-Ez a második OTL nagy parkos koncertje. Telt ház elött léptél fel az előbb. Milyen volt? -kérdezett egyből Dávid aki mostanában riporteri szerepkörbe került Szeba álltal.
-Ah brutál. Közönség kurva jó volt. Nagyon élveztem a szettem. Egyedül csak azt bánom, hogy nem mentem be pogózni.
-Új albumod ugye rohadt nagyot ment viszont nem sok számot szoktál előadni róla amit a rajongók szóvá is tettek.
-Hát nem depizni járok koncikra. Úgy hogy bocs de nem. -ittam az italomba.
-Tudod, amikor van Cippi van még csár ugye van szinti -jött oda hozzám ordibálva a két hülye gyerek. Oké idén egy normális interjút se fogok adni.
-Na húzd le testvérem. -adott pogi egy poharat a kezembe.
-Ha nem húzod le ki leakelem a sikolyt. -mosolygott rám Andris. Faszom.
-Gec ti mi a faszt kevertetek össze. -őszintén ez olyan szar volt, hogy éppen hogy csak nem jött vissza.
-Ne akard tudni. -puszilta meg az arcomat Andris.
-Na bocs hol tartottunk? -igazítottam meg a hajam.
-Őszintén én se vágom. De ha már Ekhoe itt megemlítette sikoly? Új dal vagy?
-Valami ep szerűség. Bár kb 3 szám ha lenne rajta szóval vagy kidobálom csak úgy vagy hagyom a faszba. Nem akkorra nagy projekt.
-Tervezel valamit mostanában?
-Őszintén van egy kisebb terv. De az még bőven a jövő zenéje. Már mint idén az biztos nem fog kijönni.
-Akkor január?
-Hát kitudja. Lehet február az is lehet jövő november. Ez sok mindentől függ. Majd ahogy kijön a lépés.
-Köszi az egészet. -pacsizott le velem.
-Ah én kösz. És bocs a srácokért. -néztem feléjük mosolyogva.
-Na végre végeztél. -karolt át Andris.
-Soha többet nem iszok úgy piát, hogy ti kevertétek. -ittam egy kis vizet majd igényesen ki is köptem.
-Vodkát? -fogta a kezébe Patrik az üveget.
-Ah kösz.
-Tesó vágod ez brutál. -jött le mosolyogva Gyuben a stageről.
-Gec úgy éreztem fent magam mint Yeat. Meg is szédültem néztem is mivan. -öleltem meg mosolyogva bátyust.
-Te hallod. -vette ki a vodkát a kezemből, hogy ő is igyon belőle. -Beszéltél...
-Ah hagyjál. Gecire nem tudok csak így nagy hirtelen megnyílni.
-Jó igaz gondolhattam volna. -borzolta össze a hajam.
-Nincs már több zenéd?
-Végeztem már. Max ha van feat de akkor meg futás -tette fel a kezét mint aki jól végezte dolgát. Bár ez így is volt. Gyuben az egyik legismertebb közülünk. Nyár elején még külön BP parkos koncija is volt. Mi menő már. -Most GG aztán jön a csávód végül finálé.
-Ja bocs, hogy nem tom fejből az egész track listet.
-Csak logika. -kopogtatta meg a fejem. -Most viszont hagylak szerintem. -hagyott ott. Bár szinte egyből Andris váltotta.
-Brutál lesz. -mondta mosolyogva miközben éppen bekábelezték, hogy hallja majd magát.
-Egyből poló nélkül? -érdeklődtem mosolyogva.
-Hát persze. Hadd sikítson a sok kis csaj. -mondta nevetve. -Majd feljössz igaz?
-Ja kétszer is.
-Villám és?
-Anglia. De jó, hogy én tudom mit fogsz előadni.
-Úgy is ki van írva. Vagy megismerem egyből beatről. -nézett a színpad felé.
-Ja igaz. -kezdtem el nevetni. -Hajrá. -hajoltam hozzá egy csókért mikor meghallottam, hogy a közönség most azonnal a barátomat követeli.
-Szeretlek. -csókolt még meg utoljára majd egyből készült is a felmenettelre.
-Je je amikor mondtad már mennyit érsz. -kezdte el a kopott szavakat mire a közönség is tombolni kezdett.
-Csáó csajos. -ölelt meg Shy aki a dj pult mögött vibeolt. -Mint mentél.
-Nem tom ez a nyár brutál. -ismertem el.
-Az biztos. -bólogatott elismerően. -Na egy kört? -töltöttem ki neki egy pohárba.
-Egi. -húzta le. Én is ittam egyet majd a pult mögött vibeoltam a zenékre.
-Gyertek vakuval. Látni akarom a vakukat. Mindenhol ott hátul is. Depizünk egy kört mit szóltok. -ivott egy korty vizet mire mosolyogva nézett rám. -Mielőtt még előadnám a kövi zenét muszáj hozzá fűznöm, hogy az a személy akiről írtam az egyik legfontosabb ember lett mára már az életembe. Hálás vagyok nagyon érte, hogy őt a saját magam mellett tudhatom. Szóval szívem ez a két dal neked szól. -nézett hátra, hogy mutasson egy szívet majd elkezdte a bláz és csárt majd utána a szászorszépet is.
-Kövi Anglia. -adott Szeba a kezembe egy mikrofont.
-Egyből megy igaz? -csak bólintott.
-Menj ki hozzá. -mondta mosolyogva. Én pedig így tettem. Egy mikrofonnal a kezembe sétálta végig a színapon majd leültem a színapd végébe Andris mellé. Aki persze csak mosolyogva átkarolt míg éppen a refrént nyomta. Kurva sokan pedig zokogtak vagy éppen videóztak.
-Még mindig brutálisak vagytok. -álltam fel az eddigi helyemről. Én esküszöm oda meg vissza vagyok ezekért a pillanatokért.
-Megnézzünk így utoljára egy villámot?
-Aki tudja az kurva hangosan énekelje. -gyors váltás. Még én is csak éppen hogy letöröltem a könnyeimet az Anglia után. Most meg már itt vagyunk és megy a villám.
-Hozzám ne érjél
-Inkább ne,
-Megráz az áram. Te csak fizetnél, de nekem nincs áram
-nincs
-Nem kell, hogy hazakísérj
-nem
-hívok neked egy taxit. Én egy vadmacska vagyok, nem keresek gazdit. Az ujjaim köré csavarlak ha akarlak, de nem.
-Nem
-Nekem csak egy valaki kell, akinek odaadom mindenem
Mindig készen állok, hogyha meg kell magamat védenem
Mert engem minden random csávó jobbra húz a tinderen
Ha egyoldalú én skippelem
Pengesd a húrt én megihletem
Ahogy akarom úgy viselkedem
Bemegyek a malibum kirendelem
A melegítő ugyanolyan rajtam, mint a latex
Akit én akarok az egyből odalesz
Ragyogok, mint a gyémánt, de a nyakamon nincs ékszer
Kissrác beléd csap a villám, hogyha rám nézel-Rád nézzek belém csap a villám. Hogyha pénz kell ne is írj rám.
Nem iszol kodeint de a cigimből szívtál
Ha végig hazudtál a végén miért sírtál oké
Szereted a szememet persze csak mert nem tudnál mondani mást
Régóta nem tudsz a szemembe nézni mert tudod hogy ki a hibás.
Én nem vagyok a tavalyi fos itt a zenébe történt átalakítás. Elhagyom a városom utánam meg jöhet a takarítás. Ez a gyerek egy szuper sztár kell neki egy szuper baby kell neki egy új ház új buda új vibe túl sok a túl tolt régi. Ez a gyerek egy szuper sztár kell neki egy szuper baby kell neki egy új ház új buda új vibe túl sok a túltolt régi.
YOU ARE READING
Szegedi porfelhő
RomanceFogalmak az életemben: OTL- Életem. Bonyodalom - Minden ami köztünk van. Testvériség - Srácok Szerelem - Ekhoe Cigi -Megnyugvás Anglia -Otthon Ennyi az én történetem nem több. Csak egy lány. Jó talán kicsit több. Még is csak én vagyok az OTL fekete...