60

15 0 0
                                    


60. Cehennem gibi

Kyrie değişmişti.

[Yine mi?]

Dışarıdan dönmekte olan ve misafir odasının önünden geçen Nathaniel, MarryAnne'e sordu. MarryAnne ağladı,

"Evet, sabahtan beri..."

Nathaniel kapıyı üç kez çaldıktan sonra hemen açtı. Kyrie bir sandalyeyle camı kırmaya çalışırken durdu. Sanki protesto ediyormuş gibi süslü bir elbise giymişti.

"Erkencisin."

[Ne yapıyorsun?]

"Korkarım kırılacak."

[Sihirli o. Kırılmaz.]

"On kez vurulduğunda devrilmeyen ağaç yoktur."

[Pencere bir ağaç değil, Kyrie Buchanan.]

Kyrie'nin son bir kez daha fırlat der gibi görünen yüz ifadesiyle Nathaniel sandalyeyi kılıçla yarmayı seçti. Güzel beyaz kılıcını çıkarmak için tereddüt bile etmedi.

Elinde sadece sandalyenin kısa bacakları kalan Kyrie, karşısına baktı.

"Çok temiz."

Elindekileri pişmanlık duymadan fırlatıp attı ve yatağa oturup kitap okumaya başladı.

Nathaniel masanın üzerindeki kâseyi kontrol etti ve parmağını şıklattı. MarryAnne'in bedeni görünmez bir güç tarafından hemen odanın dışına itildi.

[Kyrie.]

Kitaplık cevap vermeden devrildi.

[Yine öğün atladın.]

Kyrie yüzünü bilerek bir kitapla kapattı.

Nathaniel, son birkaç aydaki deneyimleri sayesinde Kyrie Buchanan'ın çok inatçı olduğunu anlamıştı. Bu yüzden vakur bir yürüyüşle Kyrie'ye yaklaştı, onu kaldırdı ve omzuna yükledi.

"Kyaa!"

Kyrie alçak sesle çığlık attı ve kollarıyla mücadele etti. Nathaniel yüzüne çarpan süslere kaşlarını çatarken gülümsedi ve Kyrie'nin sadece çırpınmadığını, kendini savunma sopası asmaya çalıştığını fark etti.

[Buchanan sana her şeyi öğretti].

"Ben kitap okurken kabalık etme."

[Dünden beri yemek yemedin.]

"Dünden beri iştahım yok dedim."

Nathaniel, Kyrie'nin sözlerini duymazdan gelerek onu masaya oturttu. Kyrie masayı görür görmez kaşlarını çattı ve başını çevirdi.

"Kusacak gibi hissediyorum. MarryAnne, lütfen şunu kaldır."

[Hayır.]

Nathaniel gözlerini kıstı.

[Ye.]

"İstemiyorum."

[Ben hala böyleyken yesen iyi olur.]

"İnsanları yemeye zorlarsan hasta olurlar."

[İnsanlar yemezlerse ölürler.]

"O zaman ölürüm."

Kyrie sakince cevap verdi. Tek bir tereddüt olmadan söylenmiş bir sözdü bu.

Nathaniel, sadece bir hafta içinde gözle görülür miktarda kilo vermiş olan ona baktı.

[Ye.]

"İstemiyorum."

Kyrie omuzlarını silkti.

"Eğer hoşuna gitmiyorsa, öldür beni. Beni öldürecek ve yeni bir bebek bulacaksın."

Obey MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin