39. İyi geceler"Biriyle ilişkinizi istemeden bozmuş olsaydınız ne yapardınız?"
[Orewinbridge'den mi bahsediyorsun?]
"Özellikle birinden bahsetmiyordum."
Kyrie sessizce cevap verdi ve piyonunu hareket ettirdi.
Villiers odasında, satranç tahtasının önünde. Bugünlerde Kyrie ve Nathaniel birlikte daha çok zaman geçiriyorlardı. Patent sahibi Nathaniel durgun bir pozisyonda oturuyor ve piyonunu parmak ucuyla ileri doğru itiyordu.
[Genelde görmezden gelirim.]
"Şimdiye kadar görmezden geldim ama sanırım artık durmamın zamanı geldi."
[Rubinia Cassner'ın olayı]
"Lütfen 'Bütün kadınların düşmanı kadınlardır' gibi bir şey söylemeyin."
[Bir kavgada cinsiyet ayrımı yapan aptallar ilk ölenlerdir].
Kyrie yumuşak bir şekilde gülümsedi. Sırası geldiğinde bir piyon daha oynadı.
'Bu nedenle, nişan kutlamasında oldukça büyük bir olay yarattı.'
[O Veliaht Prens denilen bir silahla donatıldığından, sen de benzer şekilde dışarı çıkmalısın.]
Kyrie uzun bir süre sonra omuzlarını silkeleyerek güldü. Dünyanın en güçlüsü olarak adlandırılabilecek varlığın kendisine bir savunma silahı muamelesi yaptığı bir durumdaydı.
"O zaman aynı tarafta mıyız?"
[Biz'in birbirine bağlanabildiği noktada, zaten aynı taraftayız.]
"Akıllısın."
[Daha sık dinle.]
Nathaniel bunu söylerken gülümsedi. Rahatlamış ve uykulu görünüyordu, yüzünün bir tarafında her zaman gölge gibi duran can sıkıntısı ve yok etme arzusu ilk karın izleri kadar silikti.
Çok güzel olan gülümsemesine bakarken Kyrie sebepsiz yere bunaldığını hissetti.
"Umarım insanlar seninle biraz daha iyi anlaşır."
[Zor.]
"Önyargılar zamanla kırılabilir."
[Onlarla iyi geçinmeye hiç niyetim yok. Önyargıları kırmaya hiç niyetim yok.]
Onun sakin itirafında duygular hissedilmiyordu ama Kyrie beklenmedik bir umutsuzluk duygusu hissetti.
"Yalnız değil misin?"
[Sorun değil çünkü sen buradasın.]
Dehşet verici sözlerin hiçbiri duymazdan gelinmeden geçip gitmezdi. Daha mahcup ve soğuk kalpli olan Kyrie farkında olmadan bir şey söyledi.
"Gitmiş olabilirim."
Nathaniel'in parmağı atı hareket ettirmeye çalışmaktan vazgeçti. Kaşlarını hafifçe çatarak nadiren hareket ediyordu. Sonra atı garip bir yere bıraktı ve sırtına yaslandı.
[Kyrie Buchanan. Bu bir tehdit mi?]
"Ne?"
Kyrie gözlerini yuvarlak açtı. Nathaniel bastonuna seslendi ve onu okşadı.
[İnsanlarla iyi geçinemezsem ölürsün, bu bir tehdit gibi geliyor].
"Harika bir düşünce ölçeğine sahipsin ama hiç de öyle değildi ve neden kaçmak değil de intihar tehdidi?"
[Benden kaçmanın tek yolu intihardır.]
"Gerçekten kaçmak istiyorum, o yüzden durabilir misin?"
[Sen de durdur.]
"Ne?"
[Uzaklaşmak üzerine olan varsayımını.]
Kyrie dudaklarını büzdü, satranç tahtasına baktı.
Yabancı bir yerde bir at.
