62

14 0 0
                                    


62. Dikenli Taç

Birkaç gün sonra Kyrie Leschaux'yu odasına çağırdı.

"Hoş geldin."

Kyrie Leschaux'yu gülümseyerek karşıladı. Son zamanlarda yatağın olmadığı oda çeşitli ipek minderlerle doluydu. Kyrie parmaklarıyla etrafı işaret etti.

"İstediğini yere otur."

〔Ayakta rahatım.〕

"Öyle olsun."

Kyrie uzunca bir süre uzandı ve bağlı bileğini oynattı.

"MarryAnne, içecek bir şeyler getir ve dışarı çık."

"Ama..."

"Vatansever Lord'la birlikteyim. Güvende olacağım. O beni koruyacaktır. Öyle değil mi Lord Leschaux?"

Leschaux onun uyuşukluğuna gizlenmiş alaycılığı fark etti.

〔Kesinlikle.〕

"Beni duyuyor musun?

MarryAnne bir an 'Öyle mi?' der gibi şaşkın şaşkın baktı ve sonunda Kyrie'yi takip etti.

Oda sessizleşti. Kyrie sessiz kaldı ve yorgun gözlerle pencereden dışarı baktı.

"Hava biraz karlı ama güzel bir gün."

〔Öyle değil.〕

Kyrie Leschaux'nun cevabı karşısında gözlerini yavaşça iki kez kırpıştırdı.

"Bu inanılmaz. Nathaniel yalan söylemez."

 Leschaux ifşa olmamasına şaşırmıştı.

〔Nereden biliyorsun?〕

"Bunun uzmanların erdemi olduğu söylenir. İçecek bir şeyler ister misiniz?"

〔Hayır.〕

"Oh, ben de. Sormuş olmak için sormuştum zaten."

Kyrie kendini yukarı kaldırdı. Hayır, kaldırmaya çalıştı ama kolu zayıf göründüğü için kaydı.

"Whoa..."

Neyse ki minderler sayesinde canı yanmamıştı ama kıpırdanmak ve duruşunu düzeltmek çok zor görünüyordu.

Kyrie'nin bilekleri sıkıca bağlanmıştı ve görünüşe göre kurdeleyi çözmeye dikkat edilmemişti. Aynı şey ayak bileği için de geçerliydi. Bu uzunluk yürümek için yeterliydi ama koşamazdı. Böyle olması gerekiyordu. Nathaniel onun kaçmasına izin vermek istemezdi.

Leschaux onun bir yastığa sarılmış ince kolunu gördüğünde ağzını açtı.

〔Öğün atladığını duydum.〕

"Yine mi ifşa oldu? Bu gidişle herkes regl zamanınım bile ne zaman olduğunu öğrenecek."

Leschaux'nun yüzü rahatsız olduğu için Kyrie acı acı gülümsedi.

"Gördüğüm kadarıyla bu doğru. Sürekli tatlı getirmesine şaşmamalı."

〔Kendine dikkat etsen iyi edersin.〕

"Nathaniel için mi?"

〔Bu senin iyiliğin için.〕

"Sırf öğün atladım diye una bulamak bana ne kazandırıyor?"

Başkentte, Kyrie Buchanan öğünlerini atladığında Nathaniel'in tahtadan büyük bir fıçı yapıp içine un, su ve Kyrie Buchanan attığına dair söylentiler yayılmıştı. Kyrie Buchanan'ı tekrar görene kadar Leschaux da Nathaniel'in çok ileri gittiğini düşünüyordu.

Obey MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin