3

97 9 0
                                    


3.Hercula Köyü

「"Bu çok saçma! Hepsi onun suçu. Ceza alan neden sensin?!」

Kyrie, Laura'nın öfkeyle yazdığı mektuba gülümsedi.

'Geldiğimde ona cevap vermek zorundayım.'

Evin reisi olan babasının emriyle Kyrie, Kont Buchanan'ın villasına doğru yola çıktı.

Kont Buchanan'ın villası, tıpkı diğer aristokratların villaları gibi, kıtanın güneyindeki sahile yakındı.

Kyrie her şeye rağmen uzaklaşmak istediğinden yağan kara aldırmadan yola çıktı.

'Kış denizi çokta kötü değil'

Başkent Sel Arellano görkemli bir şehirdi ama her baloda insanların Kyrie ve Rubinia'yı karşılaştırması nedeniyle pek rahat değildi.

'Üstünmüş gibi davranıyor ama nişanlısıyla alakalı hiçbir şey yapamıyor.'

'Aşkta başarısız olduktan sonra işte başarılı olsa ne olur!'

'Veliaht Prens'in neden Leydi Cassner'i seçtiğini anlayabiliyorum!'

Daha önce hiçbir skandala karışmamış olan Kyrie'nin büyük bir skandala karışmasını eğlenceli buluyor gibiydiler.

Veliaht Prens'le nişanı bozulduğu duyulduğunda dedikodular daha fazla artacaktı.

Laura ve Maria yanında olsaydı daha iyi olurdu diye düşündü ama sonsuza kadar onlarla birlikte olamazdı.

'O ikisi, ortalık sakinleşip ben geri döndüğümde çoktan evlenmiş olsalar iyi olur.'

Aslında Kyrie en başından beri Rubinia Cassner'ın Prens Eden'a kendisinden daha uygun olduğunu düşünmüştü.

Sevimli ve hayat dolu Rubinia Kyrie'ye bile sevimli gelmişti fakat bir olaydan sonra düşünceleri değişmişti..

O olay, Prens Eden'ın aşkı için OrwenBridge'in adını bırakacağını söylediği zamandı.

O an Kyrie Rubinia'nın suratındaki değişime bizzat şahit oldu.

Bir an için açığa çıkan ifade kısa sürede yerini Rubinia'nın her zamanki nazik ve sevimli yüzüne bıraktı ancak o andan itibaren Kyrie'nin Rubinia hakkındaki düşünceleri değişti

Rubinia'yı boşverdi çünkü başka türlü davranırsa rahatsız edici olacağını düşünüyordu.

Zaten Kyrie'nin nişanlı olmasının sadece iki nedeni vardı; bunlar ne olursa olsun aristokrat olma saplantısı ve her şeyin ailenin iyiliği için yapılması gerektiğine dair çarpık bir sorumluluk duygusuydu.

İronik bir şekilde, Kyrie nişanın bozulmasıyla her ikisinin de pençesinden kurtulduğunu hissetti.

'Artık her şey bitti.'

Kyrie karanlık bir ifadeyle yağan kara bakarken, araba durdu,

Tak, tak

Birisi arabanın kapısını çalmıştı.

"Ne oldu?"

Kyrie başını sallayınca, kapının yanında oturan MaryAnne kapıyı açtı.

Kapının dışında duran, Kont Buchanan'ın Kyrie'ye eşlik etmekle görevlendirdiği şövalyesi Sör Valdir'di.

"Leydim, bir sorun var."

"Sorun nedir, Sör Valdir?"

"Yoğun kar nedeniyle daha fazla ilerlemek zor olacak, dinlenecek bir yer bulsak daha iyi olur."

Sör Valdir'in arkasında huzursuz görünen rehber duruyordu. Dışarıdaki kar o kadar yoğundu ki Sör Valdir'in ve atlıların baldırlarına kadar ulaşmıştı.

MaryAnne onu bir şalla örterken Kyrie içini çekti.

"Doğru, daha önce geçtiğimiz köyde dinlensek daha iyi olur."

Kyrie yolculuk hakkında fazla iyimser düşünmüştü.

Kendini iyi hissetmediği için bir sonraki köyde birkaç gün kalmayı planlamıştı, ancak sözde 'uzman' olan rehber henüz yoğun kar yağışı zamanının gelmediğini söyleyince, Kyrie ona ne isterse yapmasını söylemişti.

Ve... işte böyle sonuçlandı.

Yoğun kar yağışı için kesinlikle uygun bir zaman değildi ama vagon çoktan kar ile kaplanmıştı.

Valdir onaylamayan gözlerle rehbere bakarken, Kyrie koltuğunu kapıya en yakın olana taşıdı.

"Bana bir harita ver. Karşı önlemler alalım."

"Evet leydim."

Kyrie soğuktan titremeye başlamıştı bile.

"En yakın şehir Envinique Şehri, Vermont, oraya gidebilir miyiz?"

"Zor olacak, Envinique şehrine gitmek için tepeleri aşmamız gerekiyor, atlar zaten yorgun."

"Önceki köye geri dönmeye ne dersiniz?"

"Bu çok tehlikeli ve tepenin dibi zaten donmuş olduğu için kaza riski daha büyük."

"Bu oldukça büyük bir sorun."

Kyrie alnını tuttu, araba onları kışın soğuğundan korumak için sihirle büyülenmişti, ancak tüm personeli ve şövalyeleri içine sığamazdı,

Kar yağışı giderek şiddetleniyordu ve çok geçmeden araba durmak zorunda kalacaktı.

Kararın gecikmesi halinde tehlikeli bir durumla karşı karşıya kalabilecekleri açıktı.

O sırada suçlu bir ifadeyle etrafına bakan rehber gözlerini sıkıca kapatıp elini kaldırdı.

"B-Bir şey söyleyebilir miyim!"

Obey MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin