25. Çözülmemiş Endişeler
[Geç kaldın.]
Kyrie, Lord Leschaux ile görüşmeden döndüğünde resepsiyon odasında yanında solgun bir yüzle duran MarryAnne ile yalnız satranç oynayan Nathaniel'i buldu.
Kyrie, bir süredir oradaymış gibi görünen hizmetçileri görünce kaşlarını çattı. Sonra dikkatsizce pelerinini çıkardı.
"Soyunma odasında çok insan var."
Cevap vermeyen Nathaniel Piskoposunu taşıdı. Kyrie daha sonra pelerinini MarryAnne'ye uzattı.
"MarryAnne, banyo suyunu hazırlayabilir misin?"
"Ama genç bayan..."
"Şşşt. Şimdi git."
Kyrie'nin bakışları, bir süre Nathaniel'e baktıktan sonra tereddütle giden MarryAnne'nin küçük sırtına eşlik etti.
"Marryanne'i sen çağırdın?"
[Evet.]
Bir açıklama beklediğini bilmesine rağmen, Nathaniel yoluna bakmaya bile zahmet etmedi.
[Anlayacaksın.]
Bir süre sonra tek kelime etti.
"Lütfen Marryanne'den uzak dur. Sana yalvarıyorum. O Lord Nathaniel'den korkuyor."
[Orman canavarının ne planladığını bilseydin, bunu söylemezdin.]
"Bunun orman canavarı olmasıyla bir ilgisi yok, o MaryAnne. Ne yaparsa yapsın Lord Nathaniel'den korktuğu gerçeğini değişmiyor."
[Benden mi?]
Kyrie büronun üzerine yerleştirilmiş bir aynayla yüzünü sessizce gözlemledi. Oldukça uzun bir süre dışarıda kaldığı için makyajı yeni uygulandığı zamanki kadar iyi görünmediği için solmuştu ve bu da yüzündeki yara izinin hafifçe açığa çıkarmıştı.
"..."
Kyrie, yansımasını gördükten sonra yaralı yanaklarını örtmesi için saçlarını çözdüğünde kendini biraz daha iyi hissetti.
Sonra derin bir nefes aldı ve Nathaniel'e yaklaştı.
"Lord Nathaniel, bugün yorgunum, o yüzden..."
[Otur.]
Soğuk bir sesle cevap veren Nathaniel, herhangi bir itiraza izin vermiyor gibiydi. Konuşmanın ortasında olan insanların sözünü kesmesi onun için nadirdi.
Kyrie itaatkar bir şekilde karşı koltuğa oturdu. Görüleceğinden endişe ettiği için yara izini daha az belirgin hale getirmek için başını biraz büktü.
Pencerenin dışında kar yağıyordu. Ayın parlak ışığı Nathaniel'in oturduğu yerde nazikçe parlıyordu. Elindeki Şövalye ile tüm dikkatini satranç tahtasına yoğunlaştırmış gibi görünen figürünü aydınlattı. Kyrie bunun garip ve sessiz bir atmosfer olduğunu düşündü.
"Söyleyecek bir şeyin mi var?"
[Evet.]
Monoton cevap normalden daha halsiz ve zayıftı. Nathaniel sonunda elinde tuttuğu şövalye parçasını çenesini koluna dayayarak indirdi.
Kyrie resme baktı - sandalyesinin kol dayamalarına yaslanmış güzel adam gibiydi. Dünyada var olmak için günah olduğu söylenen o muhteşem yüzle, nasıl bu kadar tehlikeli ve yozlaşmış bir aura yayabilirdi?
O sırada kesilmiş kalın ve yoğun kirpikleri beklenmedik bir şekilde gözlerini yakaladı. Ona gizlice hayran olan Kyrie, sonunda onunla göz teması kurmak zorunda kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obey Me
RomanceO zaman, nişanlısı Veliaht Prens tarafından terkedilmiş kendi özgür yolculuğuna çıkma hakkı tanınmıştı. Fakat. [Merhaba.] O uyanmıştı, hayır, o onu uyandırmıştı. [Ben Nathaniel.] Dedi. [Buradaki insanlar bana 'Son' der.] Kış kralı gibi güzel bir ada...