Hiçbir şey olmamış gibi dağılan satranç taşlarını toplamaya çalıştı.
Artık satranç oynamayacakmış gibi görünüyordu.
"Ama insanları bilmiyor musun? Ani bir doğal afet olabilir...."
[Yerinde olsam başka bir şey söylemezdim.]
"Şey..."
Satranç taşlarını tekrar yerlerine koyan Kyrie, Nathaniel'i görmeye dayanamıyordu.
'Sanırım kızgın...'
Parmakları titriyordu. Hava soğuktu ve etrafta hiç ses yoktu, bu yüzden kalbinin yüksek sesle attığını duyabiliyordu.
Gizlice bakan Nathaniel, gülümsemeden soğuk gözlerle ona bakıyordu.
Gülümsemekle gülümsememek arasındaki sıcaklık farkı şaşırtıcı derecede büyüktü ve derin denizde akan sıfırın altındaki buz gibiydi.
"...... Kızgın mısın?"
[Hayır.]
"O zaman?"
[Nereye gideceğimi bulmaya çalışıyorum.]
Ne? Kyrie sormak istediği şeyi zorlukla zapt ediyordu. Bunu duymak kötü bir şey olabilirdi. Kyrie yumruğunu sıktı, derin bir nefes aldı ve Nathaniel'le yüzleşti.
"......Bir hata yaptım. Özür dilerim."
Nathaniel ona boş boş baktı. Korkutucu derecede şeffaf gözleri vardı.
Sevinçler ve üzüntüler sıradan insanlar gibi ortaya çıksa daha iyi olurdu. Kyrie, Nathaniel'in çok küçük duygusal hareketlerinin kendisi için kasıtlı olarak gösterildiğini fark etti.
Yani böyle bir düşüncesi olmayan Nathaniel korkutucu derecede tuhaf ve insanlık dışıydı. Tıpkı onunla ilk tanıştığı zamanki gibi.
"Özür dilerim."
[.......]
"Ama merak etme, hastalıksız uzun bir hayat yaşayacağım. Birçok insanın şu anki gibi bir kişiliğe sahip olmadığımı, çok sessiz olduğumu söylediğini duydum."
Kyrie ona dokunmaması için olabildiğince tatlı ve sessiz bir şekilde fısıldadı.
Çabaları işe yaradı mı yoksa kendi kendine mi anladı, Nathaniel başını eğdi ve perçemlerini süpürdü.
[Kyrie.]
"Evet."
[Eğer gözümün önünden kaybolursan...]
İçten içe çok gergin olan ama hiç de öyle görünmeyen Kyrie'nin aksine, Nathaniel dudakları açık bir şekilde uzun bir süre hareketsiz kaldı.
Ancak çok geçmeden ağırbaşlı ve zarif bir gülümseme takındı ve ellerini çapraz bacaklarının üzerine koydu.
[İyi geceler.]
Kyrie hiçbir şey söyleyemedi, bu yüzden kalktı, odasına geri döndü ve uzandı.
Yorganın altına girene kadar vücudu sanki uzun süredir bir kış tarlasında duruyormuş gibi titredi. Bunu fark etti. Güçlükle uyuyabilen Kyrie şaşkınlıkla tavana göz kırptı.
Hangi kelimeleri yutmuştu?
Veee evet 1. cilt bitti arkdaslar. Spoi vermek istemiyorum ama ileride manyak bölümler var çok heyecanlıyım. Çevirmeye devam edeceğim takipte kalın oy vermeyi unutmayın<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obey Me
RomanceO zaman, nişanlısı Veliaht Prens tarafından terkedilmiş kendi özgür yolculuğuna çıkma hakkı tanınmıştı. Fakat. [Merhaba.] O uyanmıştı, hayır, o onu uyandırmıştı. [Ben Nathaniel.] Dedi. [Buradaki insanlar bana 'Son' der.] Kış kralı gibi güzel bir ada...