31

25 2 0
                                    


31. Huzursuz Sel Arellano

Çok şey değişmişti. Efsanevi Lord aslında kendisine ait olan her şeyi geri almıştı, buna kraliyet ailesinin sorumlu olduğu kıtanın üçte biri de dahildi.

"Nathaniel, toprağa ihtiyacın var mı?"

Kyrie bunu sorduğunda cevap verdi.

[Bu soruya zaten hayır dedim, değil mi?]

İkisi de birbirlerine bakıp sinsice gülümsediler.

"Doğru, bu doğru."

[Bunun farkında olduğun için minnettarım]

"Beni bu kadar affettiğin için sana teşekkür etmeliyim. Çünkü hayatım senin ellerinde.

Kyrie acı bir şekilde konuştu. O konuşurken gözlerini ona dikmiş olan Nathaniel eldivenli eliyle ağzını kapattı ve kıkırdadı.

[İyi dedin.]

"Ne kadar soğuk olabileceğim hakkında hâlâ hiçbir fikrin yok."

[Öğrenmeye niyetim yok.]

Nathaniel'in konuşma tarzı kesinlikle öncekinden daha yumuşak görünüyordu. Elbette bu sadece Kyrie ile birlikteyken böyleydi. Bu nedenle, insanların 'Kyrie Buchanan'a olan ilgisi bir kez daha artmıştı ve bunun farkında olsun ya da olmasın, umursamaz bir şekilde mırıldandı.

[Yine de bunu gerçekten takdir etmiyorum.]

"Gelecekte daha fazla sorun ortaya çıkacak mı?"

Nathaniel kıkırdadı.

[Elbette]

Efsanevi Lord'un dönüşüyle Sel Arellano huzursuz oldu.

* * *

Kyrie'nin günlük hayatı aniden yoğunlaştı. Eden'la ayrıldıktan sonra oldukça azalan balo davetiyeleri artık iki gümüş tepsiyi dolduracak kadar çoğalmıştı.

İnsanlar Eden ve Rubinia'nın nişanına olan ilgilerini kaybetmişlerdi. Bir kitabın içine kabaca tıkıştırılmış eski bir tebrik kartı muamelesi görüyordu.

Kraliyet ailesi de Kyrie Buchanan'a odaklanmaya başladı ve sosyal çevredeki herkes onunla yakınlaşmak istedi.

Daha doğrusu, Kyrie'nin arkasındaki Efsanevi Lord ve onun yanındaki Vatansever Lord'a yakınlaşmak istiyorlardı.

Birçok açıdan zaten etkileyici olan kutlamada birlikte görünmelerinin ardından Efsanevi Lord Nathaniel ve Vatansever Lord Lore Leschaux nihayet halkın karşısına çıkmıştı.

İmparator, üst düzey bakanlar, siyaset ve iş dünyasının devleri ve geleceğin siyasetçileriyle dolu bir konferans salonundaydılar.

İkisi de bakışları umursamıyor gibi görünüyordu. Efsanevi Lord, bastonunu kucağına dayamış, durgun bir şekilde gülümsüyordu. Vatansever Lord ise dik ve düzgün bir duruşla oturmuş, boş gözlerle önüne bakıyordu.

İki adamın çarpıcı güzelliği ve ezici aurası konferans salonunu durmadan yutkunan insanların sesleriyle doldurdu.

İkili daha sonra, sanki önceden karşılıklı bir anlaşmaya varmışlar gibi yavaş ve dengeli bir şekilde bir açıklama yaptı.

[Kyrie Buchanan'ı resmi varisim olarak atıyorum.]

〔Bundan beş yıl sonra, mal varlığımın tüm yetkilerini Kirie Buchanan'a devredeceğim.〕

Kyrie nasıl nefes alacağını unuttu. Şaşkınlık tüm konferans salonunu kapladı.

"Efsanevi Lord az önce ne dedi. . ."

Obey MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin