26

35 4 0
                                    


26. İnsanların Göremediklerini Görmek 

Nişan kutlaması muhteşemdi. Kraliyet Sarayı'nın balo salonu uzun ve ferahtı. Parke zemini pürüzsüzdü, bu yüzden dans etmek için mükemmeldi.

Kyrie Buchanan babasıyla balo salonuna girdi. İçeri girer girmez insanlar sırtlanlar gibi dedikodu yapmaya başladılar.

"Sonunda ilgi konusu geldi. O nasıl biri?"

"Kraliyet Ailesiyle nişanlandıktan sonra Kont Buchanan yükselişe geçmişti, ama şimdi ne olacak ..."

Cesar Buchanan, kızı için değil, kendi öz saygısı için sakince davrandı. Tüm dedikodulara rağmen Buchanan ailesini çekiştiren her yerden bir sürü selam geldi.

Cesar tiksindi ve bir grup politikacının içinde kayboldu, bu sayede konuşmaları dinlemek zorunda kalmadı. Geriye kalan tek kişi Kyrie'ydi.

"Bu arada, Kyrie Buchanan'ın yaptığı gerçekten mantıklı değil."

"Sosyetik Kar Kraliçesi nasıl bu hale geldi? Onun yerinde olsaydım, bir hastalık bahanesiyle gelmezdim."

"İstemese bile gelmeliydi. Aksi takdirde daha gülünç hale düşerdi."

"Ama o harika bir kadın. Bir düşünün, Veliaht Prens ile Rubinia Cassner arasındaki ilişki sabit bir gerçek olsa bile, gün içinde onlara değişiklik yapmadan davrandı, değil mi?" (Ç.N: "Gün içinde bir değişiklik olmadan", Kyrie'nin kıskanç / kızgın olmadığı anlamına gelir)

"Çok aristokrat. Kendi pirinç kasesini zarif ve hatasız bir şekilde aldı."(T / N: Onurunu korudu ve herhangi bir olay çıkarmadan nişanını kesti)

Kyrie hala etrafındaki mırıltıları görmezden geliyordu. Eğer katılsaydı, ona gülerlerdi. Katılmaması daha iyiydi.

Sorun olan eşler veya küçük çocuklar değildi, onlar sadece Kyrie'ye doğrudan dokunmadan kendi aralarında konuşuyorlardı. Gençlerdi Kyrie'yi taciz edenler.

"Merhaba Bayan Kyrie Buchanan. Geçen sefer merhaba demiştim, hatırlıyor musunuz?"

Künt bir adam Kyrie'ye geldi ve merhaba dedi.

"Lord Alphyros Denverrow. Tabii, hala sülün avcılığından bahsettiğinizi hatırlıyorum."

"Hatırlayacağınızı biliyordum."

Alphyros Denverro, Kyrie'den 16 yaş büyüktü. Buna rağmen onu bir kadın olarak görmeye değer olduğunu düşünmüştü. Sonuçta ona göre Kyrie: Buchanan olmasına rağmen Veliaht Prens tarafından azledilen ve değeri kaybedilen bir kadındı.

"O zamandan beri nasılsınız?"

"Ne demek istiyorsunuz?"

Kyrie sanki konuştukları dili anlamıyormuş gibi kasten sordu. Vikont Denverro öksürdü.

"Veliaht Prens ile olan ayrılığınız."

"Ne yazık. Bundan mı bahsediyordunuz? Her zaman iyiydim ve bu yaramazlık yapmak için gerçek bir neden değil, Vikont."

"Gerçekten kararlısınız. İnsanların kalplerini ateşe verecek türden bir görünümünüz var."

Kyrie alaycı bir şekildi.

"Ortada zaten bir yangın var. Yağmur, umarım yakında yağar."

"Genç bir adamın yüreğinde yanan ateşi nasıl söndüreceksiniz? İnsanın zevk alabileceği en büyük sevinç, sevgi ateşinin sevincidir."

Obey MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin