be a hisztit. Csak aggódom érted mert szeretlek. -ültem fel a korlátra.

-Tudom kicsim. De jól vagyok nyugi. -csókolt meg. -Miattam sose aggódj. -türte arrébb az egyik hajtincsem.

-Ha tényleg ezt akarod. -csak egy aprót bólintott.

-Amúgy. -gyújtotta meg az én cigimet is. -Néztem fasza kecókat kettőnknek.

-Tényleg?

-Aha. Az egyik az pont arra fele van. -mutatott el az egyik irányba. Néhány utcára elv innen.

-Amúgy én tökre visszaköltöznék Csepelre.

-Hát figyelj akkor adott a téma.

-Csak először kéne egy jogsi.

-Sima liba. -mosolygott rám. -Ah baszod konci után olyat tekerek. Ami csak a miénk lesz na mit szólsz?

-Benne vagyok. -öleltem meg.

Szegedi porfelhőDonde viven las historias. Descúbrelo ahora